Aihe: GP:n Irralliset haittatekijät - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][4]
KilpailuaSuomalaista

GP:n Irralliset haittatekijät

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n Irralliset haittatekijät

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 203)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Huomenta poijjaat. Vai että lumitöistä pelastus händäripulmiin? Kivaa. Uuuuuskonhan minä 🙂

Nyt kun me opitaan hyvä Fiskars-svingi, niin kyllä kesällä bunkkerista lähtee pallon lisäksi ainaski puoli tonnia hiekkaa. Ja divotit on tarpeeks syviä, ettei katkee ruohonjuuret ja (mikä kaikkein tärkeintä) sienirihmastot. Voipa löytyä jokunen myyräkin – ja Ausseissa lähtee vompatit lentoon!

;-))

Ootkos taas Genevessä? Löytyiskö mullekin töitä sieltä? Tuon uuden määritelmän mukaan olen ehdottomasti irrallinen, en millään muotoa kiinteä. Näin ollen, minut on helppo potkia sivuun, missä ikinä röhnötänkin.

Meillä justiinsa loppu palaveri, jossa irralliset haitat tullaan liittämään ehdottomasti osaksi Geneven sopimusta… Pientä hienosäätöä vaatii vielä määritelmä irrallinen haitta… meillä on täällä paljon jäseniä, jotka ovat tehneet nettitestin älykkyydestään ja arvot ylittävät reippaasti Mensan suositukset… Nää propelipäät on jo laittaneet erilaisia esineitä pyörimään hiukkaskiihdyttimeen ja ensimmäisiä tuloksia odotellaan jo parinkymmenen vuoden sisällä… Tässä on nyt akuutin kehittämisen paikka ja AAH:lla töitä… me tarvittaan ehdoton irrallinen haitta, joka voidaan laittaa tonne kiihdyttimeen pyörimään saadakseme tarkkoja ja kiistattomia tuloksia aikaiseksi, jottei vahingossakaan pääse yhtäkään kiinteää haittaa sopimuksemme piiriin… juu jatkamme EU tukien siivittämänä projektiamme loputtomiin ja riitautamme tuloksen mikäli se ei meitä miellytä… ilon kautta 🙂

Lue lisää: täällä pörrää

Säteilylähde tuosta myllystä vielä puuttuu. Tungetaan sinne RaBa ja AB. Näiden ih(intra herrestrial) -alieneiden gammasäteilyn yhteisvaikutuksella hoitaisi kuntoon paitsi maailman kaikki syöpäpotilaat, myös liikakansoittumisen. Mutta tuosta sinun työpaikastasi. Luulin, että olet Kansainvälisen Työjärjestön palveluksessa, kun kerrot aina meneväsi ilon kautta. Niin me mensalaisetkin joskus erehdymme.

Ps. Mitä virkaa noi sexitädit tuossa kiihdyttimessä toimittaa?

Soon vaan sellanen markkinointikikka. Kuten tiedät kaikkea markkinoidaan nykyään seksillä. Tässä ollaan vaan kuvan sijasta kirjoitettu ’Sextant’ sivun latautumisen nopeuttamiseksi.

Asiaa ollaan kuitenkin kompensoitu lisäämällä seksitanttoja useampi kappale.

Nih…

Helvata nyt tuli hyviä vinkkejä.. ei me tarvitakaan täällä uutta ydinvoimalaa… AB ja RaBa hoitaa homman, eipä tarvii vihreänrauhan tulla sitten valittamaan saasteista 🙂

ILO on kaikkea mukavaa, jota työ ei käsittääkseni useinkaan ole, joten en sotkeudu tohon ollenkaan…

Tätien tarkoitus on tietenkin kerätä kaikki ne kuulat (l pallot) jotka kiihdyttimessä harhautuvat kun minä tempaisen super slicen… toi on muutes helvatan hyvä golf simulaattori toi kiihdytin… kyllähän se vähän maksoi, mutta ei kerrota ettei me olla keksitty sille vielä muuta käyttöä.. ilon kautta 🙂

