Aihe: Henkka ja Mäkkäri - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Henkka ja Mäkkäri

Etusivu Foorumit Yleistä Henkka ja Mäkkäri

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Dodii, kenttä auki. Kuten lupasin, niin nyt olis tarjolla hyvää golfia ja huonoa seuraa. Henkka, hukkasin sun e-mail osoiteesi, joten pistä mulle tulemaan postia jotta voidaan sopia koska pelataan tämä ’tärväämö’ turnee. Sullahan on mäkkärin tiedot ???????? Osoite oli ’pekkkapistelaihoatxsolutionspistefi’

Juu kiva ,että asia hoidetaan – ettei jää roikkuun.

2.6 pelataan IH-kisa santa Laurencessa.

14. -15. ehkä 17.6. on Haikon ja Virvikin suunnassa vipinää

pojjaan kaa on kolohvilommoo juhannuksen jälestä, muta onhan noita päiviä keskuussa – vielä 20 vappaana eiks se tyurnee kessäkuuta ole. ?

Henkka toimii motor primuksena – ja kalareissuhii on mahollista yhistää. Mehän pelatan IH-kisa 20.5 ny Ruukisa ni voidaan jutskata Henkan kaa.

P.S. Muuten ostin Hoppy Hoolista teleskoopivavat 2 kpl – 6 kk:n takuu. vasta 1 kk huvennu – voimassa isoillehii kaloille aina 62 v syntymäpäivääni saakka lokkakuussa.

Kappas. Täällähän on tällainekin puoliksi persoonalleni osoitettu topic. Ei saisi olla näin pitkään possa.

Juuei. Kyllähän,en tätä tilaisuutta voi jättää käyttämättä. Johan minä yhden miehen, joka minua aikanaan inhosi syvästi (eXXtraLarge) sain jo sen verran leppymään yhteisellä kierroksellamme, että nyt ei inhoa enää niin syvästi, vain osoittaa enää syvää sääliä peppuinnostuksestani. Notta palaamme astioihin ja minä voin toimia täällä Heltsingin päässä General Motorsina… Ei kun hetkinen… Nyt meni termit sekaisin… Siis Primus Motorsina !

Hyvä juttu ja mukava tapaaminen tiedossa. Mites VP (ei Vieraspelaaja, vaan Vasen Pakki) Mennäänkö kimppakyydillä Parastaisille, vai kukin omia polkujaan. Omissa poluissa on se vaara, että joku voi eksyä jopa Tampereelle ja se olisi kyllä tosi sääli.

juu Sant Luis Blues , hanekka, vasen pakki

mikä päivä

mikä valuutta.

mie tuun karatanlukijaksi kelle tahansa.

Mis myö pellitettään ja

å pitikis kalastellahii ??

koordinaatei

, kalenteri päivii-

kimmppa kyytei ja

palkintoi – mist pelitettän ?? wihisky butel- jätski tuutti – Lordin levy –

kalastuskilapun palkinnot- no any way – kertokaa se hänelle.

Nähtävästi täysi flight on saatu kasaan jo arvoisten virallisten osallistujien taholta, mutta kysyisin kuitenkin mahdollisuutta osallistua tapahtumaan jollain muulla tavoin, sillä golfpisteen väkeä harvemmin (?) vierailee tuolla päin tätä suurta maatamme. Jätän itselleni kuitenkin luvan aikapulasta tjms johtuvaan oikeuteen osallistumiseni perumiseen.

Henkkaa, puhutaan tarkemmin pvm:stä, että voidfaan sovitta kyydit.
    Missä, milloin jne. Anton ja joku muu voi tulla secon d flightiin ja klubill tms voidaan seurustella yli 4 porukalla. Mitä muuta. Näähhääkö Pyhälä Lauriila 2. 6. Ruukkis ei tavattukkaa. no ehkä 2.6 jälestä ollahan viisaampia.

Henkka , missä kuussa pelataan – kesäkuu on jo mennyt ?? vaikeee sijoittaa mitään
    päivää enää keäskuulle – mahollista kyllä. Mikään ei oo IH:lle mahotonta.

Meneekö sitten heinäkuulle – elokuulle – syyskuulle – lokakuule . Jos pelataan kesäkuussa kuun lopul juhanin jälestä.

Ehä useamp kaipaa inhvoo.

Elokuun pimeneviin lempeisiin iltoihin voisi tuota suunitella, vai mitä on mieltä asiasta jäsen synnyinkaupunkinsa, hirmumyrskyssä, tulvan alle menettänyt jäsen Blues ? Muistaakseni oli puhetta myöskin saunomisesta. makkaraa ja oluttahan kukaan Suomalainen ei mukavan golfpäivän jälkeen porukalla halua nauttia, joten se varmaankin jätetään väliin ? Kö ?

Mitens tuon aiemmin Bluesin ehdoittaman Vasemman Pakin kiinnostus asiaan ? VP:n olen pari kertaa Malmilla pikaisesti tavannut ja mukava mieshän on kyseessä, joten minulle sopii mainiosti. Mikäli VP ei pääse, niin Antonhan on myöskin iloittanut kiinostuksensa tapahtumaan, johon luonnollisesti mielelläni annan myöntävän kannanottoni, mikäli VP on sopimanamme ajankohtana estynyt.

Isäntä voisi ottaa avvaimet (kuten rakas Oululainen Ystäväni asian ilmaisisi) käteensä ja organisoida päivämäärän. Joka käsittääkseni olisi viikonpäiväältään suotuisin, mikäli ajoittuisi alkaen joko Pe, tahi La ?

Mutta isäntä päättäkööt ja me vieraat vikisten seuraamme huilua, vaikka sitten laiturilta mereen. Paraisillahan se ei ole kovin pitkä juoksulenkki. Toivottavasti sinilevätilanne pysyy ennustusten mukaisena, eli maltillisena. Meidän mökillä, siinä kymmenen minuutin venematkan päässä (Harvaluodossa) sitä on viimeaikoina valitettavan usein esiintynyt 🙁

Olisikohan arvolleni sopiva riittävän typerältä näyttävä sisääntulo, jos surffaisin mökiltä paikalle golftamineissa ja bägi selässä ? Onkos kentällä Surrfilautasatamaa ?

Ihan Hjuva Iso Henkka,

Juu-u elävä kuu soppii ja Henkka uip rannalle kui James Bond, kolhvari hännii –
    paikale märkäpuvus , jonka alla IH-paeta ja jokku housutkii.

Vasen Pakki on mitä parhainta seuraa – me voitais tulla samalla autvelocipeedillä,
    vaikka just remontoidulla HCP 947 Volvolla vm 1974 ( vuotta nuore ku poikamme Remi ) .

Siinä on silloin unelmani mukaa sinkku rekkari 9.47 – tän vuuuen tavoite .
    On aekoo vuntsailla – hiljoo hyvää tulloo aka ajatellen aivan kaunis.

Takataskus on muitahii mahollissii kolohvareit, rallitaitossii HCP 90.47 rattiin jos taritaan ja haluava tulla ja kelpoo seurueellen.

On pitkä kaus eess ja välissä ennen elävöö kuut – mulla on palkintohii valmiina.

Jummi jammi – tää on jännää.

P.S eQ Golfissa on ainaskii yks paekka vapppaana Mäk Suks- joukkueessa – vaikka naistenorille. Kupletin juoni

’ Kolohvi- Elämä on leiffii seniorille ’ :

Eikä tare olla siniori, seniori tai ees orika. Katso eQ -kolohvi.

Jaahas, mullehan sopii melkeen koska vaan. Odotan ehdotuksia.
    Mä voin pistää R(o)istolle postia, ja kysellä kiinnostaako sitä, josko saatte jotain aikataulua
    syntymään….

Juu notta eihän mitään saunaa, makkaraa ja olutta, eihän ………

Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #490827 kohteessaHenkka ja Mäkkäri

Etusivu Foorumit Yleistä Henkka ja Mäkkäri