Aihe: Hehkutus/Omakehu - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Hehkutus/Omakehu

Etusivu Foorumit Yleistä Hehkutus/Omakehu

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 111)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Vitutus-ketjun vastapainoksi avaan epäsuomalaisen omakehuketjun. Avaan hehkuttamalla, että pelasin tänään ensimmäisen seiskalla alkavan kierroksen (78). Samalla tuli tökättyä 18. väylälle uran ensimmäinen eagle!!!!!

Onnea!
    Et ainakaan jäätynyt päätösreiällä. Birkullakin olis alittunut, mutta pelasit varman päälle. Oliko ’Flowsta’ tietoakaan?
    Eilen itsellä myös viikkokisassa reipas 8-kympin alitus ja tällä kaudella menestyksellä ylöspäin hilattu händäri vajosi takaisin niihin lukemiin, joihin se ei kuulu. Tänään oli sitten normimpaa ja hieman välillä vituttikin.

Nimetön

TeesHot kirjoitti: (7.7.2011 23:24:20)
    Onnea!
    Et ainakaan jäätynyt päätösreiällä. Birkullakin olis alittunut, mutta pelasit varman päälle. Oliko ’Flowsta’ tietoakaan?

Sehän tässä parasta onkin, kun ei edes tarvittu erityistä flow-tilaa. Yhtään yli neljämetristä puttia ei uponnut. Tosin ei ollut yhtään kolmen putin griiniäkään ja chipit oli iskussa. Jäi vielä tunne, että monta lyöntiä jäi kentälle. Eli ei muuta kun kohti kutosella alkavaa.

Katos vaan, itsellä tapahtui sama juttu maanantaina, ensimmäinen kasikympin alitus, ja sama tuloskin 78 (41+37). Toisin kuin Kualeppi, itse jäädyin viimeisellä väylällä (par3)… avaus griinibunkkeriin, sieltä kylkkärillä griinin yli, zippi, pari puttia ja tupla… no, takaysin kolme birkkua lämmitti, eagle vielä tekemättä… Onnea Kualeppi!

Mä en ole kiukutellut tai suuttunut tänä(kään) vuonna golfkentällä vielä kertaakaan!

Ite oon kyllä turhautunut viime päivinä monellakin kierroksella. Flowsta en tiedä, mutta hyvän kierroksen jälkeen tulee jotenkin epätodellinen fiilis – ei se sitten miltään erityiseltä tuntunutkaan, itse asiassa samanlaisia tuntemuksia kuin keskiarvokierroksilla.

Kenties oikea dg. olisi semi-severe depression.

Onnittelut 80 alituksista!

Jei! Kahdella viimeisellä kierroksella chip-in!

Eka pelasti bogin ja toka parin.

Tänään keskilihavia mutta jätin 3 kpl Flowta jääkaappiin, kele.

Hyvin lyön palloa mutta tulos antaa odottaa….

Eilisellä kierroksella säkitin kaksi yli 10-metristä puttia!
    Toinen oli birkkuputti ja ensimmäisellä pelastin bogin.

Perussuomalaiseen vitutukseen kuuluu myös kateus. Nyt vituttaa entistä enemmän..

Eivaan. Puttaan tosi hyvin. Se on mukavaa. Ja lyöntimittaa rautoihin 6-LW on jostakin syystä tullut rutkasti lisää mittaa. Sekin on mukavaa. Lyhyempi rauta on ainakin minulle tarkempi, vaikka mitta olisikin sama.

Samansuuntaisia meininkejä. Ensimmäinen kasikympin alitus (79) lähes puolihuolimattomasti. Kierros sisälsi mm. pitkäksi menevän 15 metrisen lobin/chipin, joka kuitenkin laskeutui korkeasta kaaresta suoraan tangolliseen reikään. =D

KL

Minä tein eilen Talmassa 12 paria putkeen, yhteensä niitä tuli 15. Vastapainoksi tein yhden lumiukon, mikä näin helteillä vaatii jo ylenpalttisia ponnisteluja.

Mulla hukkui pari viikkoa sitten lähipeli ja putit totaalisesti, mutta eilisen srämplen aikana putti vihdoin palasi juurilleen. Toki ei tehty kahdeksasta birkusta, kuin 5 birkkua putkeen , joista valtaosa olis reilusti yli 5 metrisiä. Kuudes pitkä jäi kymmenen senttiä lyhyeksi ja kanssajoukkueen suusta kuultu ’jumala on sittenkin olemassa’ kertoo paljon 😮
    No pokkaamaan pääsy olisi vaatinut niiden muutaman 2 metrisenkin upottamista 🙁
    Lyönti alkaa kuitenkin ekan lomaviikon päätteksi olemaan ihan kivasti tikissä, joten eiköhän tästä vielä hieno golfkausi synny!

Joskus pahimpina aikoina ’lähipelini’ on ollut luokkaa 2 chippiä + 3 puttia per reikä.
    Edelleen olen tuossa hienostelupelissä huono, mutten aivan noin huono.

Tein tänään kisakierroksella peräti 5 u&d-paria.

