Aihe: Inflaatio - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Inflaatio

Etusivu Foorumit Yleistä Inflaatio

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Totta on, että TA:n mainitsemat ketjut ovat lisääntyneet. Omasta mielestä siinä ei ole ongelmaa kun otsikot ovat kuitenkin olleet selkeitä tyyliin ’huuhaa ja OT -ketjut’.

Olen ratkaissut ’ongelman’ jättämällä avaamatta kyseisen ketjun, helppoa.

Kyllä täältä vielä asiaakin löytyy.

Samoilla linjoilla. Huuhaan seurauksena ei tule täällä käytyä enää päivittäin.

Eiköhän se peen jauhanta siitä vähene kun lumet sulaa. Yritän jaksaa. Malttia muillekin.

Palaan vielä kerran aiheeseen, joka nähtävästi herättää paljon tunteita.

Minä, kun kerran tämän huuhaa homman aloitin, olen kaiketi oikea ihminen sen myös lopettamaan.

En missään nimessä halua, että sinä Tommy, tai muut aktiiviset, asiallisia kommentteja kirjoittavat keskustelijat alkavat vältellä forumiamme, tämän asian johdosta. Vaikka olen edelleenkin sitä mieltä, ettei yksi ketju pitäisi häiritä näin paljon, niin pakko myöntää että ’mopo karkasi käsistä’.

On hyvä että aihe otettiin esille ja siitä keskusteltiin, joten ’forumin henki’ saatiin selville. Sehän luodaan käyttäjien toimesta.

En usko että edes kilpailevat forumit väittävät vastaan, jos sanon että tämä on Suomen tasokkain golfaiheinen keskusteluryhmä. Olen itsekin mietiskellyt joidenkin kovasti arvostamieni nimimerkkien vähentyneitä kannanottoja (esim Parti, tai Tuoppi) ja epäillyt syyn olevan sama, jota joku tuolla aiemmin epäili. Näitä ärsytyksen aiheita tulee ja menee, eikä niitä kannata sen vakavammin ottaa.

Alkuperäinen ajatukseni koko hommassa oikeastaan olikin, että jos on kommentoitavaa johonkin aiheeseen, muttei katso kuitenkaan aiheelliseksi aloittaa siihen uutta topicia, niin olisi ketju, jossa keskustelu olisi vähän vapaampaa. Se nyt vaan lähti enemmänkin huuhaalinjalle ja se näyttää herättävän närää, jota pahoittelen.

Mitä huuhaaketjun ulkopuolisiin kommentteihin tulee, en usko että Tommy, sen enempää kuin minäkään olemme oikeita ihmisiä ruveta arvostelemaan niiden sisältöä. Meitä on moneen junaan. Joku on ’livenäkin’ hiljaisempi, toiset taas puheliaampia. Kyllä meillä kaikilla on oma sanottavamme, näihin aiheisiin. Ei kaikkia voi aina mielyttää, eikä pidäkkään.

Oli hyvä että asiasta käytiin keskustelu. Kannat tuli selväksi. Tosin Tommy hyökkäävä asenteesi oli ehkä vähän tarpeetonta, mutta asia tuli kuitenkin selväksi. Toivon sinulle iloisia asioita viimeisille parille odotusviikolle, sekä hyviä häiden valmisteluja.

Pahoittelen vielä kerran jos joku on alkanut välttelemään forumiamme asian johdosta. Kyllä se tilanne tästä taas rauhoittuu.

Henkka

Tässä on kommentoitu reippaasti kysymystä lukijan ja huuhaa-kirjoittajan kannalta.

Olisi ehkä reilua miettiä myös miltä julkaisijasta (kustantajasta) tuntuu.Otetaan esimerkki: asiakas on tilannut kotiinsa Suomen Kuvalehden, mutta huomaa yllättäen, että lehden väliin on nidottu maksuttomana kylkiäisenä aina uusin Jallu.

Jos tilaaja valittaa asiasta julkaisijalle, häntä valistetaan niinkuin pöhköille tehdään, että älä lue, äläkä katsele edesa kuvia vaan hyppää Jallun osuus kokonaan yli.

Asettukoon itse kukin julkaisijan asemaan ja miettiköön, että onkohan tämä lopultakaan niin hyvä bisnes kuin ensin luultiin. Mikä olisi oma reaktiosi?

Eiliseen kirjoitukseeni viitaten minulle kyllä kävisi kaikki, mutta kyse ei ole ollenkaan yhdestä suvaitsevaisesta jos rinnalla on 10 suuttunutta.

Jumalattoman ontuvia vertauksia. Ja siksi toisekseen julkaisija tekee tämän materiaalin suhteen juurikin niin kuin haluaa.

Ja Jäsen XXL, keksisit sinäkin joskus jotain sanottavaa – vaikka omia mielipiteitä.

Menit AB ekana vanhan naruun. Hömppä ja asia voidaa sekoittaa niin taitavasti, ettei pirukaan ota selvää kumpi on kumpaa.

Itse Sinä, AB, olet kehittynyt vuoden aikana valtavasti sekä golfinpelaajana että harrastekynäilijänä – kunnioitukseni.