Nonni. Se on nyt todistettu. Meikäläinen on tän mualiman ilimiselevä pelastus, isä Aurin Koinen ja kaikenlaisen parantavan säteilyn lähde (säteilis vaan joskus ittelläki). Hiukkasen meinasin ensin kiihtyä, kun ei mainittu ansioitani tieteen (poislukien mm. luonnon-, lääke-, humanistiset ja talous- ja yhteiskunta-), taiteen (poislukien kuva-, sävel-, sanallinen ja näyttämö-, yms.), urheilun (poislukien golf ja ne loputkin lajit) sekä twistin aloilla. Anttihan vois reippaana ja nuorempana korjata tän pahimmaisen puutteen ja kehua meidän molempien parahultaiset golf-menestykset? Jookosta? p.s. Laita mulle yks melkeen uponnu putti viime kesältä ja kolme pallon melkein kosketusetäisyydeltä ohittanutta hutia.

ts

Mua on Kajon kirjan lukemisen jälkeen pitkään mietityttäny sen kiihdyttimeen laitettavan hiukkasen alkuperä. Eli onko se niin kuin Kajo oletti, että rohveessori tai muu tutkija tuo sen kotootaan lapsensa vanttuusta ja rupee sitä sitten kiihdyttämään todeten lopuksi :

Ihme, kvarkki poksahti

Sattukos kukaan näkeen aamulla Innasen haastattelua kolmoselta? Puhuko huuhaata?

Tää sopii tähän ketjuun kuin hajuvesi lihapulliin eli loistavasti.

Lue lisää: Pelimiehen käsikirja

oon pudosnu ku eno venneestä ….

pulp …pulp

Mäkin ihmettelin tota aikaisempaa happi-osuutta, mutta golf-lehteä lukiessani huomasin, että pojat olikin ajan hermoilla.

Lainaus uudesta golf-lehdestä Timo Tarmion tekstistä Kunnian ja omantunnon kautta.

’Kunnian kysymykset ovat huomaamatta läsnä, kuin ilmana jota hengitämme. Kun happi loppuu, olemme ymmällämme’

Kobo, sähän pidätit eilen hengitystä, menitkös ymmälle?

Olen sitä mieltä, että pojat käy ajan ja vähän muidenkin hermoille, mutta sehän on meidän poikien elämän tarkootus.

Mäkkäri: Lampipallojako keräät? Tuu välillä pintaan, muuten jää ens kesän pelit väliin.

Mitäs hittoja.. oltiinkos me kerrankin jotenkin osuttu hermotukseen… no sokeakin kana ja miten se meni… mutta James Potkukelkka jo aikoinaan loihe lausumaan ’happi loppuu pierettää’, joten jos tosta vaikka saisi sen kantavan voiman, joka lennättäisi ne kuulat yli sen hapettoman veden 🙂

Paksis sen tosta hengenpidätyksestä opin että jos pidättää liian kauan… lähtee taju (siis mikä?) taitaa olla ollut happivajetta jo pitempään… ilon kautta 🙂

Nythän mä vasta hokasin – siis sen miksi noi pojat niin kovasti pidättää hengitystään:o).

’happi loppuu pierettää’ :-(. Avatkaa nyt edes ikkuna tai jotain :o)!

Nyt on Irralliset Haittatekijät saanut myös oman jalkapallojoukkueen. Olen joukkuejonossa ja muutaman päivän päästä pääsen alottamaan manageroinnin joukkueella ’IHa FC’

Joukkueemme on ’vielä’ tällähetkellä VI divarissa, mutta tarkalla taloushallinnolla ja hyvillä pelaajakaupoilla, sekä ahkeralla harjoittelulla pyrimme välttämään konkurssin, sekä vakiinnuttamaan paikkamme divisioonan keskivaiheilla. Ensi kaudelle tavoitteemme on kolmen parhaan joukkoon ja mahdolliset nousukarsinnat.

Virtuaalikausi kestää 14 viikkoa.

Kuitenkin kotistadionin nimeäminen tuotti vähän luomistuskia. Vähän apuja kaivattaisi !

Terveisin:

IHa FC, Team Manager

Lue lisää: Hattrick

Pelaaja-anomus

Nykyinen seurani, Kohmelon Koheltajat, käski kysyyn, pääsisinkö millään teidän uuteen seuraanne? Sanovat, että meikäläisen aasinpotku on kun luotu tohon FC IHaaseen. Lupasivat vähän välirahaakin, jos otatte.

