Aihe: Ikävä alku Tonin kaudelle - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Ikävä alku Tonin kaudelle

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Ikävä alku Tonin kaudelle

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #173238 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tällaista ketjua on kurjaa aloitella. Toivottavasti tahti paranee. Tonin kortti Uudesta Seelannista

#246769 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Vaikea kuvitella, että se ainakaan huonontuisi. Katselin aamulla kisaa suorana, siis suoraa lähetystä, tosin olin itsekin vielä melko suorana vaaterissa, Tulihan kisa samoihin aikoihin, kun Kebax kuittaili tänne yön viimeset/aamun ensimmäiset viestinsä. Mutta joo siis, keli näytti kehnommalta, kuin täällä Hämeessä. Kovan tuulen ja sateen tuiverruksessa Chalmers ja jokunen muukin nakuttivat pallejaan tiketille ihailtavalla tarkkudella.
    Tonia ei näkynyt kuvissa.

#246770 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pool Keisi kirjoitti: (30.11.2006 15:10:38)
    Tällaista ketjua on kurjaa aloitella. Toivottavasti tahti paranee.

Tonin kortti Uudesta Seelannista

Huomenna kannattaa ottaa varmuuden vuoksi green card mukaan.

Chip Greenside kirjoitti: (30.11.2006 19:11:06)

Tällaista ketjua on kurjaa aloitella. Toivottavasti tahti paranee.

Huomenna kannattaa ottaa varmuuden vuoksi green card mukaan.

…ja ilmoittautuessa pitäisi kysyä henkkarit, sillä Tonin nimellä pelaa kyllä nyt varmasti joku käytännön pilan tehnyt klubituuppari…

Karjalainen vois siirtyä minigolfiin. Kannattais harjoitella pikkasen enemmän, niin se vois päästä kisoissa edes jatkoon. Paska mikä paska.

Pete75 kirjoitti: (30.11.2006 22:39:53)
    Karjalainen vois siirtyä minigolfiin. Kannattais harjoitella pikkasen enemmän, niin se vois päästä kisoissa edes jatkoon. Paska mikä paska.

Karjalaisen avaus ET-lla on kiistatta pettymys ja sitä varmaan kannattaa tälle foorumille tyypilliseen tapaan rakentavaan sävyyn arvioida ja arvostella.

Yksi heikko kierros Suomen parhaimmistoon kuuluvalta pelaajalta tekee Karjalaista kiistatta Pete75:n mainitsemalla tavalla paskan. Perusteluiksi riittänee se, että Karjalaisen tulos myrskyn kourissa olleella kentällä ylittää nippa nappa Pete75:n profiilista ilmenevän ennätystuloksen.

Kun sana on vapaa ja arvostelu sallittua kohdistan oman arvosteluni Pete75:een, jonka arvioin – huikeasta ennätystuloksestaan huolimatta – golffarina Karjalaista paskemmaksi. Selkäänpuukottajana Pete 75 on kylläkin ensiluokan tyyppi, jonka hilpeästä tyylistä monella palstalaisella on paljon opittavaa. Kehotus Karjalaiselle siirtyä minigolfin pariin oli mielestäni erityisen hauska. Tällainen sopivassa asiayhteyessä esitetty letkaus osoittaa huomattavaa humoristista lahjakkuutta.

Hienoa Pete75 – jatkaa samaan malliin, olet omalla sarallasi paljon Karjalaista parempi.

Moro! Pete 75 on ilmeisesti huikea tyyppi! Voit minun puolesta menna viivalle tonin kans ja katotaan kumpi nauraa. kerron sulle, TONI NAURAA! Ja nuo euroopan tourin kentat eivat ole mitaan hiekkaharjun tasoisia chippailu-paikkoja! saattais petellakin paukkua rutkasti yli sadan…. olet todella urpo, nolasit itsesi keskustelupalstalla……

Karjalaisen avaus ET-lla on kiistatta pettymys ja sitä varmaan kannattaa tälle foorumille tyypilliseen tapaan rakentavaan sävyyn arvioida ja arvostella.

Hain nimenomaan rakentavaa keskustelua aiheesta. Olen myös aika lailla varma, että Pete on Tonia selvästi paskempi.

Itse aiheeseen liittyen; täytyy toivoa Tonille voimia, sillä ei ole varmaankaan mukavaa aloittaa uutta kautta noin. Varsinkin kun Peten kaltaisia kannustajia on tarjolla varmaan enemmänkin. Hyvien neuvojen ja harjoittelun lisäksi, kaikenlainen kannustus on takuulla tarpeen. Pelitaitojen lisäksi tuolla maailmalla tarvitaan aika lailla paljon itseluottamusta, joka varmuudella on Tonilla ’katkolla’ huonosti menneen edellisen kauden ja tuollaisen avauksen jälkeen.

Eiköhän lähetetä Tonille tsemppiä kukin tahoillamme ja uskotaan koko foorumin voimin parempaan.

No, mitäpä näistä. Nettisaitit vetävät puoleensa kaikenlaisia, oman itsetuntonsa kansa painiskelevia, häiriintyneitä ja häiriköitä. Tuo esille noussut nimimerkki ei ole todellakaan ainoa tapaus. Todennäköisesti ovat pelikentällä yhtä surkeita tapauksia. Mutta, ehkä hekin joskus jotain oppivat ja hyvä että löytyy edes joku paikka jossa saavat purkaa sisästä pahaa oloaan.

Sinällään harmittaa Tonin rämpiminen, mutta sellaista vaan joskus sattuu. Hyvä että tuli alkukaudesta, talven ja ensi kesän kisoissa on mahdollista korjata tilanne. Voisin veikata että näin myös tapahtuu. Karjalainen on voittajatyyppiä ja olen varma että hän tulee sen kauden aikana näyttämään.

En ole väittänytkään, että itse olisin parempi pelaaja kuin Karjalainen. Meitityttää vaan toi kaverin hehkutus, mutta kyllä kaverin pitäis pystyä pelaamaan paljon paremmin. Ei toi Uuden-Seelannin kierros ole ainoa huono kierros tällä kaudella.

Toivotaan Tonilla parasta ja odotellaan tuloksia. Pitää tästä lähtien kirjoittaa varovaisemmin ettei ihmiset loukkaannu. Pahoitteluni siitä. Löytyy mustakin se kannustava puoli uskokoon ken haluaa. SHAKAALI (Kyllä Hiekkaharjussakin voi oppia pelaamaan golfia).

Pete75 kirjoitti: (1.12.2006 14:42:27)
    En ole väittänytkään, että itse olisin parempi pelaaja kuin Karjalainen. Meitityttää vaan toi kaverin hehkutus, mutta kyllä kaverin pitäis pystyä pelaamaan paljon paremmin.

Mitä nyt eilen telkkarista katoin niin olosuhteet oli kyllä aika karut. Siinä kelissä voi helposti parempikin pelaaja pelata tuollaisen tuloksen kuin mitä toni pelasi.

Pete75 kirjoitti: (1.12.2006 15:19:50)
    Toivotaan Tonilla parasta ja odotellaan tuloksia. Pitää tästä lähtien kirjoittaa varovaisemmin ettei ihmiset loukkaannu. Pahoitteluni siitä. Löytyy mustakin se kannustava puoli uskokoon ken haluaa. SHAKAALI (Kyllä Hiekkaharjussakin voi oppia pelaamaan golfia).

Älä Pete turhaan pahoittele – eikä sun tartte olla yhtä hyvä pelaaja kuin TK jotta voit esittää rakentavia kommenttejasi. Teillä on kuitenkin eri ammatit ja voithan sä arvostella esim. lääkäreitäkin ilman että sun tarttee olla yhtä hyvä leikkaamaan umpilisäkkeitä…

Shakaali kirjoitti: (1.12.2006 12:16:19)
    Moro! Pete 75 on ilmeisesti huikea tyyppi! Voit minun puolesta menna viivalle tonin kans ja katotaan kumpi nauraa. kerron sulle, TONI NAURAA! Ja nuo euroopan tourin kentat eivat ole mitaan hiekkaharjun tasoisia chippailu-paikkoja! saattais petellakin paukkua rutkasti yli sadan…. olet todella urpo, nolasit itsesi keskustelupalstalla……

Näistä kahdesta ’paskasta’ vain toinen nöyryyttää itseänsä ammattilaisena.

Suomalaisten ammattilaislupausten, MB,TK ja AA viimeksi pelaamien kierrosten keskiarvo on 77,7. Ei siinä juuri selittelyjä kaipaa, suoritus on surkuhupaisa. Eikä tässäkään ole kyse selkäänpuukotuksesta, kyse on ainoastaan tapahtuneen toteamisesta. Mieluummin toteaisi toisensuuntaisista tapahtumista.

Ammattilaispeluri on julkisuuden henkilö, kyllä hänen tekemisiään pitää olla oikeus kommentoida silloinkin kun kaikki ei ole mennyt nappiin.

Minä en nyt varsinaisesti pitäisi AA:n suoritusta karsinnoissa surkuhupaisana. Oikeastaan aika kaukana jopa siitä. Enkä oikeastaan ole MB:stä ja TK:stakaan ihan varma. Tosin minä nyt vain olen minä. Ja valitettavasti vielä kokoajan.

Kyy

AA:n kaksi vikaa kisakierrosta 77 ja 76 oli viimeviikoiselta challengetourin kisasta Buenos Airesista Argentiinasta, ei karsinnoista. ,notta silti en menisi vielä minäkään dumaamaan KStuuppailijoita ihan menneentalven lumiksi.

No niinpä tietysti. ,Notta juuri näin, kokojan 🙁

KL

Chip Greenside kirjoitti: (1.12.2006 16:06:52)

Suomalaisten ammattilaislupausten, MB,TK ja AA viimeksi pelaamien kierrosten keskiarvo on 77,7. Ei siinä juuri selittelyjä kaipaa, suoritus on surkuhupaisa. Eikä tässäkään ole kyse selkäänpuukotuksesta, kyse on ainoastaan tapahtuneen toteamisesta. Mieluummin toteaisi toisensuuntaisista tapahtumista.

Kuka on MB ?

KL kirjoitti: (5.12.2006 10:04:28)
    Kuka on MB ?

Muscleback. Tai sitten Minea Blomqvist. Siitä lupauksesta en sitten tiedä.=)

#246787 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onhan toi hiukka kankea..jos oli liikaa painetta..Francis Quimetillekin kävi aluksi heikosti…uusi caddie Eddie pelasti tilanteen.

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #246775 kohteessaIkävä alku Tonin kaudelle

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Ikävä alku Tonin kaudelle