Aihe: GP:n Irralliset haittatekijät - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][4]
KilpailuaSuomalaista

GP:n Irralliset haittatekijät

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n Irralliset haittatekijät

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 203)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mä voin olla kuskina Lohjan valloitukseen! Mä kun oon absolutisti enkä muutenkaan (juuri) ikinä juo enkä oo muutenkaan (kovin) huonotapainen ja varsinkin koska mä ajan sinne ite aina muutenkin. status quo.

Ja: Mun sosiaaliselle agendalle tekis varmaan ihan hyvää kiertää sitä kenttää muidenkin ku vakkaripeilkavereiden kanssa. Sais ettii niitä palloja vähän eri paikoista ku yleensä! :o) Paitsi tietty niitä jotka itte löin, ne hukkuu aina siihen samaan paikkaan josta en niitä löydä. (siis hukkaan)

Isoista nisäkkäistä tulikin sujuvasti mieleeni pienet jyrsijät. Katsoin taas hupaisan murmelileffan caddy shack. ja nauratti. Be the ball!!!!

Oho! Musta vähän tuntuu siltä että mä luen GL:n ajatuksia ennen kun hän edes on saanut niitä! Kummankin viesti 21:55 ja asiakin melkein identtinen… Spooky.

Minä voisin tuoda sen Koff’in ison punavalkoisen päivävarjon, jotta picnik olisi onnistunut :o)!

Alkoiko korvia edes kuumottaa? Tai nenää kutittaa? Spooky! Nooh oottellaan nyt, että saavat kentän auki. Oikos ennen jussia hyvä ajankohta, koska sen jälkeen tämä alennettu greenfee on kait voimassa vasta elokuussa?

Ei muuten kuumottanut yhtään. Pitänee uskoa että kyseessä oli ns. ’sattuma’. :o)

Ennen jussia on ihan hyvä, eiköhän se kanttä ihan pelattavassa kunnossa ole jo silloinkin.

Ellei Tetsalla oo Tila-autoo, niin ilmiselvästi tarvitsette CO-Draiveria. Siis ajuria, jolla on häkäpönttö omasta takaa. Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi. Moon ’absolutisti’ kanssa, vaikka nautinkin enemmän kotimaisista viljatuotteista.

Tässä testissä oli ainaski yksi kohta johon kaikki vastaa samalla tavalla!

Varoitus tää on vähän ’tyttömäinen’ testi.

t. Kukkaistuoksu

Lue lisää: Mikä tuoksu olet

Jan 28 21:51:18 <– rod1 has quit (CGI:IRC (Ping timeout))
    Jan 28 22:02:08 –> Tetsa (~50dd40aa@webchat.xs4all.nl) has joined #golfklubi
    Jan 28 22:02:25 Aika hiljasta tänään?
    Jan 28 22:02:54 <– Tetsa (~50dd40aa@webchat.xs4all.nl) has left #golfklubi (Tetsa)
    Jan 28 22:06:02 soon hätänen mies toi tetsa 🙂

Henkka ei saa lukea allaolevaa!

’Metsäinen tuoksusi korostaa naiseutta ja on elinvoimaa. Lämpö, lempeys ja läheisyys ovat sinun tuoksusi rakennusaineita yhdessä vihreän metsän salaperäisten kuiskausten kanssa. Rakastat filosofisia keskusteluja, taidetta, musiikkia, kaikkea kaunista. Haluat huolehtia toisista, ja siksi omaa sieluasi on ravittava ensin. Täyteläinen tuoksusi houkuttelee antamaan koko sydämen, eikä jätä mitään puolitiehen. Mausteiset ruoat ja viinit tuovat tuoksuusi pehmeän, aistillisen vivahduksen, joka jättää jälkeesi kaipauksen sinun lähellesi, syleilyysi.’

Mitä hittiä. Hetken kun kattoo tellua, niin täälähän on jo tukittu tämäkin ketju. Pitääkö avaa kolmas jo tänään.

Hieno homma että Tetsakin lupautui. Odottelin tuossa tuota pelaajapörssiä että olisin Tetsan ja Golfladyn saanut sinne varattua, mutta nythän tämä kävi näin 🙂

Ennen Jussia sopii muuten, mutta onkos kenttä jo silloin muka avattu ???

Golfbot muuten; Varjon voit jättää kotio, mutta Koffin iso punavalkoinen kyllä kelpaa.

Sinun tuoksusi on vihreä!

Vihreä, luonnonläheinen tuoksusi on kevyt ja tyylikäs. Luotat itseesi ja luot ympärillesi levollista ilmapiiriä. Liikut mielelläsi luonnossa, etkä viihdy hienostelijoiden seurassa, mutta olet kuitenkin tarkka omasta tyylistäsi. Perheesi on sinulle tärkeä ja nautit yhteisestä ajasta ja läheisyydestä. Tuoksussasi on myös pieni aavistus syksyn putoavista lehdistä ja se houkuttelee kääriytymään villahuopaan nauttimaan kupillista yrttiteetä.

