23.7.–30.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[16][25]
KilpailuaSuomalaista

Hio-vakuutus 2024?

Etusivu Foorumit Yleistä Hio-vakuutus 2024?

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Moro

    Onko tietoa onko millään vakuutusyhtiöllä tarjolla holarivakuutusta? Joskus oli Op:n valikoimassa, mutta en löytänyt sellaista enää sieltä. Gogolfin konkan mukana hävisi yksi holarivakuutuksen tarjoaja vai tarjooko Fennia pelkkää holarivakuutusta?

    Viimevuonna yritin etsiä ja Gogolf oli ainut minkä löysin. Osaan kotivakuutuksista taitaa edelleen kuulua.

    Vapaavalintaiset juomat omalle peliryhmälle ei vaadi erillistä holarivakuutusta, mutta tämä on vain henkilökohtainen mielipide.

    Ehkä tuo pitäisi kääntää kokonaan toisinpäin, siis niin, että tarjoilusta vastaa muu peliryhmä ja se kenelle tarjotaan on holarin tekijä.

    Itse tarjoaisin lounaat peliryhmälle. Holari ei itselleni olisi muutenkaan iso juttu, kun noita onnenkantamoisia on jo omalle kohdalle sattunut, mutta ainahan se on koko ryhmälle hauska tapahtuma. Mitään numeroa klubilla ei moisesta kuitenkaan mielestäni kannata tehdä.

    Viime kesän holari kokemuksella tiedän että lounas ei kuulunut vakuutukseen eikä klubilla kovinkaan moni halunnut edes pientä lasillista. Monet olivat vasta lähdössä ja muutenkin autolla liikenteessä. Ei siellä mikään riemu revennyt eivätkä bileet alkaneet. Aika turha vakuutus oli. En ottaisi jos pitäisi itse jotain maksaa. Ryhmälle voi tarjota muutenkin.

    Tarkoitinkin että tarjoaisin ruoat omalla kustannuksellani. Aiemminkin olen maksanut itse kuohujuomat eikä kovin kalliiksi tullut sekään, mutta tuo kilistely on mielestäni teennäistä eikä sovi oikein minun elämän tapaani.

    Juu ymmärsin kyllä enkä suoraan vastannut sinulle vaikka tais siltä näyttää. Mä nyt olen tehnyt vain yhden holarin mutta jos vielä tulee niin ryhmälle tarjoan riippumatta onko vakuutusta vai ei.

    Holareita tulee sen verran harvoin, että klubilla kaikille paikallaoleville shampanjaa – eikä mitään korviketta. Kannattaa odotella klubilla minun kierroksen päättymistä, koska holareista myös jatkossa kaikille kuohuvat.

    HiO vakuutus sisältyy laajoihin kotivakuutuksiin – if:llä laaja+ kotivakuutukseen.

    OB

    Ryyppäsin viimeksi perjantain jälkeen (HIO pe) pari päivää. Uskoin olleeni hyväkin jo lauantaina mummotunnelissa.

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Hio-vakuutus 2024?

Etusivu Foorumit Yleistä Hio-vakuutus 2024?