Aihe: IH Club - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

IH Club

Etusivu Foorumit Yleistä IH Club

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #187562 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Löysin jonkin aikaa sitten Pickalan Forest-kentän 7. reäin vesiesteen töyräältä pallon, jonka kyljessä lukee: http://www.IHclub.fi. Tuolla nettiosoitteella ei avaudu sivustoa, mutta tiedän klubin jäseniä olevan täällä. Vieläkö klubi on hengissä? Onko tuolla pallolla keräilyarvoa? Saako sen löytäjä a) pelilippuja, b) rahaa, c) jotain muuta?

#470851 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ups, mä olen tainut unohtaa korjata nimipalvelimille uuden ip-osoitteen, joten tuo http://www.ihklubi.com ei johda oikeaan paikkaan. Täytyypä käydä korjaamassa.
    Kyllä me hengissä ollaan. Löytöpalloista ei ole nyt viimevuosina järkätty mitään kisaa, joten siitä ei nyt saa kuin hyvän mielen.

#470852 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Totanoin. Klubin kirjoitusasu ei koskaan ole ollut muotoa IHClub. Ja muistini mukaan osoitekaan ei koskaan ole ollut .fi avaruudessa. Vai arvailenko vain asiaa?

#470853 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

kebax kirjoitti: (10.11.2007 14:04:01)
    Totanoin. Klubin kirjoitusasu ei koskaan ole ollut muotoa IHClub. Ja muistini mukaan osoitekaan ei koskaan ole ollut .fi avaruudessa. Vai arvailenko vain asiaa?

Totta turiset, ehkäpä mä vain hosuin ja ko. palli onkin jonkun toisen yhteisön hukkaama.
    Mä vain oletin sen olevan meitin jäljeltä, kun ollaan kuitenkin useita satoja palleja kylvetty ympäriinsä…

#470854 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

kebax kirjoitti: (10.11.2007 14:04:01)

Sori, vedin ton muistista. Kebax on oikeassa. Pallon kyljessä lukee: http://www.IHklubi.com.

#470855 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ballmarker kirjoitti: (10.11.2007 13:47:19)
    … Vieläkö klubi on hengissä? Onko tuolla pallolla keräilyarvoa? Saako sen löytäjä a) pelilippuja, b) rahaa, c) jotain muuta?

Klubi on edelleen hengissä ja osallistui Partin juhlakilpaan usean joukkueen voimin. Tai siis ripoteltuna useaan joukkueeseen.

Onhan se pallo ainakin iloisen näköinen, eikö totta? 🙂 Muuten ihan mielenkiinnosta, minkämerkkinen pallo on kyseessä?

Pallojen löytämisestä oli aikanaan kisa, mutta en tiedä tämän hetken tilannetta. Otamme asiasta selvää.

#470856 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Löysin jonkin aikaa sitten Pickalan Forest-kentän 7. reäin vesiesteen töyräältä pallon, jonka kyljessä lukee: http://www.IHclub.fi.

Tästähän voisi pistää pystyyn harmaata arkea piristävän kisan. Mikä on Suomesta katsoen kaukaisin paikka, josta olette törmänneet IH-Palloon? Itse olen sellaisen poiminut Espanjassa Panoramican väylän 12 vesiesteestä. Veljeni Hermes tunnusti myöhemmin sen sinne löydettäväkseni tyrkänneensä.

#470857 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Eli kohtalaisen pyöreästä ja valkoisesta esineestä on kysymys. Muista kaltaisistaan sen eroittaa värikkäästä logosta.

Tätä kuulaa en onnistunut hukkaamaan taannoin kesemmällä Everstin yhteenkään esteeseen. Ja kun se 90 oli mennä tällä boltzilla rikki nin päätin ottaa talteen. Hassu kun olen. 🙂

#470858 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Melkoinen luontokuvaaja ja suomalaisen aarniometsän tulkki tämä Kebax on. Onko vielä yhtään kuvaa postannut, jossa ei olisi kuvassa mukana metsiemme valtiasta?

