-
JulkaisijaArtikkelit
-
Onkos kenelläkään tietoa, että mitä kautta saisi parhaiten/halvimmalla greenfeet varattua etukäteen lähinnä Malagan alueen kentille?
Kertokaapa samalla Costa De Solin ruuhka-ajat. Aikojahan saa jokseenkin kaikilta kentiltä jos vain on lähdöissä tilaa. Itse olen suuntaamassa joulukuun alkupuolella Mijakseen ja pelihalut ovat kovat. Onko joulukuun alkupuoliskolla tungosta.
Aurinkorannikon kentillä ei ole tungosta joulu-tammikuussa.On alekausi.Peliseurasta voi olla puutetta.
Olen pari vuotta sitten kirjoittanut muistiooni näin: Teeajat Costa del Sol: Par1Golf/Seppo puh. +34 609 502 148. Alennustakin sai. Luulen että löydät hakuohjelmalla tuon Par1Golfin nettisivut.
Tarkistin ja kyllä löytyi: par1golf.com
Siellä on kaikkien kenttien greenfeet ja sieltä voit varata vaikkapa e-maililla. Alennusta tulee muutama juoro.
Kannattaa kaivella kenttien kotisivuja, joista voi löytää tarjouksia, esim Mijakseen joulukuussa kahdelle GF+auto 90euroa näytti olevan 9-23.12.03
kohdasta ofertas kun klikkaa auki.
HILO eli mm-keilaaja Hilokoski järkkäsi ainakin muutama vuosi takaperin Costa Del Solilla halvan asunnon, kuljetukset ja GF.t
eri kentille ja toimi myös golfneuvojana eli kiersi mukana tosin
jalka oli vähän kipeä. paketti oli tosi edulllinen . Tiedot löytyi silloin mm. Vermosta, jossa poika oli silloin töissä. Sieltä vois kokeilla ensin nytkin ja golflehdessä on koko paketteja.Vastaaavia järjestäjiä löytynee muitakin.
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)