Aihe: Huuhaa ja OT ketju - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Huuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 280)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Joo pojat – mä arvasin että se mirri ei jää huomaamatta pojan kolleilta.Totuus on lyhyesti :

a.Burman kissojeni….. ( vai on ne nyt Myanmarin kissoja) Sabini ja Arga ( alunperin Aragan, mutt´ku se on niin ARKA – Arga – molemmat kuiteski Djunglequeen -sukuHAARASTA)

b. ja vaimoni…..

c. välimaastossa….. – kuten golflady antoi jo ymmärtää.

d. mulla on siis aineskii kolme mirriä kotona…..???.

e. jsukus on kiire niitä silitteleen…..

f. mull on huon laskupää joten voi niitä mirrejä olla enemmänkin ..
    ota nu niistä lukua …

g. niin Janne meinasi voittaa tänäänkin Sapporossa , josa kävin 1980
    mutta varmisteli perhana toisat hyppyä ja jäi tokaksi.

H. kysymys kuka suomalinen mäkihyppääjä jäi Sapporon isossa pronssista 0,1, hopeasta 0,2 ja kullasta 1,5 pistetä tullen 4.

Ai sieniretkelle kanssani? No, sehän on tavallinen rundi jota golfiksi kutsutaan. (Välillä pallo eksyy väylällekin). Bägissä on hyvä olla muutamia tyhjiä taskuja kun mennään.

Matti Pitkänen oli aina neljäs, oikein???

Ja Huumepoliisille, ensi suvena tunnet nämä sienten napostelijat yli 300 metrisistä draiveista, pikku mömmöissä on rennompi olo sano. Ja rentoushan on vain hyvästä, siksi pelaan parhaiten unissani.

Nyt poistun ulos tekemään enkeleitä, jos näette akkunasta niin vilkuttakaa. Jos sillä hullulla on vaatteet päällä, se en ole minä. Oikeilla enkeleillä ei ole vaatteita!

Tätä ei nyt millään saa menemään ot, mutta vastaan Tauno Käyhkö…

Kai tästä joku palkinto seuraa… oliskos sieniä?

Kysynkin, kun noita mäkihyppääjiä kotkiksi kutsutaan. Kuka Kotkalais syntyinen on voittanut MM kultaa kyseisessä lajissa…?

Jos laittaa pyyhkeen kainaloon ja hypää lentomäestä niin miten onnistuu telemark?

ÄLÄ Huoli!! Tää on Golf slangia Sieni=Sama kuin Tapolan makkara! JOS et usko kato vaikka NYKÄSEN MATTIA:)

Kertokaa ihmiset miten saan lyönnit menemään 15-30 metriä vasemmalle siitä paikasta mihin ne yleensä tulee alas?

Jos haluat ne siihen paikkaan, tähtää reilut 15 metriä vasemmalle. Huomaat että ne menevät 15-20 metriä vasemmalle siitä, mihin olet tähdännyt. Tällaista on golf!

Miksi ne pitäisi vasemmammalle saada? Eihän ne enää silloin ole out of bounds. Joutuisit jatkamaan siitä mihin pallo jää, etkä saa lyödä uudestaan samasta paikasta, tosi tylsää.

Sillä menolla kierroksetkin sujuisi alle viidessä tunnissa. Mitäs vaimo siihen sanoo? Ei usko sinun olleen viemässä roskia!!!

Jaa-a.. vaimoa ei ole mutta ehkä tuleva sellanen asuu samankaton alla =)

Juu kurjaahan se on, että joutuisi kävelemään sinne mienne pallo jäi eikä saisikaan lyödä uudestaan sitä avausta.. =/ Olet oikeassa.. en mie mitää lyöntejä halua saada sieltä oikeelta suoraksi keskelle.. Ja miten mie saisin siihen palloon vielä sellasen nätin oikealle kaartavan kierteen, kun tällähetkellä ne menee vaan suoraan sinne oikeelle eikä tee sellasta hillitöntä kaarrosta niinku olen jollain nähnyt tapahtuvan ja se ois minusta hienoa, kun ne lyönnit painuu hieman svemmälle metsään kuin sillä suoralla lyönnillä?

