Aihe: GP:n Irralliset haittatekijät - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][4]
KilpailuaSuomalaista

GP:n Irralliset haittatekijät

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n Irralliset haittatekijät

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 203)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tuskinpa pahastuisi. On vaan päässyt jokunen vuosi kulumaan Helsingin Bowlingliiton ajoista.

Ai mutta nythän mä hokasin mitä tarkootit – Charli saa 5/4-jakoisen rytmihäiriön siksi, että yhden mieluisan vieraan mukana tulee noin sata tän IH-klubin aktiivia hassuine varjoineen ja pig nick-koreineen. Pelailevat vielä halvalla scream feellä.

onneksi näitä väyliä pitkin matkaajia on mukana vain kourallinen, joten raffien siivous voidaan siltä viikolta unohtaa.

Kai se Charlie boy jakaa kaikille Fairway saverin mukaan!

Metsään meni :-(, siis se tuoksu :o), mutta sehän ei ole mitään uutta – ainakaan golfkentällä!

Siis ei jättivarjoa mukaan picknicille – kelpaako se Koff niin kuin mäyräkoira -versiona? Sille pitäisi keksiä vaan pyörät alle… Joku voisi näin talven yösydännä nikkaroida sellaisia vanhanaikaisia, perässä vedettäviä ’mäyräkoira -kärryjä’, siis sellaisia aisallisia, eiks niin :o)? Ne vois olla sen verran isoja, että eväät ja muut releet mahtuu mukaan. Voitais rekrytoida muutama caddie mukaan, joiden tehtävänä olis huolehtia, että kärryt kulkee mukana. Mutta mieluummin sitten näitä ’absolutisteja’, ettei käy niin, että pääsee ’mäyräkoira’ karkaamaan käsistä :o).

Ostoslistalle vielä…. Pitäiskö kalamiehille varata myös pitkät saappaat ja pelastusliivit varmuuden vuoksi, jos sattuvat pulahtamaan sinne lampeen :-(. Haavi kait on myös pakollinen retkiväline?

Huomenta kaikki. Täällähän on ollut eilen pirteä ilta. G-ladyn testistä sain viidakon-vihreää, johtuikohan se siitä leopardiasusta? Onko vaalruus jo hereillä, Lohjalle tuun, jos kisa on viikonloppuna, ja jos mahdun mukaan. Taitaa tulla ryhmät täyteen ilman nokialaistakin. Mutta kai teitä hiukan kiinnostaa nähdä meikäläisen raffi-sheiveri.

Listassa 9 kohtaa mutta vain neljä toimihenkilöä. –> 2.25 kohtaa / toimihenkilö. Mä voin hoitaa ne kohdat 7 ja 8. Syylliseksi arvoin äsken Abaxin.

Päivän kyssäristä päätellen Organising Committee on ollut yön tunteina ahkerana.

Työjärjestykseen! eihän tästä ketjusta saa enää mitään tolkkua. Taidan ehkä olla vähän osasyyllinen :o).

Sovitaanko niin, että toukokuussa avataan uusi ketju asiasta, johon kerätään IH-teamin picknikin osanottajat. Näillä näkymin saamme laillisesti mukaan 9 alienia á 35, mutta ehkä keksimme kesäkuun alkuun mennessä vielä jotain muita keinoja.

Minä olisin kyllä ehdottanyt jotain perjantai iltapäivää. Viikonloppuisin on Lohjallakin aika täyttä. Ruokalista löytynee ravintola Swingistä http://www.ravintolasvingi.fi/ ja väyläopas löytyy http://www.stlaurencegolf.fi/range.php?course=kp

Jokainen tuo mukanaan ainakin yhden palkinnon, siten kaikki palkitaan. Jos jollakin on tiedossa hyviä sponsoreita niin neuvottelut käyntiin…

Lue lisää: St. Laurence Golf

Ennen picnickiä voisi tietysti hiukan harjoitella…..

http://windmill.piuhateam.com/bogey/pinguin.swf

Oma enkka 489,3 metriä :o).

Otetaas uusiksi….

Linkki unohtui

http://windmill.piuhateam.com/bogey/pinguin.swf

Oma enkka 489,3 metriä :o).

Lue lisää: turhaantuneille golfareille

Mää paukautin yli 500 metriä rullilla :-D. Nyt täytyy jatkaa duuneja 🙁

MIssäs sää oot ollu?

