Aihe: Hyvä pro lähipeliin - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Hyvä pro lähipeliin

Etusivu Foorumit Yleistä Hyvä pro lähipeliin

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Onko teillä vinkkejä hyvästä prosta pääkaupunkiseudulla tai lähistöllä, joka osaa opettaa erityisen hyvin lähipelin saloja? Olen käynyt erään pron opissa hiomassa svingiä, mutta hän ei mielestäni ole antanut lähipeliin kovinkaan kummoisia ajatuksia, vaikka muuten hyvä opettaja onkin. Pro saisi mielellään olla sellaiselta kentältä, jolla on hyvät lähipelin harjoittelualueet.

Nimetön

Riku Soravuo – tunnettu lähipelinaara.

Ole

Timo Rauhala on todella hyvä. Timon lähipeli tunneilla myös svingi kehittyy. Itselläni tulokset parani huomattavasti kun aloin treenaamaan Timon opastuksella erityisesti lähipeliä.

Lauri Hurri (SHG) on todella vakuuttava. On opettanut 3 uutta lyöntiä 3 kuukaudessa ja lähipeli taso on parantunut mukavasti.

https://golfpiste.com/kentat/shg/?p=opetus&seura=3363&lang=fi

Nimetön

riku ,one off the best

Heti parhaimmasta seuraava???

Lähipelialueita on todella vähän kaikilla pelaamillani kentillä verrattuna rangeen. Ainakin itselläni keskimäärin (2+3-4, 3+4-6) yhtälöillä pelaavalle lähipelialueharjoitteet olisivat oikeempi paikka kuin läiskiä rangella täydellä voimalla koko settivalikoimaa.

Oikeassa olet ja se on harmittanut itseanikin varsin usein. Mutta sille on kanssa yhtalo olemassa (etta miksei niita ole):

Lahipelialue = nolla euroa myyntia.

Valitettavasti raha menee palvelun edelle tassakin.

Mun lähipeli perustuu sandarin käyttöön ja en lyö niinkän roll and run vaan pichaan korkean , joka pysähtyy 2m lipusta mlekein mistä tahansa.

se SW on ostettu Disneyn Palmista 1988 Floridassa. Se Jack Nicklaus pronssi-messinkivalu, jota ei enää saaa tehä – valmistysprosessi myrkyllinen.

Se on m,yös vähiten voimaa vaativa lyönti – harjoittelua vaatii sen sijaan prekelesti ja pichaan aina harj. ennen kierrost. Ka sitä voi treenat melkein kukkpurkisakin.

Yleensä prot eivät näitä lyöntejä opeta . Niitä voi katsoa telkusta ja kirjoista.

kts. http://www.jfga.com

Piltz löytyy Pickalasta ja itse Herra Forsell Kullosta.

Parhaat lähipelialuet joihin olen törmännyt löytyy Talmasta.

Kiitoksia vinkeistä!

Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #352650 kohteessaHyvä pro lähipeliin

Etusivu Foorumit Yleistä Hyvä pro lähipeliin