Juu roskien vienniksi sitä tuskin enää laskettaisiin, kun se kestää alle 5 tuntia… hmm minkähän selityksen sitä voisi keksiä??? Auttakaa pulassa olevaa… =/

Kaikki golffarit ovat friikkejä, mutta kuinka friikkejä ?

Henkka =>52 % friikki

Lue lisää: Friikki testi

Wow…

Psykopaattitestistä 30 %. Taidanpa lopettaa tähän !!!

Lue lisää: Muita testejä

En ole näköjään yhtään friikimpi kuin Henkkakaan =) 52% mikä pettymys.. Oisin kuvitellut että olen Michael Jacksonia pahempi friikki 😉

Kobon muisti pelaa hyvin Tauno Käyhköhän sen vihoviimeisen sijan (eli neljäs) nappasi.

Järjestyshän noissa kisoissa ole seuraava:

1. Wojciech Fortuna POLSKA 111, 87,5 m (219,9 pkt)

2. Walter Steiner Szwajcaria 94, 103 m (219, 8 pkt)

3. Rainer Schmidt DDR 98,5 i 101 m (219, 3 pkt)

4. Tauno Kaykhoe Finlandia 95 i 100,5 m, nota: 219,2 pkt

5. Manfred Wolf DDR 107 i 89,5 m, nota: 215,1

Ja tuo kotkalainen maailmanmestari on Juhani Kärkinen, joka voitti Lahdessa (1958) mäkikultaa.

Minkäkin sain sen 52%

Aika friikkiä kun on samat friikkiprosentit=)

Seuraavaksi amis-testin pariin…netti hyötykäytössä…

48 prosenttinen friikki 😉

Testisarjassa: Viattomuustesti.

Mä olin muistaakseni vielä aika viaton, ehkä johtuu siitä, etten ymmärtänyt kaikkia kohtia 😀

Lue lisää: Paljonko on jäljellä viattomuudestasi

meni kaiketi ihan kohdilleen.

35 => 21

Pitää vissiin pistää vaimo vaihtoon, kun on jo sen verran päässyt vanhentumaan. Onkos nuoria ehdokkaita 😉

Hui. Hämmentävä vastaus, vaikkakin tuli kyllä kaikenlaisia ajatuksia mieleen…

ts

Saaks hyvillä testituloksilla lyhennystä hoitoaikaan?

Noh, saitkos Hyvinkäällä sen Antin pään pysymään paikallaan 🙂

ts

Joo sain sen liikkumaan!

Psykopaattitestin tulos oli sitä luokkaa, että uskallankohan mennä nukkumaan itseni kanssa 😉

Friikkitestin läpäisin (huijaamalla), mutta tuo mikälieseksitesti aiheutti koko tietojärjestelmän kaatumisen. Milloin se tyttö tai kaksi tulee meidän ovelle? Aika rohkeita se pyysi tekemään. Tarviin pron apua.

Psykopaattitesti ei kosketellutkaan paatteja – pitää siis mennä venemessuille?

Onko testien takana yks ja sama klubilainen, joka haluaa laittaa minut pitkälle hoitovapaalle? Kuka vakoilee konettani? Eikö Elvis sittenkään elä? Kuka murhasi Kyllikki Saaren? Siis, jos kotikentälläsi jossain jontkassa ensi kesänä vilahtaa yks alaston vaalruus viikatteen kanssa, se en ole minä vaan se toinen. p.s. 48 prossaa.

Vain 22% ??? Omituista…

…eli puolituinen. Vain 57% – vieläkö kelpaan ketjuun vai potkittanko mut pois?

Elkää potkiko, pliis, mää lupaan sekoilla, pliispliispliis…

Hämäsit hetken. Miksi nimimerkki vaihtui. Tuliko vanhalla kiintiö täyteen, hehe.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 280)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #386735 kohteessaHuuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju