30.4.–7.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][5]
KilpailuaSuomalaista

Harrastatko golf vedonlyöntiä?

Etusivu Foorumit Yleistä Harrastatko golf vedonlyöntiä?

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • mitä sivustoa suosittelette ?, itse veikkauksen sivuilla ei pahemmin golfiin näköjään satsata.

    EFC

    Ihan tuohon otsikkoon jos vastaan, niin en enää.
    Hävisin kerran täälläkin aiemmin enemmänkin vaikuttaneelle proolle vedon ja aiheena oli Rva Blomqvistin (oli silloin neiti) sijoitus LPGA-tourin kisassa. Enkä sen jälkeen ole vetoa golfista lyönyt.

    Joskus on tullut kokeiltua tätä

    Näkyy olevan Mikon kerroin Qatarissa 200 joten siitä vaan yrittämään.

    Ulkomaisilla vedonlyöntisivustoilla voi lyödä vetoa ihan mistä tahansa. Kertoimetkin ovat järjestäen veikkauksen kertoimia paremmat. Suosittelen.

    Golfista rahojen poistaminen onkin sitten ihan oma juttunsa. En ainakaan itse ole siinä koskaan onnistunut. Suosikeille ei tahdo irrota juuri minkäänlaista kerrointa ja noiden ’yllättäjien’ arvaaminen on ainakin minulle täysin mahdotonta. Robert Rockin voitto Abu Dhabissa varmasi olisi tuonut mukavat tuotot, mutta ei varmaankaan kovin monesta lapusta löytynyt..

    Laita vaikka Qatarin kisasta betsit sisään ja kerro kuinka kävi!

    Onnea matkaan!

    Suosittelen betfairia golfkohteiden vedonlyöntiin. Plussana varsinkin se, että voit myydä vetosi ennen kuin kisa loppuu (esim. 3 kierroksen jälkeen) tietenkin olettaen, että joku haluaa ostaa vetosi. Tämä on merkittävä tekijä siinä mielessä, että jos olet lyönyt jonkun puolesta vetoa sinun ei tarvitse katsoa kortteja loppuun asti, vaan voit netota hieman vähemmän ennen lopullista tulosta, joka voi olla hyvinkin erilainen.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #429811 kohteessaHarrastatko golf vedonlyöntiä?

Etusivu Foorumit Yleistä Harrastatko golf vedonlyöntiä?