Aihe: Greenfeet Espanjaan etukäteen? - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Greenfeet Espanjaan etukäteen?

Etusivu Foorumit Yleistä Greenfeet Espanjaan etukäteen?

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188957 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    alp

Onkos kenelläkään tietoa, että mitä kautta saisi parhaiten/halvimmalla greenfeet varattua etukäteen lähinnä Malagan alueen kentille?

#500724 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kertokaapa samalla Costa De Solin ruuhka-ajat. Aikojahan saa jokseenkin kaikilta kentiltä jos vain on lähdöissä tilaa. Itse olen suuntaamassa joulukuun alkupuolella Mijakseen ja pelihalut ovat kovat. Onko joulukuun alkupuoliskolla tungosta.

#500725 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Aurinkorannikon kentillä ei ole tungosta joulu-tammikuussa.On alekausi.Peliseurasta voi olla puutetta.

#500726 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olen pari vuotta sitten kirjoittanut muistiooni näin: Teeajat Costa del Sol: Par1Golf/Seppo puh. +34 609 502 148. Alennustakin sai. Luulen että löydät hakuohjelmalla tuon Par1Golfin nettisivut.

#500727 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tarkistin ja kyllä löytyi: par1golf.com

Siellä on kaikkien kenttien greenfeet ja sieltä voit varata vaikkapa e-maililla. Alennusta tulee muutama juoro.

#500728 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kannattaa kaivella kenttien kotisivuja, joista voi löytää tarjouksia, esim Mijakseen joulukuussa kahdelle GF+auto 90euroa näytti olevan 9-23.12.03

kohdasta ofertas kun klikkaa auki.

#500729 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

HILO eli mm-keilaaja Hilokoski järkkäsi ainakin muutama vuosi takaperin Costa Del Solilla halvan asunnon, kuljetukset ja GF.t
    eri kentille ja toimi myös golfneuvojana eli kiersi mukana tosin
    jalka oli vähän kipeä. paketti oli tosi edulllinen . Tiedot löytyi silloin mm. Vermosta, jossa poika oli silloin töissä. Sieltä vois kokeilla ensin nytkin ja golflehdessä on koko paketteja.

Vastaaavia järjestäjiä löytynee muitakin.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #500728 kohteessaGreenfeet Espanjaan etukäteen?

Etusivu Foorumit Yleistä Greenfeet Espanjaan etukäteen?