Nyt kyllä karkas mopo käsistä 🙁 Tässähän tosiaan on kysymys ’lue rivien välistä’ – leikistä jossa sormea kelataan pystyyn.. provosoiduin, suotta…

Selvennän ensimmäistä kommenttiani tässä ketjussa: Tommy Armourin ajatukset on oikeutettuja; huuhaa ’ryhmän’ kirjoitukset ovat vallanneet liikaa kaistaa tältä palstalta. Omalta osaltani jätän nämä toistaiseksi irkkiin.

Henkan alkuperäinen idea eristää nämä jutut omaan ketjuun oli ihan hyvä, ei kuitenkaan tarpeeksi hyvä palvelemaan yleistä etua.

Olen myös huomannut huuhaan määrän kasvun, ja tavallaan se on ihan luonnollista kehitystä: Ihmiset täällä alkavat tuntea toisiansa paremmin, käyvät yhdessä pelailemassa simukisoja ja rakentelevat mailoja yhdessä. Kyllähän siinä väkisinkin kynnys kirjoittaa laskee ja ylimääräinen korrektius karisee, kun ei kirjoitetakaan enää hesarin mielipidepalstalle vaan joukolle kavereita.

Minusta homma on ok, kuhan pidetään OT-ketjut erillään, golfista syntyy kuitenkin hyvinkin asiallista puhetta täällä, ja siihen pitää päästä käsiksi nopeasti ja helposti tai keskustelu näivettyy. ’Oikeisiin’ keskusteluihin kannattaa kuitenkin suhtautua asian vaatimalla vakavuudella, ja lukea ajatuksella se mitä nettiin postaa ja kysyä ’tuoko tämä nyt keskusteluun mitään uutta?’. Jos vastaus on ei, niin jätetään lähettämättä. Tämä kuuluu normaaliin netikettiin, ja on vain kohteliasta ja muiden käyttäjien huomioon ottamista.

Ilon kautta:

Huuhaatarpeensa saa tyydytettyä helpoiten ircnetin #golfklubi -kanavalla. Siellä minäkin olen vähemmän p*skanjäykkä. 😉

Kyllä Toomi Adolf Armour on oikeassa! Huumori pois näiltä sivuilta ja kaikki toisiinsa mahdollisesti tutustuneet IH:t eikun sassiin. Huumorissa ei ole mitään puolusteltavaa eikä siitä kukaan täysin järkevä pidä. Liian monta lukijaa sillä onkin ollut. Alkaa sen lukeminen ottaa minuakin pannuun, jopa niin, että päätin palata tosikoksi. Heti huomenna.

Ja koska nyt ei voi pelata, harjoitella eikä taitoja ole mailanrakenteluun, näistä maila-, peli-, harjoitus- yms. palstoista tulee vain ontto olo. Siispä jatkan myös golf-lakkoani. Siitäs sait, maailma!

Nyt vakavammin:

Joku kirjoittaja vertasi IH-ilmiötä Jalluksi Suomen Kuvalehden välissä. Ontuva vertaus. Oikeammin on kyse siitä, voiko esim. Golf-lehdessä tai Tekniikan Maailmassa olla huumoria tai muuta viihdettä, vaikkapa ristisanoja. Tai tällaisessa makasiinissa?

Ilon kautta kaikki IH:t, eläkää ihmisiksi vaikka mää nyt lopetinkin 😉

OT-, huuhaa-, joulukalenteri- ym. epäasiallisiin ketjuihin langenneena pyydän anteeksi kaikilta oikeilta golf-ihmisiltä.

Toivotan hyvää jatkoa, hienoja golfhetkiä ja muutenkin upeata elämää kaikille.

Ratapiha vaikenee.

Lue lisää: Lopuksi

Hyvä Tommy Armour ja vielä paremmat Henkka, Golflady, Senior, Old Joseph , Anti Parki, jne.

Tommyn teksti on paikallaan, mutta

ei saa lopettaa mitään mistä me muut pidämme.

Tommy on vähän tosikko – tietää sen varmasti itsekin. ???

Hän ei varmaan pidä siitä, että kolhvia pelataan muualla kuin virallisella klubilla oikeissa vaatteissa ja mieluiten singelitasoituksella.

Onnneksi mm. Lee Trevino ja Sevi Ballesteros
    eivöät aikanaan tiennet sitä , että se on sopimatonta. Walter Hagen ja proo-kumppanit eivät päässeet aluksi edes klubeille ruokailemaan , mutta pelaamaan kyllä.

Jesse Owens luennoi olympivoitoistaan Rotareille ja Lionille jne,
    mutta ei suvaittu luennon jälkeen enää lunaspöytään.

Tästä keskustelusta tulee myös mieleen elokuva ’ La Strada ’ ( La Gelsimona ’ ) , jossa sirkuksen totinen voimamies Anthony Queen lopulta täräyttää iloista musikanttia kivellä päähän, että se kuolee.

Se voimamiestä näyttelevä Anthony oli varmaan oikeassa, minuakin kävi hermoille sen musikantin jatkuva pelleily, mutta vielä enemmän surin sitä ratkaisua – murha !!!