Lue lisää: Enkat

Paitsiossa :-(, vaikkei tuota jääkiekkoa olekaan tullut seurattua aikoihin :o).

Onkos tässä nyt mitää tolkkua kun ralliperunakin on kaasussa?

Mä voisin syyllistyä kohtiin yx ja neljä, vaikuttaa seuraavaksi luontevimmilta asioilta agendassa. BananaSplit! En tosin tiedä miten Lohja suhtautuu pelimuotoon nimeltä Goofysome.

— a benedictus

Huomenta. Parakallo. Gyten Mourning!

Mää oon heränny!

Organising Committee vois lähettää e-mail ja muut tietonsa sekä hiukan rahaa (satku ensalkuun taksikuluihini) sähöpostilla: ’RauliBadswing@hotmail.com’. Keksustelu on tällä tavoin mahtollista pitää vain Orggu Comm’ien välisenä ja ehtottoman luåttamuksellisena. Toisin sanoen, yksinoikeudella vain Seiska tulee seuraamaan mitä me teemme, siis, mikäli Nykäsen Matti pysyy pari viikkoa pois framilta.

Ohji. Kalimera. Ne.
    Tikanis-re..Ikalisis! Ella-re?
    Thio kiros, mia mitos, parakalo…
    Mutta spostiosoitteni olen jo julkaissut aiemmin. Lähetän kuitenkin jonkun muistion postitse sekä taksikuittini tästä reissusta…

Voe muikku, ei auta. Testi sen kun vaihtuu ja ukko nuorenee. Se ei tosin monille ollut varmaankaan yllätys.

Henkka 35 => 19 v.

Viimeksi sain sentään viinaa alkosta ( 21 v. )

Lue lisää: Henkinen ikäsi reloaded.

Viimeksi olin 16, nyt jo 43. Voi voi.

Henkinen ikäsi on 34 vuotta.

Mitähhhh? Vanhenin kuusi vuotta edellisestä…

Henkinen ikäsi on 27 vuotta

Oikea ikäsi on 35 vuotta

Samanikäisiä testiin vastanneita 1819 kpl

35 -vuotiaista testiin vastanneista:

Sinua henkiseltä iältään nuorempia 17% (mm. Henkkuli)

Henkisesti samanikäisiä 7%

Henkisesti vanhempia 76%

Ensi mä aattelin et:’Ei helv*tti!’, mut sit mä funtsin et:’Ei saa**na’. Henkinen ikäni on 29 vuotta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olen siis vajoamassa siihen keski-ikäistyvien Volvo miesten joukkoon joka kansoittaa Etelä-Suomen golfkentät viikonloppuisin, järjestää ’kutsuja’ joihin ihmiset eivät enää tuo omia eväitään sekä funtsii kiihkeästi perheen perustamista. Ou nou!

(Miksköhän toi kaikki kuulostaa niin kovin tutulta…?)

Oikea ikä siis oli 31,5v.

Antoi oikean vastauksen. Voitte huoletta luottaa testiin.

Respect )

Joko mahanpohjassa möyrii 🙂

Jos olisin itse täältä pyrystä lähdössä jonnekin muualle, kuin vielä pohjoisemmaksi golffaamaan, niin en kyllä pöksyissäni pysyisi.

Harkitsin itsekin vakavasti matkan tilaamista, mutta tulin siihen tulokseen, että kaksi kuukautta on vielä jaksettava odottaa 🙁

Oltiin eilen matkakaverin kanssa hiomassa svingit kuosiin Vermossa (deja vu; enkös mä sanonut ton jo jossain ketjussa…?) No kuiteski, silloin iski tajuntaan että lähtö koitta ihan just.

Tänään oon vaan pyörinyt levottomana tietsikan ja kotiteatterin välillä, oon aloittanut uuden leffan puolen tunnin välein, kun ei keskittymisaste anna periksi katsoa yhtä leffaa alusta loppuun.

Pulssi on jatkuvasti kriittisellä rajalla, silmät valuvat vettä ja vatsa on sekaisin.

Vai johtuukohan toi olo niistä noin 40:stä drinksusta jotka vetäistiin ohimennen kaverin kanssa treenien päätteeksi keskustassa?

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 203)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #385535 kohteessaGP:n Irralliset haittatekijät

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n Irralliset haittatekijät