Aihe: GP:n Irralliset haittatekijät - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][4]
KilpailuaSuomalaista

GP:n Irralliset haittatekijät

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n Irralliset haittatekijät

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 203)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Menit sitten peesistä ohi ja nappasit piikkipaikan.. not täm muistetaan.. foret on vähissä kun tulen perästä… varokaas siellä raffissa… jos haluutte säästyä osumilta suositeltavin ja turvallisin paikka löytyy keskeltä väylää ja griiniltä.. tismiinsvoor uunou… mä voisin tulla jollekin päkiks… mullon iso suu sinne mahtuu kaikki ab:n päkissä olevat kamat.. tosin mielummin tuun mätkii pitkin mettii 🙂 juuh ilon kautta 🙂

Viekkaudella ja vääryydellähän herraskaiset ovat aina meitä pieniä ihmisiä sortaneet, ylisuuria etuja kahmineet ja veronsakin meillä maksattaneet! En vaan muuta sano.

Soheljoki on kovin pahollaine kaikkien puolesta, jotka hävisivät, myös Antin ja itsensä. Toisaalta Koko Suomen Kansan oloa helepottaa, jos ja kun emäntä käskee sen tämän typerän golf-kisan siasta kauas maalle kuokkimaan kivistä perinnemaata lahovartisella suokuokalla, jossa grippi luistaa ja loftikin on pielessä.

Eikä Kansa muuta tästä enää aattele, ellei nyt sattus kisaan pääsemään mukaan, sillon vedän kaiken takas.

että meni vähän metsään toi vastaus, mutta ei sitä tämmöinen maalaistollo muutakaan keksinyt. Mutta mä lupaan, etten osallistu seuraaviin arvontoihin, saan pian pelata yksin siinä eka ryhmässä. Vai riittäiskö se, kun AaBo on kädinä ja KoBo bäginä. Hmm, täytyy kysästä pressalta.

Tapsako???? En tiennyt, että sekin pelaa? Tiukan paikan tullen voin mennä vaikka sen käddyksi, jos muut ei mua huoli :-(. Mutta sen miehen kanssa täytyy varmaan varoa sitä metsää, jonne toi AAH’kin näköjään jatkuvasti….

Hehee. Mutta ois varmaan hyvä saada Tapsa minkä tahansa kilpailevan ryhmän draiveriks, ne jäis kuitenkin jo matkalla Ilkkuvan Polliisin rysään ja tiiaika menis ohitte.

Pääseekö noilla golf-carteilla kahtasataa? Pitänee olla suolikaasuvetoinen model? Jos, niin kyllä Tapsa siinä tapahuksessa golfin on jo aloittannu.

Nyt sai pingu tarpeeksi sen rääkkäämisestä!

Lue lisää: Revenge of the PINGU!

Aivan ihana!!!!!!

Heh heh… Se lumityyppi kettuili väärälle pingviinille! :o)

Avatkaa linkki pojat – jos uskallatte ;o)!

Lue lisää: Nice warm pussy ;o)

BAAADDD!! =D

Jep, todella nätti.

Saisko saman majavana (beaver)

Siitäs saitte, hihii…….

Sain niin, etten huomannutkaan;o). Mutta en tiennytkään että sinulla on omat prosivut netissä. Kävikö tolle sohvaperunalle kuinka huonosti, näyttää olevan ihan tulilinjalla. Annatko ’opetusta’ kotona vai teetkö kotikäyntejä kans?

Lue lisää: GB akatemia

Sohvaperunalle kävi huonosti :-(, on haudattu erään kentän hiekkaesteeseen, mutta ei kerrota kellekään :o). Toivottavasti ei kuitenkaan löydy ihan heti lumien sulettua keväällä….

GB -sivuista – yksityistunteja annetaan, jos vain hinnoista sovitaan, myös kotikäynnit ovat mahdollisia :o))))

Niin, sinähän lupaat tuossa buffissa iskuja päivin öin. Hit me with your…..ironstick?

Toi mimmi ja sit se warm pussy kai kuuluu kauppaan? Pakettihan onkin sit kasassa :-))

Set alkaa sitten maaliskuussa ilmoittautuminen ChIV2 kisaan.. juuh. AAH.. perskele oman turvallisuutesi nimissä olisi suositeltavaa, että pelaamme samasssa ryhmässä 😉

Muutenkin sienten, kalojen, Pigneck, päki ja gäki yms. seikkojen varmistamisen kannallta lienee suotavaa, että irralliset haitat pyrkivät mahtollisuuten rajoissa pysymään omissa ryhmissään… näin haittaamme mahtollisimman vähän noiten väyliä kuokkivien matkaa 🙂 ProFairway… ja ilon kautta

Juu, ja meidän ryhmä ei sitten huutele FOORIA, vaan TIMBER!

Mää kyllä haluun päästä antamaan pallolle piiskaa.. good ball, good ball.. BAD BALL!!!

Mutta jos tämä ei toimi niin sitten voin olla käkenä.

Mutta toi AAH jäi kiinni ;o))))!

Olet selvästi yrittänyt päästä vakoilemaan sinkkugolfareiden sivuja, kun hakukoneeseen olet laittanut GolfBot, heheheh!

Toi GolfBot Academy on vain hämäystä :o)!

GolfBot’eilla (lue: sinkkugolfareiden oma golfrinki) on kyllä omat sivustonsa, mutta se se vasta salaseura onkin, sivuille pääsee vain ottamalla suoraan yhteyttä minuun ;o) tai jonkun muun jäsenen kutsusta – ja nyt GolfLady tarkkana!!!!

Mutta AAH, voin lohduttaa, et ollut ainoa ;o)!

Ei siinä paljon lohdutukset auta, kun näin ujoa miestä kusetetaan. Että vielä suoraa yhteyttä tarttis ottaa, en kehtaa.

Ei kait? Tota mä en ihan heti usko :o)! Mutta AAH, voin helpottaa tuskaasi ;o). Siis jos olet OIKEASTI sinkku ja nyt en tarkoita tasoitusta ;o), niin tervetuloa joukkoon kummaan :o)))). Riittää, kun laitat minulle viestiä osoitteella golfbot@hotmail.com.

RaBalle! Toi ’paketti’ on vähän kinkkinen juttu (ei siis mikään kinky!!!), olen nimittäin allerginen mirreille :o))))!

Mikäänhän ei estä lahjomasta minua tai Golfbottia, että pääsee salaseuraan mukaan :oD. Vai on naiset julmia :-(.

Leikki leikkinä, kaikki golfaavat sinkut ovat tervetulleita mukaan, mutta ottakaa yhteyttä suoraan Golfbotiin, hän on the big boss golfboteissa (golfbot@hotmail.com).

Niin on siellä muitaki ku me kax…

No nih, taas oltiin yhtäaikaa asialla :o)))

Näköjään :o)))))!

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 203)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #385438 kohteessaGP:n Irralliset haittatekijät

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n Irralliset haittatekijät