Päätin tänään ennen kierrosta että postaan tähän ketjuun joka tapauksessa jotain. Ei nyt aivan valtavaa suoriutumista tullut tehtyä, mutta mieltä lämmitti 168 metrinen rauta-3 griini-osuma EGS:n väylällä 11 lievään vastatuuleen. Sellainen puolikorkea nätti draw. (Joo oli alla kaksi huonoa tuupaisua). Ja siitä par.
    Niinkuin kaikilla muillakin par-5 väylillä tänään.

Tänään kolme pirkkoa ja yhdeksän GIR:ä. Mulle hyvä, tosin tulos valui yli 80:n johtuen parista vähän vaatimattomammin sujuneesta väylästä.
    Illalla baariin katsomaan, että löytyisiko vielä neljäs pirkko.

Nimetön

yeux de serpent kirjoitti: (9.7.2011 19:49:20)
    Tänään kolme pirkkoa ja yhdeksän GIR:ä. Mulle hyvä, tosin tulos valui yli 80:n johtuen parista vähän vaatimattomammin sujuneesta väylästä.

Ei muuta kun Iskelmä-baariin eli vanhaan Kolibriin. Sieltä voi löytyä vaikka kolmen pirkon perään kunnon Kotka.

Nimetön

Kualeppi kirjoitti: (9.7.2011 20:45:36)

Ei muuta kun Iskelmä-baariin eli vanhaan Kolibriin. Sieltä voi löytyä vaikka kolmen pirkon perään kunnon Kotka.

Ja Eaglen jälkeen odotamme kunnon hehkutusta huomenna.

Kualeppi kirjoitti: (9.7.2011 20:45:36)

🙂 🙂
    Vanha ’Lintuvintti’ on kyllä tuttu paikka.

Ei nyt välttämättä enää noita lintuja, joku kissa ois kiva, tai vaikkapa puuma 🙂
    Tässä tarkoituksessa ’kahella päälle’, ei ole tavoitteena. Three-some ja four-some ovat golfissa ihan ok, mutta ehkä intiimimmässä kanssakäymisessä two-some vie kuitenkin voiton.

Lupaan, että ehkä en raportoi huomenna 🙂

KL

Eilen saman verran GIRejä, mutta vain kaksi pirkkoa. Toisaalta tulos oli 76, joka on pallonlyömiseni tämänhetkinen taso huomioon ottaen suorastaan huikea. Löin jopa kolme erinomaisesti onnistunutta draivia!

Syntymäpäivän kunniaksi tyrkkäsin tänään Rinkun etuysin +2. Tupeloin kunnolla ja seiskalle tupla.

Ysin kruunasi hieno birkku ysille, jossa loistava Niblick-veto jätti jäljelle vain kevyen lobin metriin suoraan lipun alapuolelle.

Epävirallinen tulos on kyseessä, koska alkuperäisellä kierroksella tapojeni mukaisesti juoksin autosta suoraan ykköstiille ja kengännauhat kiinni ykkösen griinillä. Ei mennyt aivan putkeen joten vedin kierroksen jälkeen ykkösen uudestaan. Sand save-par.

Hyvä Parti!!

Tänään tuli kisassa 6 kappaletta yhden putin viheriöitä. Se on minulle erittäin hyvin.

KL

Parti kirjoitti: (10.7.2011 18:54:25)
    Syntymäpäivän kunniaksi tyrkkäsin tänään Rinkun etuysin +2. Tupeloin kunnolla ja seiskalle tupla.

Ysin kruunasi hieno birkku ysille, jossa loistava Niblick-veto jätti jäljelle vain kevyen lobin metriin suoraan lipun alapuolelle.

Epävirallinen tulos on kyseessä, koska alkuperäisellä kierroksella tapojeni mukaisesti juoksin autosta suoraan ykköstiille ja kengännauhat kiinni ykkösen griinillä. Ei mennyt aivan putkeen joten vedin kierroksen jälkeen ykkösen uudestaan. Sand save-par.

Hyvä Parti!!

Nice Party!

Alat kuulostaa ihan Jugilta… 😉

Täällähän tehdään kovia tuloksia!

Vasta tänä kesänä golfin aloittaneena taputtelen itseäni selkään, kun pelasin ensimmäisen kenttäkierrokseni viime lauantaina tulokseen 99 lyöntiä.

KL kirjoitti: (10.7.2011 20:57:14)
    Alat kuulostaa ihan Jugilta… 😉

Ajattelin että jonkun on hyvä pitää perinteitä yllä Rinkussa. Oli vielä sen verran virtaa jäljellä kierroksen jälkeen etten malttanut odottaa seuraavaan päivään.

Oli muuten pitkästä aikaa kierros jossa keskityin täysin pelaamiseen ilman sosiaalista kanssakäymistä. Sattui sellainen ryhmä pystyi olemaan täysin omissa oloissaan olematta epäkohtelias.
    Oli mielenkiintoista kokeilla välillä tuollaistakin pelaamista. On suuri ero kun oikeasti haluaa pallon päätyvän joka lyönnillä tiettyyn paikkaan.
    Varsinkin lähipelissä vaikutus oli tuloksen kannalta merkittävä. Säästin useamman lyönnin kun pelasin joka lyönnin vahvalla asenteella.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 111)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #438589 kohteessaHehkutus/Omakehu

Etusivu Foorumit Yleistä Hehkutus/Omakehu