Aihe: Huuhaa ja OT ketju - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Huuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 280)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Miksei aiemmin ehtottamani Team Innanen? Takuuvarmaa huuhaata =)

Mä lähden ihan mihin vaan tiimin, mihin mut friikkinä kelpuutetaan… kerotoon hyväksyntä omaa karua kieltään sitten koko teamin tasosta 😉

temit… ja kerotoon… juu typo team vois olla ihan omiaan… 🙂 Tahi sitten pitäs vielä lukee tossa esikatselussa ennen kun painaa lähetä nappia, mut kun nää koneet aina kyselee tyhmiä… are you sure are you sure sure joo anna mennä vaan 😉

Mää kulun ka typotemiin =)

Kyllä. Vastaus on ehdottomasti Antin ehdottama Team Innanen. Jokainen, joka on nähnyt ao. taiteilijan näyttelyn, on väkisinkin siinä uskossa(tauluja löytyy jotain 40 kpl esim. Gallupin tiloista Tapiolasta), että kuvat ovat ilmiselvästi huuhaa-klubilaisista raapustettuja. Onpa joissain metsäkuvissa sieniäkin CH-1:lle.

Ei ollut musta Kobon lyöjäksi vain 61% friikki. Vieläkös Antti ja Henkka haluaa mut mukaan Ellivuoreen.

Teeppäs tuo psykopaattitesti vielä, niin katsotaan sitte.

Missä ne muut testit on? Mä olen vasta selvittänyt friikkiasteeni, 57%. (ainakin siinä softassa on _pahoja_ bugeja)

Nyt listaa tähän näin ja kaikki samaan messuun, heti. Nyt!

Tässähän nämä. Heti seuraava viesti friikkitestistä, mutta tulkootten uudelleen.

Lue lisää: Muita testejä

Lisää kiinnostavia (tuskin, hah!) testituloksiani – kysymyksiin vastasin täysin huijaamatta:

– Kova jätkä, asteikolla 0-10 : 0

– Tosimies 22%

– Hyvä ihminen 61%

Ei minulla varmaan ihan täysin huonosti sitten menekään 🙂

Joo Tane Käyhkö se oli , joka siirtyi isänsä tapaan Rovaniemeltä sittemmin Kanadaan ja edusti melkein samalla sijoituksella Kanadaa MM- ja Olympia-tasolla. Valmentajanaan suomalinen Pentti Ranta, joka valmensi myös USA:n mäkijoukkuetta: muistatteko kkandalaiset intiaanit hyppäsivät suksen kärjet edessä yhdessä – ei kuten Boklöv säikähti ja levitti sukset edestä – sexitestin uusi kysymys?

Joo palkinto on sieniä – sen mukaan mitä kolohvikentiltä löytyy ensi kauvella. Kiitos myös tarkoista Sapporon tuloksista. Fortuna ol tosiaan Laki Luke – lens ekalla kerralla onnenkantamoisen eikä sen jälkeen ole pärjännyt.

Jussiko on se metka kotkanpoika. Sitt voi kysyä perään kenen kotkassa syntyneen mäkimiehn mäkiennätyksen yksi kolohvipisteeläinen on rikkonut . Ja ketäk kotkassa synytyneet veljekst ovat molemmat edustaneet Suomen mäkihypyssä MM- tasolla.

Tane Käyhkö oli Suomessa viime kesänä Katinkullassa ja on tosi symppis kundi. Ei ollut mikä rämäpää – joten lahjakkuudesta ei saatu koskaan Matti Nykäsiä 100 % irti. Järki pani hanttiin.

Pentti Ranta maalaa nykyään mäkikotkia oljyllä.

Ketkä olivat nämä kanadan llentävÄt intiaanit. 1. ja 2.

Jätä loppu 80 % lukematta. Nimittäin ; lisääntyykö viattomuus iän mukana kohta 60 – 58 % viaton. Enna kaikile.

Hyvä ihminen 61 %, luulin olevani parempi 🙁

Psykopaatti 52%, ai kauheeta, uskalsin kuitenkin nukkua viime yönä 😀

Nää testit on kyllä ihan huuhaata! Kivakiva!

