Aihe: heleenan ajtukset Vuosaaren nummilt. - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

heleenan ajtukset Vuosaaren nummilt.

Etusivu Foorumit Yleistä heleenan ajtukset Vuosaaren nummilt.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #178714 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hei Helena, kirjopitii kenttärankingiin, ett Vuosaatre väylät on niin samanlaiissii. Niin määkin vähä ajatteli enne ku mä honasin, ett kyse kuiteskii links-tyypppisets kentäst. tällai ne Morrisonit – Jr ja Sr aikans pelassivat. vesijättömöilla, joista ruoho söivvvä lamphaat ja kaivovat bunkkerikkii. ku tutustust kolohvin historiaan ( vertaa luoonon mäet mäkihypyys esim. Planica contra Oberstdorf 9 ni ehkä snaijaat mist oikke on kyswe, mee josku uudestaan Vuosaaren humisevill ja kluie sitä wennen vähän linkseist – ni ehkä rakastuus vuosaare ni ku mä !! mä voin lähtee sun Baskerville koirakskii nuuskii sun palloja nymmiklt ,jos haluat.’ Ku pelaa näilölä teknokrattai kentill ni alkuperäiset mallit unohtuvat. ku me Mc ewanin kaa ja muiden irkkujien kaaa pekataa ens vuonna Hickory mailoilla SM – ehkä juur näil linkseill ni historia toistaa ihitiään. linksei on kyll esim Kytäjän uuden puole 9 reikää, Wiurila eka ysi, jne.

#344242 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Et ole ilmeisesti ikinä pelannut yhtään oikeaa linksiä. Vuosaaressa on linksiä yhtä paljon kuin Matti Nykäsellä on laulajan taitoa. Fakta on se, että Suomessa ei ole yhtään links-kenttää, eikä edes sen henkistä.

#344243 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Suomessa on yksi links -väylä, Yyterin ykkönen. Tosin siinäkään greenin seutu ei ole enää linksiä.

#344244 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ja Yyterin viimeisen väylän puolivälistä griinille asti. Se o linksiä kans.

#344245 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hei Mäkisuksi!

Olen pelannut usealla links-kentällä, mm. maailman ensimmäisellä, Old Coursella. Siellä minun mielestäni kaikki väylät olivat kyllin erilaisia.

#344246 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

’mä voin lähtee sun Baskerville koirakskii nuuskii sun palloja’

Tää oli jo aika hyvä 🙂

#344247 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Juu Ditto tuu 19.10 vuon linkseill kelli 12.00

Ni kyll mää en oo pelant Irlaniisa enkä Skotalannissa koskaan, mutt mule riittä tää Vuosaari linksiks kovin.

Mutta eihän meill oo yhtää aitoo klosariikaa – nehän puhuu ranskaa- meill on puliukoi.

Yks Leppävuori kolohvilehresskkii väitti aikanaan ettei Suomessa oo yhtään linkskenttää .

Mä ja moni muu oltiin ja oomme edelleen kyllä eri mieltä Leppävuoren kaaa.

Vuosaaren kentäll on suurin osaa ihan erilaisii väylii – ainaskii ku keskitty omaan swingiinsä ja ly just sitä väylää – kieltämättä on pari väylää , jossa tuntuu samalta – onks se selaai dejavuu ??

helenä.

mut kumm kyllä se palloni ei juuri mee eri kierroksilla ku yhessä kohssaa samaan paikkaan – reriässä lopult.

eri kierroksilla puhumattakaan samantapaislla väylillä – pallo mwenis samal laill.

Tulokset on niillä samopilla väylillä , jokka keskenään on 100 % samanlaiset kiteskii erilaiissii, niistä samnatapisist puhumattakaan.

nin ainoo paikka missä se on samssa paikassa on se riinin rekikä ,muttasinneki mä tuun ain erisuunnista.

MUST ON HYVÄ ETTENMÄ OO KÄYNT sTaNDREWSIISA – kyll mää on kymmnei kertoi kattont sielt kolohvikisoi Telkkarissa – ja mun siit St Andrewin kyläst lähtöisdin oleva entinen duunarini toi sielt selaisen Swilken rauitykkösen.

Mä vaan kuvittelen , ett tälai Morrisoni aikanaan pelas -paljon huonommilla knetuillä ku vuolinks – mut enompi oli bunkkerii ilmassa.

Mut mää juonki vain alle 6 euron bviineiki . ni kai se panee tytyyn vähän loivempaan linkskiinki.

Helena mee silti toise kerran pelaan ja pää vähän skotii kkaffetermariin ja katoo viel ysillä mererlle.

hyvää linksii pitää hionkat vähä pitemppä ett se lämpenee – molemmin puoli.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #344246 kohteessaheleenan ajtukset Vuosaaren nummilt.

Etusivu Foorumit Yleistä heleenan ajtukset Vuosaaren nummilt.