Ha. Pitsku strikes back:

Vihreä, luonnonläheinen tuoksusi on kevyt ja tyylikäs. Luotat itseesi ja luot ympärillesi levollista ilmapiiriä. Liikut mielelläsi luonnossa, etkä viihdy hienostelijoiden seurassa, mutta olet kuitenkin tarkka omasta tyylistäsi. Perheesi on sinulle tärkeä ja nautit yhteisestä ajasta ja läheisyydestä. Tuoksussasi on myös pieni aavistus syksyn putoavista lehdistä ja se houkuttelee kääriytymään villahuopaan nauttimaan kupillista yrttiteetä.

Hmph. Eihän tuossa ollutkaan mitään epäheteroa…

No nytkän siitä vasta epähetero tuli…

Antti prrrrkl…

Siis mullakin on vihreä.. nuorekas, uusi.. jännittävä? Mitenkäs tälläsiä testejä on alman sivuille eksynyt… ja missä on juomista jaloin maito… neljällä jalalla…

Mitäs helvataa on pilates… oliskos toi pitänyt valita.. pelkkää jokee.. ilon kautta hei 🙂

Testi näköjään huomas kuinka vihreitä te ootte tässä rakkaassa lajissamme. Nythän teillä on sitten joukkue kesän kisaan Vihreet 😉

Mä en ymmärrä kyllä tuota villahuopajuttua kun vasiten äänestin kevään vehreyttä. Olisko punkulla ja jatsilla osuutta asiaan?

Yritin pidätellä itteeni… mutta nyt repes.. mä olen vihreä vaan kateudesta 🙂

Paksis on metsän tyttö… muut saa ettiä palloja vesurin avulla, kun sä vaan virittelet filosofisia pohdintoja täyteläisestä tuoksustasi.. neitihanska kädessä.. 😉

Ei ollu noilla mitään vaikutusta asiaan.. itsellä vastaukset kyseisiin oli Kuuma intiaanikesä, kahvi ja rock… vastaus kuitenkin sama… taitaa olla vaan joku satunnaisgeneraattori joka arpoo jonkun vaihtoehdon riippumatta vastauksista… tosin paksiksellehan tuli oikea… 🙂

Pähkinäpensas (Corylus avellana), 22.3.-31.3. ja 24.9.-3.10.
    Taipumus synteesien tekoon, intuitio, mielikuvitus.
    Toscanini, Marcel Marceau, Rafael, Goya, van Gogh, Graham Greene, amiraali Nelson, Sophia Loren Cervantes.

AB: Jan 28 22:06:02 soon hätänen mies toi tetsa 🙂

Sepä se, nopeeks on tytöt kehunu! Eiku…

…se chat teille?

Esim. http://www.jippii.fi/chat osoitteessa on aina tyhjiä kaupunkihuoneita, jotka voisitte valloittaa…

JKO

Kalkki hommassa on valkaistava kätensä, mikäli näin lahjattoman hyvä kelpuutetaan. Tietysti säävarauksella eli rakeiden sattuessa sisätiloissa maan alla.

Perskuta. Täällä pitäs pitää näpit vaan taskussa ja lukia muiden hölmöjen purkauksia.

Jos teittiä on tuloos näin monta, niin joku järki tähän hommaan pitää saaha.

Kutsun Organising Committeen kunniajäseniksi (työvelvoitteella) Golfladyn, Tetsan ja Antin, eli munkin pitää jotain tehdä? oo sä Antti se munkki.

Tehtävänä on aluksi PÄÄTTÄÄ AJANKOHTA eli sehän on luonnikkaasti about 6.6 (seksikäs päivä) tai 7.6 (sju sex) eipä paljoskaan myöhempään, on nääs pyöräkisat Mansessa joku päivä siinä lähistöllä.

Sitten toimikunnan pitäis:

1. Laskea ja listata ilmoittautuneet (ja ilmoittaa niistä viranomaisille?) ja vielä joukkoon tunkevat. Jokuhan tuntee nää nimet?

2. Sopia C.Möllerin+staffin kans päästäänkö kentälle ilman henk.koht. lähihoitajiamme. Eli onko jäseniä tarpeeks per vieras (=alien)

3. Hankkia pig nick vehkeet

4. Laatia ruokalista ja kisan säännöt

5. Laskea kusta nnukset

6. Hankkia ponssit ja palkinnot

7. Ryypätä ne rahat ensin

8. Arpoa, kuka tunnustaa ja lusii.

9. Näinhän se hommeli etenee, vai mitä?

Niin että, jos teitä alien’eita siis on tulossa tähän kuolemattomaan ja perinteikkääseen tapahtumaan, toimikunta ilmoottaa, minne voi ilmoittautua ja rahat lähettää. Aaaaaapuvaaaaaaa!!!!!

Terveisin Rauli Badswing.

Tosiaan C. Möller toimii nykyisin Lohjalla. Mä ilmoittaudun hänen vieraakseen 😉

Toivottavasti ei pahastu.

Hm. Miks kummassa hän (Charli) pahastuis, jos saa mieluisan vieraan?

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 203)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #385387 kohteessaGP:n Irralliset haittatekijät

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n Irralliset haittatekijät