Aihe: Huuhaa ja OT ketju - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Huuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 280)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Vielä huuhaasta sen verran, että hyvä kun ollaan pysytty aiheessa, pääsääntöisesti omassa ketjussa, mutta ajatelkaapa sitä ylläpidon ressukkaa joka on pakotettu lukemaan KAIKKI kirjoitetut viestit.

Enpä haluaisi tuon poloisen pöksyissä olla, en 🙁

Juu, pidän edelleen kiinni kurkusta. Jumpe, määhän oon kohta Suomen Wally Armstrong.

Jack the Rippie täällä hei! Kevyelläkin slaissilla käy siis näin.

Lisäksi: Nyt tet oottetten menneet ja karkottaneet sen ainoan naiselävän (gl), joka vielä aamupäivällä oli totistettavasti elossa. Röh! Mitäs nyt tehdään?

Veljet ja siskot! Meidän on aloitettava kampanja totellisen huuhaan saamiseksi takaisin tähän ketjuun. Minä voin alkaa pitää maila- ja vaikka laila- taikka leilateknistä palstaa. ne on mun erikoisaluetta siis. Leilasta tulikin mieleen yks… (jatkuu)

Hyvä on Henkka, nyt revin itseni irti tästä ketjusta. Jatketaan muualla.

Vaikka lupasin olla kirjoittamatta tänne enää :-D, niin syön sanani. Olen edelleen elossa, mutta deadline lähestyy ja kiire on sen mukainen eli joudun keskittymään välillä toisarvoisiin asioisin (töihin). Täytyy taas alkaa piirtää yhtä kaaviota 🙁

Mutta kuka on Wally Armströng?

elä hyvä mies irrota ketjusta, siinä putoaa aika pitkän matkan, yleensä alaspäin. Lentomatka ei mitään, mutta se alastulo – tee edes Tellut :-))

Se on yks hörhö.

Lue lisää: Wally

Tätä ketjua ei saa lopettaa.

Ulkona satavasta lumesta tulikin välittömästi mieleeni se kerta kun Erkki sanoi Jormalle että sulla on housut väärinpäin. Tähän Jorma että ei se haittaa ku kello on kolme. Sitten ne meni ja putos avantoon. Vähän sen jälkeen Jorma tuli Lanzarotelta kotio ja tokaisi vaimolleen ettei aio enää ikinä ajaa autoa. Vaimo piti sitä hyvänä ideana sillä perheen tytär, joka muuten ei ollenkaan tykkää sienistä, katsoi juuri ikkunasta ulos. Erkki puolestaan hairahtui ostamaan vatupassin saadakseen takankulmalla olevan jalkapallon aseteltua suoraankulmaan läheisen vitriinissä lojuvan vanhan satasen setelin kanssa. Juuri samaan aikaan aukesi naapurissa Kokispullo, ei itsestään vaan Reijon kätten työnä, ja sihahti. HUUtamalla HAAvi tulee, sanoi kalamies kun haukea väsytti. tai jotain.

Antakee mulle ruokaa heti, nyt … mää kuihdun.

Porkkana on harjoituskaudella välttämätön ja sopivasti kotimainen. Kurkku on myös ja suomihan ei tunnetusti tottele EUta lainkaan. Epäilen kuitenkin kostuuko tuosta mikään muu paitsi… kurkku. Mutta sitä varten mulla on salmari… hupsista mitä pullistelua. Miten saisin golfini off-tropic eli pitäisi keksiä vahtoehto los bananoxille…

Vapahduttava kokemus lukea vihdoin aitoa tavarata muualtakin kuin pullon kyljestä! Huuhaa rulettaa!

Tetsan sykähdyttävästä kotitarinasta tuli kyllä mieleen silmälasit. Ehkä tää sattu mulle tai sitten ei:

Biljardin MM-kisojen finaalissa kohtasivat Joe, hallitseva mestari ja Bill, uusi kyky. Joe hävisi 9-0. Matsin jälkeen hän kysyi Billiltä, että millä ilveellä tää nousi vuodessa finalistiksi, kun viimme vuonna tippus jo eka kierroksella. Bill vastas, että mullon uudet 2-teholasit. Näillä kun katsoo niin cueball näyttää jättimäiseltä, eikä sillä ole vaikeaa osua tohon pienempään palloon tuolla kauempana.

Seuraavan vuoden finaalissa miehet taas kohtasivat ja nyt oli lasit myös Joella. Hän pyysi kuitenkin ennen aloitusta saada käydä vessassa. Hän tulikin takaisin pian, mutta etumus tummanpuhuvan märkänä. Bill loihe lausumaan: Mitä sää ny ole tehny??

Joe siihen, että: Mää otin sen ulos mut sitten kattosin sitä, ett se on niin iso ettei se mun oo ja mää laittasin sen takas housuihi.

Tuus näyttään tänne noille pojille miten tää homma hoidetaan, jookos =)

Mäkkärin kootut pätkii mennen tullen tän ketjun hihhuloinnit. Yhdenkin viestin ymmärtämiseen kuluu ihan kivasti aikaa.