🙂

#470859 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Parti PersiMonni kirjoitti: (10.11.2007 14:59:36)

Löysin jonkin aikaa sitten Pickalan Forest-kentän 7. reäin vesiesteen töyräältä pallon, jonka kyljessä lukee: http://www.IHclub.fi.

Tästähän voisi pistää pystyyn harmaata arkea piristävän kisan. Mikä on Suomesta katsoen kaukaisin paikka, josta olette törmänneet IH-Palloon? Itse olen sellaisen poiminut Espanjassa Panoramican väylän 12 vesiesteestä. Veljeni Hermes tunnusti myöhemmin sen sinne löydettäväkseni tyrkänneensä.

Olenpa niitä muutaman Pattijoen kentille hukannut ja huomenna lähden ruiskimaan lisää palleja. :o))) Jännä olisi tällainen kisa. Kuinka monta pallia löytyisi paikoista, joissa ei lupilaisia ole ollut? Kierrätystä!

#470860 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jos se kuula on Srixon Z-URS niin se on varmaan mun. Varsinkin jos se löytyi sieltä vasemmanpuoleisen vesiesteen ’takatöyräältä’ siihen mulla putoo vähän huonompi drive. ;o)

#470861 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tetsa kirjoitti: (10.11.2007 16:38:54)
    Jos se kuula on Srixon Z-URS niin se on varmaan mun. Varsinkin jos se löytyi sieltä vasemmanpuoleisen vesiesteen ’takatöyräältä’ siihen mulla putoo vähän huonompi drive. ;o)

Se on Srixon ja siellä se oli.

#470862 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No sittenhän se varmaan on (oli) mun kuula! (Joskin varmaan kuitenkin epäonnistuneen kakkoslyönnin jäljiltä…)

Onneksi olkoon! Olet löytänyt hyvän ja mun jäljiltä melko varmasti vähän käytetyn pallon, jonka omistussuhteista en aio alkaa väittelemään. Nauti tästä luonnon antimesta täysin siemauksin, äläkä pode huonoa omaa tuntoa vaikka sattuisit sen joskus hukkamaan!

#470863 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

Kuskaa huiluun kaikki ko. Gubin jäsenet!!

Oletta olleet pilkkaamassa Jukku-rukkaa kaikenaika…

Raukkamaista touhua…

#470864 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Parti PersiMonni kirjoitti: (10.11.2007 15:40:03)
    Melkoinen luontokuvaaja ja suomalaisen aarniometsän tulkki tämä Kebax on. Onko vielä yhtään kuvaa postannut, jossa ei olisi kuvassa mukana metsiemme valtiasta?

🙂

Tuosta en löytänyt, vaikka kuinka hain… olisiko tuunatessa jäänyt korjaussarja ottamatta..scooter-pullingia

#470865 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hieno homma Kebax, että mies haluaa palautua.

#470866 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tetsa kirjoitti: (10.11.2007 17:20:52)
    No sittenhän se varmaan on (oli) mun kuula! (Joskin varmaan kuitenkin epäonnistuneen kakkoslyönnin jäljiltä…)

Onneksi olkoon! Olet löytänyt hyvän ja mun jäljiltä melko varmasti vähän käytetyn pallon, jonka omistussuhteista en aio alkaa väittelemään. Nauti tästä luonnon antimesta täysin siemauksin, äläkä pode huonoa omaa tuntoa vaikka sattuisit sen joskus hukkamaan!

Kiitos Tetsa. Pidän arvossa anteliaisuuttasi ja suuripiirteisyyttäsi. Koetan pitää kuulasta hyvää huolta.

Esillä 17 viestiä, 1 - 17 (kaikkiaan 17)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #470865 kohteessaIH Club

Etusivu Foorumit Yleistä IH Club