Rauli Badswing Somerjoki – kallion poikia . herätti muiston lampipalloista. Se oli siellä Bushin bushmaassa 1988. pelasimme jenkin kaa Islandia Innisbrookissa. Hän oli juuri sanonut, että älä sitten mee tohon vesiesteeseen ronkkii
    lampipalloja, Siell on moccacine snakes – you know. no oin etellisenä päivänä just ronkkinut – muttei purrut.

Ajoimme seuraava väylää kohti ja minulla oli kamera kätessä rokotiilejä vrten – halusin muistoksi ainaskii yhen geitorin.

Yt´äkkiä pienessä lammessa kupli pinnalla – ryntäsimme pelikaverini kanssa kolohviautolla rantaaa khti , minä kamera valmiina ja …..

… sieltä nousee happipullomies räpylät jalassa.

Me siunailemme, että luulimme isonkin geitorein tulevan. Hän vastasi : ’ Gaitors don´t make bubbles ’.

Et se niistä lampipalloista … en mee hetkeen sukelteleen.

Se ei varmaankaan ollut sama sukeltaja, joka kerran oli heitellyt satoja ellei tuhansia palloja Keimolan A9:n lammesta rannalle. Ajattelin ohimennessäni olla vitsikäs ja sanoin, että siitä saa varmaan poimia omansa pois. Kundi oli kai kuullut sen ennenkin, kun heti tuli, että ’eihän sulla ole kottikärryjä mukana’. Se siitä vitsistä.

Siekse tarviit hyvvää miestä kossulentin hommiin? Tässon siul sellane, Rokan Antti elikkä tää Barck siis. Jos ei hää kelpaa nii sit meittä tullee avuks koko komppania porukka, mutta siit ei kuule hyvä tuu. Vähemmä kokkeja nii pyssyy ruoka puhtaampana 😉

A mite myö muut päästää seuraamaa teijän mene(s)tyksiänne nois potkupalloliigolois? Miul ei het selvint vaik sivut mie katoinki. Muuteksee tää siun iteais ol iha kelvolline ;;-))

Katsellaan, kun saan joukkuerungon ensin ylläpidolta parin päivän päästä. Olen itsekin vähän hukassa vielä.

Pelihän on kansainvälinen managerointipeli. Pätäkkää on aluksi 500 000 eukkia ja sillä pitää alkaa harjoittamaan joukkuetta, sekä treidata pelaajia, vaikka Puolasta jos löytyy. Pelaajat ovat aluksi aika heikkoja, mutta jos alkaa voittamaan faneja tulee lisää, joka taas kasvattaa kassaa, jolla voi ostaa lääkäreitä, valmentajia, psykologeja ja tietysti pelaajia. Jos manageroi joukkuettaan hyvin, pelaajien arvo ja taitotaso tietysti paranee. Kalleimmat pelaajat maksavat miljoonia.

Nyt pitäisi vaan IHa FC:n kotistadionille keksiä kunnon nimi, jossa fanit viihtyvät ja ulkomaan elävät voivat ihmetellä, mitä hittiä se tuokin oikein tarkoittaa.

Totuushan on, että kyllähän IH-Team nyt pärjää lajissa kuin lajissa.

Koska turhaumat alkavat olla näin helmikuulla pahimmillaan niin tässä stressilelu avuksi.

Paukuteltaa urakalla ;o))))

Suosittelen manic-moodia!

Lue lisää: Stressilelu

Mikäs tässon enkka?

Selailin tuossa hajamielisesti uutta golflehteä, kun sydän pysähtyi: ’Luontoon kuuluva asia on irrallinen haittatekijä mikäli sitä voidaan siirtää ilman kohtuutonta ponnistusta, tarpeettomasti peliä viivyttämättä ja vahinkoa tuottamatta. Muulloin asian katsotaan olevan kiinteä.’ Koska IH-jengiä on -onneksi- täysin mahdotonta minkäänlaisin ponnistuksin siirtää täältä, lienee ainoa mahdollisuus vaihtaa nimeä KH-jengiksi, joka ääneen lausuttuna kuulostaa ainakin minun tamperelaisen puolikkaani korvissa aika pahalta.

Toivottavasti joku sääntöasiantuntija osoittaa tulkintani virheelliseksi, että voin mennä rauhassa nukkumaan.

Vai että kiinteä haitta, höh. Katsoppas, näin helppoa tämä irtaantuminen on:

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 203)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #385370 kohteessaGP:n Irralliset haittatekijät

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n Irralliset haittatekijät