Aihe: Irralliset haittatekijät III - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Irralliset haittatekijät III

Etusivu Foorumit Yleistä Irralliset haittatekijät III

Esillä 23 viestiä, 26 - 48 (kaikkiaan 48)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mää luovutan. Eihän sua saa vihaseks millään. Emmää tosissaan siitä sun svengistäs, vähän kuiteski tsekkaat sen oikeen jalan pönkäks, jooko.

Mä olen syntymä vihanen.. prkl 🙂 Pönkäks.. jaa mä vetäsen siihen puujalan ennen kiekkaa ni johan on kumma jossei jäykisty juu… vai oliskohan sittenkin järkevämpää alkaa kiinnittämään asiaan huomiota ja korjata tota jotenkin.. . ääh ei jaksa helpompaa toi eka vaihtoehto … ilon kautta 😉

missä clipit viipyy… mä olen kärsimätön luonne.. jokos voi kisoihin ilmottautua.. pääsenkös AAH iiinnn kanssa samaan ryhmään… onkos mulla kyselyikä… eikun puperteetti vai uhmaikä vai viidenkympin villitys… eikun kaikki samanaikasesti on tää hurjaa 🙂

Golflady saattaa, ainakin meikäläisen, häpeään tyylikkäine svengeineen. Ja tässä ei ole tippaakaan nuoleskelua, vaan kylmän analyyttinen arvio seks.. eikun kauniista taakseviennistä.

Rod

Huomenna kuvaan mun lyönnin töissä, paksis mihin lähetän jos saan sen ulos. Kuka lähtee huomenna malmille n. 16 kello

ei sulla voi olla vielä viidenkympin villitystä, oota nyt ainakin viistoista vuotta ;-).

Eihän tämä peli vetele. Kauhukabinettiin on hyväksytty swingejä suoraan ET tourilta 😉

Viittaan siis pelureihin backtee, paksis ja nomadius.

Niin, niin, mutta sun svengis pitääkin olla IH.

Saankos mä poistaa sen?

Älä hyvä mies mee sitä tekeen. Menetät pian terveytesi, perheesi ja kaiken elämisen arvoisen. Sitä ei näet hortonomin taidoillakaan kitketä pois, vaan se vaatii raakaa työtä. Ehdotankin, että annat sen vaan rauhassa muovautua KH:ksi.

AAH, olet jälleen kerra oikeassa. Mutta ennen tämän tosiasian hyväksymistä tämä rautakanki aikoo saata swingiinsä pikkaisen pippuria.

Se on kyllä hieno tuo bacteen swingi. Rauhallinen ja pehmeän tehokas. Noiden nuorien jäntevyys ja joustavuus aina rangella herättää ihastusta (ja kateutta).

Tosin Paksis on minua pari vuotta vanhempi 🙁

Kyllä minä vielä…

Tosi hyvä kun näkee oman swingin ja pystyy vertailemaan sitä muiden swingeihin. Näkee uskomattoman paljon kaikkea, mitä ei ehkä olisi halunnut.

Juu toi backteen swingi on _hieno_, mitä se onkaan muutaman vuoden päästä 🙂

Hehe. Muistan kun lauloin ekakerralla nauhalle (mulla on kotona kotistudio). Pistin sen CD:lle ja kuuntelin autossa. Aluksi se kuulosti hirveältä, sitten kun siihen tottui, alkoi kuulemaan virheitä ja lopputulos oli kuitenkin aika positiivinen.

Tässä kävi ihan samoin. Eka kerran Ellivuorella kun näki, oikein masentuo, nyt kun sitä on kelannut parikymmentä kertaa, niin kyllä se siitä. Video on kyllä huima ’pro’.

Tasan on tiedossa, mitäs nyt aletaan treenaan. Onhan se tosin viimetalvesta muuttunut, vaikkei minnekään swingivideolle kelpaakkaan.

BTW: Mitä softaa pitäisi käyttää että saa hidastuksen, vai pitäisikö se ominaisuus tehdä ripattaessa ? Tämänhetkiset : Win Media Player tietty, sekä Power DVD ja DivX Subtitle Displayer.

IH-bändissä on jo basisti ja laulaja. Löytyykö muita alan taitajia? Itse olen passiivinen musiikin harrastaja, eli kuuntelen mielelläni, mutta en tuota sitä:(

Bändi, joooo. Mutta pakko tunnustaa, että AAH:n kanssa samoilla linjoilla. Musta ei ehkä ole kauheesti apua. Paljon kykenen ’tuottamaan’ ääniä, mutta valtaosa niistä aiheuttaa pahennusta lähipiirissä.

Mä voin kyllä lainata mun broidia, siltä luonnistuu myös toi musiiki.

Kuusivuotiaana pianotunneille, kymmenvuotiaana aloin soittamaan kitaraa, seitsemäntoistavuotiaana rumpuja. Studiokokemusta (ei oman kotistudion) kronologisessa järjestyksessä; kitaristina, rumpalina, basistina, ja kosketinsoittajana.

One man band :=)

Vertailin nuita siun viidioleikkeitä (Lepaa ja Ellivuori). Muutos on ollut aika valtaisa ! Mitäs niissä on väliä. 1 kk ?

Mä en kykyne enää soittaan mitään, vasemman käden sormet ei tottele lainkaan…

Kiitos 🙂

Videoiden välissä on sunnuntaiilta Hyvinkäällä ja kiitos kuuluu tslle 🙂

Tulin just takaisin! Kotona on hyvä olla :o) Kivaa oli, paras kierrostulos 76 (keltaisilta) ja pisin draivi oli aika pitkä. Lisäksi putteri taisi pelästyä kun uhkasin jättää sen Mijaksen vesiesteeseen ja osoitti lämpenemisen merkkejä. Tosin vain juuri ja juuri huomattavia…

Hola caballero, lomalla ollessasi totesin että GCI2:ssa Team Olutlasissa on sulle paikka auki, perusolettamuksella että Parti suo pelioikeuden itse kullekin!

Jes! Mä oon messissä! Siis sillä edellytyksellä että pääsen kisaan…

Nonnii. menitten taas puhuun asiaa – tällä menolla IH III:sta tulee kuiva paikka meikäsammakolle.

Ja bäntikin on perusteilla? Sanon vaan usiamman bäntin kokemuksella, että niihin tarvitaan (valitettavasti) rumpali, tuo muusikon paras ystävä. Useimmat niistä haisevat, kiroilevat ja/tai juovat, sanalla sanoen: tarvitsevat sekä lapsenvahdin että henkilökohtaisen sosiaalihoitajan täysaikaisesti. Jos käännetään golf-kielelle, niin niillä on 2 kädäriä.

Basisti puuttuu? Kehotan lukemaan ns. basistivitsejä, ne on kaikki tosijuttuja.

Siis: Tuun riemumielin haukkumaan teidän bäntin soittoa. Yhten rokin voin soitaltaa mukana kitaralla rjämpytellen…

Esillä 23 viestiä, 26 - 48 (kaikkiaan 48)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #384899 kohteessaIrralliset haittatekijät III

Etusivu Foorumit Yleistä Irralliset haittatekijät III