Munkin henkinen ikä on tasan puolet tästä fyysisestä. Pelkäsin pahempaa ja tsemppasin kysymällä neuvoa vierustoverilta. Perskuta, se pieras! No nyt hoitajani tuo banaania, lopetan tän kiikkumisen autonrenkaassa. Hei kaverit.Roikotateks tekin käsiä varpaiden alla? Perskuta! Kaverillahan on makea täi niskakarvassa. Nam!

Sori Naibo. Et kai pahastunut 😉

Vitsivitsi

Enna kaikile. Tää jäi vähän epäselväksi.

En anna kaikille vai anna kaikille.

Eiköhän se viattomuus kuitenkin vähene ikääntyessä. Mulla on ainakin paljon viattomuutta (70%) vielä menetettävänä 😉

Friikki: 57%
    Massateini: 35%
    Henkinen ikä: 26
    Psykopaatti; 43%
    enempää ei uskalla testaila =)

Tehdäänkö me töitä koskaan ?

Juu juu, mä oon jo puolipäivää istunut palavereissa ja nyt yritän väsätä clubhousen logoa, ei siitä ny oikeen tuu mittään. Eilen tein kotona yhden duunin kun piti olla tänään valmis ;-).

Nyt alan valkkaa kuvia, ei nyt auta muu 🙁

Tän kovempaa on aika vaikia töitä tehdä. Mullakin on nyt tässä samaan aikaan meneillään parin tarjouksen tekeminen, puhelu asiakkaan kanssa, golfmatkan tilaus ja firman palaveri…

Olin taas työantajan komennuksesta kursseilla, missä kertoivat, että voidakseen olla hyvä leaderi pitää tuntea hyvin itsensä. Näin ollen olen nyt tehnyt hiki hatussa töitä ja vastaillut näihinkin hienoihin testeihin.

Olen siis henkiseltä iältäni (21 v.) puolet nuorempi kuin oikealta iältäni (43 v.) ja minulla on reilut 39 vuotta elinikää jäljellä. Olen viaton (81 %) hyvä (61 %) ihminen, mutta en ole tosimies (22 %) tai kova jätkä (2) enkä ole friikki (26 %), psykopaatti (17 %) enkä insinööri (30 %). Huomisen päivän vietän sitten miettien, miten käytän tätä tietoa työnantajani hyväksi työssäni.

Mutta asiasta kolmanteen, samaistan itseni täysin tähän OT-golfarien joukkoon, koska jo golfurani alussa päätin jättää helpon On The fairway -golfin väliin ja siirtyä Off Road -autoilun ja Off Piste -laskettelun vaativuustasolla verrannolliseen Off The fairway -golfiin. Valmiiksi leikatulla alustalla pelaaminen ei toki tyydytä haasteita etsivää OT-miestä.

Me ollaan varmaan käyty samat kurssit joo… Ihan vinkkinä voin todeta, että noista kaikista testituloksista on helvatasti hyötyä… Kesken palaverin, kun ei kukaan kuitenkaan kuuntele laukasee lauseen ’Mä olen muutes tutkitusti 71% friikki’ taihi jotain muuta lennokasta, niin taas on hetkien hiljasta ja keskittynyttä porukkaa.

Joo toi Off fairway golf on paljon haastellisemppa meille OT – huuhaa golffareille, antaa noiden muiden mennä taas siitä missä rima on matalammalla… me mennään ilon kautta 🙂

Ai, että. Ihan tässä liikuttuu. Niin on testitulokset yhteneväiset omiini. Ja niin olen minäkin aina pyrkinyt osakkaana säästämään kotikenttääni. Ei väyläosumia, ei griiniosumia.

Ja toi äskeinen oli siis mun. P***le, kun toi antticrist säikäytti, eihän tässä kohta tiä, kuka kukin on.

Dodih, mutta mää on varannut sen sanan omaan profiiliini jotta sitä ei enää käytettäisi. Jos sitä käytetään niin se on se toinen… eipäs kun minä… minäpäs… sorry, pieni perheriita välillä.

Tuolla testisivuilla ei ole dementia testiä.. Kobo, sää puhuit siinä liikennevaloissa 23. päivästä. Kts. oheinen linkki.

No niin, siinä kaikki tältä erää… paitsi että mä taidan luistaa jumbofinaalista.

Lue lisää: Meri_teijo aukeaa

Kas, kun ei HAH. Tai päinvastoin.

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 280)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #386742 kohteessaHuuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju