Aihe: Hidas ysi – OSA 23 - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Hidas ysi – OSA 23

Etusivu Foorumit Yleistä Hidas ysi – OSA 23

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 25)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Sinänsä verrattoman ja hyvän käytännön pilan johdosta on jouduttu odottelemaan, että väärä hidas ysi on poistunut ainakin etusivulta. Ei, Jack, en ole ollenkaan vihainen, päinvastoin -naurattaa vieläkin. Mutta laskekaapa yksi ynnä yksi yhteen, sillä OIKEA kysymys elikkä tehtävä kuuluu: TÄYDENNÄ seuraava lause loppuun! Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi puhuttu läpiäpäähämme, joten olisikohan jo aika —————— ——————————————————–. Parhaasta vastauksesta 2 pistettä, toiseksi parhaasta 1 piste.

tuulettaa oikein kunnolla foorumin pikkujouluissa selvin päin tai tuubassa kuinka vain.

Milloin ne pidetään!

..olisikohan jo aika soittaa Vuosaaren caddiemasterille ja varata lähtöaika hitaan ysin järjestäjälle ja kolmelle parhaalle kilpailijalle?

Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi puhuttu läpiäpäähämme, joten olisikohan jo aika antaa piste myös Jackille.

Kerrankin mä olin ajoissa.Jos annat mulla 2 pistettä annan siitä toisen Turtzille Feikki kisan oikeasta vastauksesta.

🙂

Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi puhuttu läpiäpäähämme,joten olisikohan jo aika tukkia lävet ja keskittyä asiaan

… korkata seuraava kossu ja jatkaa samaan tahtiin :*)

…haudata sotakynät ja kaivaa ajurit esille harjoittelua varten. Enää ½:en vuotta ja talvella golfpisteessä valehdelluille drive pituuksille on alettava löytymään katetta 🙂 Tavataan ykkös teellä hymyn karehtiessa suupielissä.

JKO

Muistella aloituslyönnin suuntaa, chipin pysähtymistä, muistella pallon luikertelua kohti määränpäätä, lipputangon kolahdusta sekä ihanaa kupin kopinaa ja nukkua vielä monta yötä ruususen unta.

…..vaihtaa nimimerkkiä.

…ostaa yksi täydellinen golf opetus dvd ja pelata ensi kausi täydellistä golffia;)))

tai

…saada oikea Hidas ysi – OSA 24 kentälle.

Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi puhuttu läpiäpäähämme, joten olisikohan jo aika …

vetää ylähuuli alahuulen päälle ja maiskutella

olisikohan jo aika >siirtyä eteenpäinmennä asiaan<

…lähteä kuurupiilosille?

EFC

valmistautumaan joulun tuloon.

mennä Pickalan yhtiökokoukseen osallistumaan päätöksiin.

miettiä kuolemattomien golf-legendojen sanontoja ja yrittää oppia niistä

suvaita toisten ihmisten ajatusmaailmaa, vaikka arvot olisivatkin erilaisia

olla harkitseva ja suhteellisuudentajuinen arvostellessaan kanssaihmisiä

hyväksyä persoonat

…tehdä se kaikkien aikojen huonoin golf-DVD ja syrjäyttää Juha Skyttä päävalmentajan pallilta

Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi puhuttu läpiäpäähämme, joten olisikohan jo aika

12:47

Hmh. Ei näköjään vielä.

Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi puhuttu läpiäpäähämme, joten olisikohan jo aika varata huomiseksi teeaika, sillä viikonlopun sääennuste ei lupaa peli-ilmoja Itsenäisyyspäiväksi.

…ruveta paikkaamaan niitä läpiä esim. pikkujouluista jääneillä viinipullon korkeilla. Tunnistaisimme toisemme ensikesän väylillä helpommin.

Hyviä vastauksia kaikki, onnea!

Tällä kertaa innostuin Jackin gentleman-eleestä luovuttaa toinen voittopiste kaverille sekä Kobon rakentavasta ehdotuksesta, että eläisimme kiukkuisinakin Herran nuhteessa ja pitäisimme hyvät tavat kunniassa.

Seuraava kysymys käsittelee golfia; erästä huippupeluria ja hänen vermeitään.

1 piste: Jack

1 piste: Turtzi

1 piste: Kobo

————– hidas ysi 23 on päättynyt —————

Voittajaa juhlitaan Kytäjällä, ei Vuosaaressa. Hän saa vapaan kierroksen lisäksi täydet 19 th:n palvelut sekä komian maljan, jossa lukee isolla ’Golftietäjä 2004’. Ja sen saa ihan omaksi – ei ole kiertopalkinto.

Laitan pistetilanteenkin piakkoin taas näkyviin; taisi Kobo mennä (taas!) johtoon 4 pinnalla, mutta takana tulee tiukka rintama.

Huomenna lisää, varatkaa jo Tiikeriä käsittelevää aineistoa lähelle.

Okei, mistäköhän tuo Vuosaari oli mulle mieleen jäänyt. Aina vaan paranee, vaikka kyllä linksilläkin olisi ollut kiva pelata! =)

Yes Yes Yes nyt mullakin on kokonainen piste.( pitää miettiä missä mä sitä säilytän, ties vaikka kasvais korkoa ? )

Kiitti Senior mä arvasin että sulla on huumorintajua.

Hidas ysi- OSA 24 ( ei feikki vaan ennakko arvaus )

Vastaan etukäten huomiseen kysymykseesi.

Tiger pelaa mustissa pussihousuissa ja ajurina ensikaudella upouusi Nike jäykällä varrella.

Kiitos vielä kerran .

Vuosaari on toisen seniorin eli minun ’ Mäkisuksen ’ lempiaihe ja alustava varaus 19.10.2004

vuosaaren linksillä 60 v- juhlaturnaus .

Jo olisi aika – sr-matadori harkita vuotta ,

jolloin pelaat ikääsi ! 70 – 72 – 76- 78 – 88- 99 v.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 25)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #498614 kohteessaHidas ysi – OSA 23

Etusivu Foorumit Yleistä Hidas ysi – OSA 23