-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kaveri on lähdössä thaimaahan pelaamaan oli puhtta noista golfhanskojen hinnoista että mitä maksaa hanskat thaimaassa.
Pikainen KVG kertoi, että pari sikäläistä netissäkin kauppaa tekevää putiikkia myyvät hanskoja n. 8€ alkaen. Kalleimmat oli jo lähemmäs 20€, eli aika samoissa hinnoissa kuin täälläkin.
Joissakin teiden varsilla olevissa pallokaupoissa on myös hanskoja ja hinnat ovat edulliasia, alkaen 250 bt eli alle 6 €. Ihan hyviä ovat olleet eikä ainakaan mulla mikään hanska kestä pitkää aikaa.
Voidaanko nyt siis tehdä yhteenveto, että lykkäämällä hanskahankinta kohdemaahan, saattaa säästää, jumalauta, vähintään vitosen!?
gen-x kirjoitti: (24.10.2010 11:39:06)
Kaveri on lähdössä thaimaahan pelaamaan oli puhtta noista golfhanskojen hinnoista että mitä maksaa hanskat thaimaassa.Nyt on useimmissa proshopeissa loppuun myynti ja kannattaa pikkasen ajella siellätäällä ja kysellä mistä edullisimmat hanskat löytyy. Veikkaan että saat hanskat halvemmalla Suomesta kuin Taikuista.
Kaikkein parhaiten säästää kun ei käytä koko hanskaa, vetelee vain menemään paljaalla..
puttarijari-._/ kirjoitti: (25.10.2010 20:02:42)
Kaveri on lähdössä thaimaahan pelaamaan oli puhtta noista golfhanskojen hinnoista että mitä maksaa hanskat thaimaassa.Nyt on useimmissa proshopeissa loppuun myynti ja kannattaa pikkasen ajella siellätäällä ja kysellä mistä edullisimmat hanskat löytyy. Veikkaan että saat hanskat halvemmalla Suomesta kuin Taikuista.
Kaikkein parhaiten säästää kun ei käytä koko hanskaa, vetelee vain menemään paljaalla..
Kannattaisiko kuitenkin vaan marssia siihen tuttuun kauppaan ja latoa euroja tiskiin. Ei menis osa säästöstä hukkaan polttoainekuluihin – paitti jos on firman auto.
No mulle menee vaan hanska kesässä, joten mä yleensä nappaan sen Diswestistä samalla kun hiplailen välineitä ja täydennän pallovarastoa.puttarijari-._/ kirjoitti: (25.10.2010 20:02:42)
Tässä kohdin on hyvä muistuttaa suojaamattoman golfin vaaroista,varsinkin ulkomailla…
Paksupekka kirjoitti: (25.10.2010 20:23:17)
No mulle menee vaan hanska kesässä, joten mä yleensä nappaan sen Diswestistä samalla kun hiplailen välineitä ja täydennän pallovarastoa.
Tuosta voi saada erikoisen käsityksen tapahtumasta, jossa tavara vaihtaa omistajaa! Onneksi et sentään hiplaile vehkeitä.
Van Lainer iskee jälleen: Mikä ihmeen hanska?
kebax kirjoitti: (26.10.2010 22:25:25)
Van Lainer iskee jälleen: Mikä ihmeen hanska?No onhan näissä postauksissa menty eteenpäin vuosien varrella – nykyisin ollaan kansainvälisempiä sekä solidaarisempia ja tiedustelellaan ’kaverin’ puolesta ostohinnoista ulkomailla.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)