-
JulkaisijaArtikkelit
-
GOLF. ’Pelin ideana on, suurta valtiomiestä Winston Churchillia siteeraten, ————————-. JATKA lause loppuun.
’Pelin ideana on, suurta valtiomiestä Winston Churchillia sireeraten, yrittää lyödä erittäin pientä palloa vielä pienempään reikään aseiden kanssa.’
I Mulla ei ole any idea onko oikein, vai päin helvettiää..?
En muista tarkkaan mutta jotenkin tähän suuntaan:
Pelin ideana on toimittaa pieni pallo kaukana olevaan reikään mahdollisimman epäsopivilla välineillä…
…lyödä erittäin pientä palloa jopa vielä pienempään reikään täysin tarkoitukseen sopimattomilla välineillä…
…jotenkin näin
Golf is a game who’s aim it is to hit a very small ball into an even smaller hole with weapons singularly ill-designed for the purpose.
Tuo ei ollut lainaus, vaan omakirjoitettu textiili..
OIKEA VASTAUS: … saada pieni pallo pieneen reikään tarkoitukseen täysin sopimattomilla välineillä’.
Hieman onnahtelevalla englannilla vastannut Karis ja suomeksi asian hyväksyttävästi selvittänyt King Kong saavat molemmat 1 pisteen.
—————- hidas ysi 6 on päättynyt —————
Senior en taas kerennyt, mutta olisin vastannut Winstonia lainaten ’ kuin II maailmansodassa minä vaadin kanskunnaltani
…verta….
hikeä …..
ja
…..kyyyyyneliä..niin vaatii kolohvikkii….
Ko. onnahteleva englanti (ei Eriksson) on suora kopio alkuperäisestä (ehkä alunperin väärin kirjoitetusta) WC’n lausumasta kielivirheineen! Kaikihan tietävät, että WC joi pullon whiskyä/päivä…kyllä siinä reiät pienenee ja välineet vaikeutuu, puhumattakaan sammaltamisesta.
Golf is a game whose aim is to hit a very small ball into an even smaller hole, with weapons singularly ill-designed for the purpose. -Winston Churchill
Tämäpä merkillistä:
Listassani näkyi vain kolme vastausta tähän ketjuun ja sitten kun lähetin edellisen niin näkyi kaikki????
Vastaukset näyttävät pomppineen minusta johtumattomista syistä, joten 1 piste oikeasta vastauksesta on merkitty myös Partille.
WC joi muuten giniä eikä viskiä. Toinen hänen kuolemattomista lausahduksistaan kuuluikin: ’Minä olen kuluttanut enemmän viinaa kuinviinaminua’.
Mutta nyt ystävät valppaana, seuraa uusi kysymys… hetki vain.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)
Esillä 12 viestiä, 1 - 12 (kaikkiaan 12)