GOLF ON ILOINEN ASIA – ANTAKAA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA .!!

TOMMY – ETHÄN SINÄ HALUA MURHATA ILOISTA KOLOHVIKEKSKUSTELUA !!!!

Joo, tosikkohan minä olen. Paremmin tuntevat saavat kertoa kuinka tosikko.

Ei, en tietenkään halua murhata iloista golfkeskustelua, päinvastoin. Ilmoitin vain oman mielipiteeni, että mielestäni chättäily satoine viesteineen ja inside-juttuineen ei välttämättä ole iloista golfkeskustelua.

Iloisin terveisin

’hifk rulez. 65 v hamppari kiinn. alle 18 isotiss. nais. kärpäto pellejä.’

Ja tätä rataa. Myös ’juontaja’ on palkattu lukemaan nämä vielä varmuuden vuoksi ääneen. (Urh. kan. chat).

TOMMY JA TOMMYN YSTÄVÄT !!!!!

Niinhän minäkin vain irrotellen kirjoittelen ja lausun mielipiteeni; en missään tapauksessa halua pelata pelata 3 – 4 tunnin golfkierrosta henkilön kaa , joka ’ Puhuu vain golfia ’ !!!!

GOLF EI OLE ELÄMÄSTÄ IRROITTETU ASIA , VAAN VAIN OSA ELÄMÄÄMME. ERILAISET IHMISET JA

ERI-IKÄISET IHMISET KOKEVAT JA ELÄVÄT ERI TAVOIN ; SVINGGAAVATKIN ERI LAILLA.

TA:T – YRITETÄÄN YHDESSÄ YMMÄRTÄÄ.

NATURAL KOLOHVI.

KAIKI ASSIAAT EIVÄT OLE JUURI MEITÄ VARTEN

JOTKUT OVAT TOISIA VARTEN !!!!!

Ei ole ihme, että menee sanat sekaisin, kun noin huutaa.

Olen Tommyn kanssa samaa mieltä siitä että nää inside jutut ei kiinnosta ketään muita kuin niitä muutamia jotka niitä kirjottaa.

Yksi ratkaisu voisi olla merkitä viestiketjujen nimiin ja viestien otsikoihin selvemmin viitteitä sisällöstä (mihin se joku Ulla aiemmin hieman viittasikin). Pelkkä ’ei tartte lukee jos ei kiinnosta’- argumentti on huono koska viestin sisältöä ei voi tietää lukematta. Ajatelkaa olevanne torilla ja puhuvanne kaiken kovalla äänellä kun kirjotatte keskustelupalstalle. Kaikki joutuvat lukemaan myös teidän yhdelle kirjoittamanne läpät ellette otsikolla mahdollista jonkinlaista suodatusta.

Kiitettävän joviaalisti muuten asianosaiset läpänheittäjät ottivat kritiikkiä vastaan. Siinä mallia muillekin. Älkää hermostuko.

Mielestäni ei olisi kivaa jos läpänheittäjät tukkisivat turpansa täällä lopullisesti. Josku on ihan kiva lukea niitäkin juttuja.

Antti kaipaa mielipidettä! Kas tässä, olen sanonut ennenkin: chipperit eivät kuulu heteroiden bägiin! Mieti sitä!

Ja sen lisäksi: mielestäni murteilla kirjoittelu, varsinkin huonolla savon-, pitäisi rikoslaissa kriminalisoida! Kun näen kirjoitettavan KOLOHVI, poistan pistoolistani liipasimen…

Kannattaa tosiaan poistaa se liipasin ettet ammu itseäsi jalkaan.

Hyvä Anti Parki toivottavasti se lipasin poistetaan myös Tommy Armourin syppystä. XXL tekee itse itsensä vaarattomaksi – selfdefence
    ihan itse teossa – kukas muakin puollustaa, jollenminä itse ja painaisi 106 kg ??

Liipasimien kaa täällä muutoin koikkelehtii kohta kaksi ensi kesän lupaavaa kolhvaria kriineillä rampajalkaisina.

Olen kamalan pettynyt, kun kukan ei pyynnöistäni huolimatta maksanut divarivelkaani Yrjönkadun uimalan viereisessä divarissa , josta ostin kirjan ’ Golf Gurus ’. Kävin sen eilen maksamassa ite, joten pitäkää XXL ja Tomy Armourit ja mutt totsikot neppinne.

Ostin tälä kerala bookin, ’ The most famous golfshots and other stories about kolohvi. ’
    Kirjailija- kaveri on kirjoitellut samoja juttuja Basket- ja Baseboolista.

Takakannessa on varttuneen kolohvimaan nerokkaan kirjoittajan T
    kokemusperäinen lausahdus;

kolohvista kolohvia on vain 20 % !!!!!!!!!!!!!!!!

loppu 81 % on rakkautta, juttuja, unelmia, ruokaa, juomaaa , chattailyä, jne. yht siis 101 % . Siinä lipasinmiehile fundeeraamista. !!?

I LIKED THAT VERY MUCHI .

XXL ootkossää sokeriis tsekanna??

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #384856 kohteessaInflaatio

Etusivu Foorumit Yleistä Inflaatio