Jeesus teidän kanssa :o)! Minäkin poloinen eksyin tänne huuhaa -ketjuun :-(. Banaaneita, kurkkuja…. mitä te vielä keksitte :o)?

Ok, tunnustan – banaaneita löytyy aina bagistä, pitäiskö käydä varmuuden vuoksi tarkastamassa kellarista, ettei sinne vaan ole jäänyt yhtään ensi kevättä odottamaan – huiiiiii! Pelkkä ajatuskin karmaisee!

Mutta hei – se suklaa!!!! Se se vasta kivaa on, kun hellettä on yli 30 astetta ja sitä yrität syödä :-(. Jos joku ensi keväänä löytää jostain metsästä sellaisen epämääräisen golf-pallolta näyttävän, tahmaisella, ruskealla, mömmöllä päällystetyn, niin ei kannata yrittää tyrkyttää sitä minulle – minä en tunnusta mitään ;o)))).

PS. En kait nyt vaan tallonut kenenkään varpaita piikeillä, sillä Henkkahan kirjoitti, että …. ’Pitää avata meille OT miehillekin…’ Riittääkö, jos laitan sittenkin sen banaanin taskuun :o)?

Nälkä… edelleen…

Palloon ei saa kiihtyä, siitä seuraa a-tukos ja s… no se, tiedättehän.

Pitäiskö alkaa käyttämään sukkia mailoissa? Sitten vois laittaa lavan viuhahtamaan. Käteen en laita sukkaa enkä naisten sormikasta – asbestihanska ja aperitapullo saa kelvata.

Tulis jo mäkkäri – arvuutellen kevääseen… ei vaiskaan, ei nyt ihan tosissaan… näppäillään =)

ts

Kyllä nää banaanit ja kurkut tuntuu ihan hyvältä noiden aikaisempien sienijuttujen jälkeen.

Ta emmä kyl oo ihan varma…

Mut johtuisko noi sienijutut siitä, että on helpompi sille ’paremmalle puoliskolle’ sanoa menevänsä sieneen kuin kalaan – saati sitten golfkentälle :o), sitä paitsi löytyyhän sieltä niitä sieniäkin :o).

Auts! Mitä mä oikein tein! Kohta ne alkaa kertoa kalajuttuja :-(…..

Taidat olla aitoa huuhaa ryhmää, sillä irkkipaneelissa keskustelimme juurikin kalankasvatuksesta vesiesteissä. Mikä sen paremmin kruunaisikaan kierroksen kuin loimusampi + sienimuhennos…. ja BananaSplit.

Tää menee nyt vähän ohi, mutta mun on PAKKO kertoa tästä: Tiedättehän nämä ura-autot? Siitä joita ’ohjataan’ vähän pistoolin oloisella kapistuksella liipasinta painaen. No kuiteski. Karsin männäviikolla siskoni pojan autoradasta kierroslaskentalaitteen joka toimii valokennolla ja näyttää upeasti digitaalisena kierrosluvun (ja ajat). Pysy mukana, kyllä tästä vielä asiaan päästään: Näpertelin tuon kierroslaskenta systeemin puttimaton reiän kohdalle, ja heureka! PUTTILASKURI! Matossa viiva 1,5 metrin kohdalla, tältä eteisyydeltä enkat just äsken 142 putkeen. Mä oon tulessa!!!

Jipii, nyt voin häpeilemättä ostaa autoradan… eikä tartte valehdella että se tulee pojalle… voi tätä ilon päivää =)

Taitaa tää huuhaa olla mun ainoa kompetenssi :o), golfistahan minä en ymmärrä mittään :-(.

Mutta että kalajuttuja! Enhän minä sitä voinut arvata millään :o). Toivottavasti teillä ei kuitenkaan ole niitä fisuja siellä bagissä, kun kenttää kierrätte, voisi nimittäin olla haju aikamoinen :o)))).

edellisestä…

Vaikka voisi se olla kyllä aikamoinen ’mirripyydys’ ;o).

Jälkimmäiseen en osaa enää vastata, mutta…

Bägiin tulee jäähdytetty, freonivapaa osasto kampeloita varten. Tämä unohtui aikaisemmasta viestistä. Lisäksi vaihdan pallokorin koripalloon. Tuloskorttia (tai näiden elektroonisia muunnoksia) ei edelleen tarvita koska reissussa on riittävästi mutakin aktiviteettia.

tuli mieleeni, että minä käytin viime kesänä eräänlaista ’pehmo’ winecooleria bagissä, pysyi juomat viileinä kuuminakin päivinä kierroksen aikana :o).

Olikohan tämä nyt aivan liian asiallista :-(?

Mä en kyllä käytä freonivapaa vesiesteellä.

Nyt ollaan jälleen asian ytimessä: aitoa suomalaista luomugolffia eli selkokielellä huuhaata…

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 280)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #386730 kohteessaHuuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju