Aihe: GPI 2009 - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

GPI 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GPI 2009

Esillä 25 viestiä, 201 - 225 (kaikkiaan 270)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

Mä oon pelottavassa kunnosa. Tänäänkin kolme ekaa reikää parissa. Sinänsä siinä mitään erikoista, mutta kun 2 x OB mahtu jo tohon settiin 🙂

Nyt täytys löytää joku kiro, joka repis mun niskat liikkeelle. Muuten ei pääse kentältä pois perjantaina.

Jos joku palstalainen on hukannut massiivisen hihahuukin Rinkun ykköstiiboxiin niin sen voi noutaa minulta. Poimin ko otuksen bagiini, mutta palautan sen mielihyvin alkuperäiselle omistajalle.

ps. suhteellisen äkäinen yksilö tämä tuntuu olevan. En tiennytkään että wedgelyöntiäkin voi taivuttaa mertikaupalla 🙂

ts kirjoitti: (21.6.2009 22:51:02)
    Mä oon pelottavassa kunnosa. Tänäänkin kolme ekaa reikää parissa. Sinänsä siinä mitään erikoista, mutta kun 2 x OB mahtu jo tohon settiin 🙂

Nyt täytys löytää joku kiro, joka repis mun niskat liikkeelle. Muuten ei pääse kentältä pois perjantaina.

Kävit Talman par 3 kentällä ?

Kolmas lähtee teamin jäsenille tuollaista ei tapahdu, kyllä yks birkku mahtuu aina mukaan.

Mä joudun jättämään tämän kisan väliin. Tuli työeste. Mizuno tiimille taitavia lyöntejä ja hyviä pomppuja. 🙂

Mizuno-tiimin koostumus siis tällä hetkellä:
    Jape
    Hurja
    Duhvi

ts

Näprääjä kirjoitti: (22.6.2009 10:02:49)

Kolmas lähtee teamin jäsenille tuollaista ei tapahdu, kyllä yks birkku mahtuu aina mukaan.

Duoda…. nyt en ymmärtäny. Aika kova olis veto jos ton vielä tommosella kentällä olis tehny… Tai sitten jäi ymmärtämättä, että nuo OB:t olivat tuossa kolmessa väylässä mukana.

Työesteille ei mitään voi.
    Löytyykö muita tiimiin?
    Jos ei muuten saada tiimiä kasaan, lainaan kisan ajaksi MP-60 rauta-4 sille, joka tulee tiimiin ;-).

ts kirjoitti: (22.6.2009 10:53:12)
    Duoda…. nyt en ymmärtäny. Aika kova olis veto jos ton vielä tommosella kentällä olis tehny…

Mä hetken mietin eri vaihtoehtoja ja tulin siihen tulokseen että joka tapauksessa joutuu onnistumaan aika hyvin niillä lopuilla lyönneillä. Kolmella par-3:lla tuo taitaa tarkoittaa että olisi välttämättä upotettava ainakin yksi suoraan tiiltä.
    Par-5 väylät toisivat hieman helpompia skenarioita, mutta ei silloinkaan putteria pääse hirveästi kuluttamaan…

Tulee mieleen myös erään bändin jäsenen suoritus GPI:n kenraaliharjoituksissa: neljän väylän jälkeen +1, kolmella birkulla 😉

KL

Parti kirjoitti: (22.6.2009 12:16:30)

Tulee mieleen myös erään bändin jäsenen suoritus GPI:n kenraaliharjoituksissa: neljän väylän jälkeen +1, kolmella birkulla 😉

Juuh, eikä yhtään OB:ia….

ts kirjoitti: (22.6.2009 10:53:12)

Näprääjä kirjoitti: (22.6.2009 10:02:49)

Duoda…. nyt en ymmärtäny. Aika kova olis veto jos ton vielä tommosella kentällä olis tehny… Tai sitten jäi ymmärtämättä, että nuo OB:t olivat tuossa kolmessa väylässä mukana.

Ei jäänyt, mutta mielessä oli vaan kuis pitkälle pitää pallon lentää ja par 3 tuntui vaan niin helpolta 😉

Ota perjantaille mukaan vain joka toinen draivi…

Iron-6 kirjoitti: (22.6.2009 10:14:12)
    Mä joudun jättämään tämän kisan väliin. Tuli työeste. Mizuno tiimille taitavia lyöntejä ja hyviä pomppuja. 🙂

Mizuno-tiimin koostumus siis tällä hetkellä:
    Jape
    Hurja
    Duhvi

Jos tähän viiteryhmään nyt mahtuu, niin mielelläni liityn tiimiin.

Varoitan vaan yhdestä seikasta: olen viime aikoina taistellut Woldemortia vastaan…

jykitee kirjoitti: (23.6.2009 8:52:22)
    …Varoitan vaan yhdestä seikasta: olen viime aikoina taistellut Woldemortia vastaan…

SOKETTI on aina tervetullut vieras GPI tapahtumaan 😮

KL

Kyllä nyt näyttää turhan vahvasti siltä, etten sittenkään pääse luistamaan perjantaina klo 12 alkavasta projektikokouksesta, joten ikäväkseni joudun jättämään tämän kisan väliin.

Parti kirjoitti: (22.6.2009 10:01:07)
    Jos joku palstalainen on hukannut massiivisen hihahuukin Rinkun ykköstiiboxiin niin sen voi noutaa minulta. Poimin ko otuksen bagiini, mutta palautan sen mielihyvin alkuperäiselle omistajalle.

ps. suhteellisen äkäinen yksilö tämä tuntuu olevan. En tiennytkään että wedgelyöntiäkin voi taivuttaa mertikaupalla 🙂

Et sitte lukenut reilun vuoden takaisia keskusteluita palstalla piileskelevästä mestaripelaajasta joka taivutteli puita kiertäviä taitolyöntejä suopursujen ja mättähäiden keskeltä vastaavilta mitoilta.

Lues tuo ketju niin sen jälkeen voitkin jo alkaa treenaamaan saman pelivelhon suorittamia 180m korkeita lyöntejä.

Todella hienoa keliä on luvassa perjantaiksi. Vielä mahtuu muutama mukaan kisaamaan Kalkkikselle. Ilmoittautumiset suoraan caddie masterille caddie.master@stlg.fi tai (019) 357 821

Nähdään perjantaina!

Onko kimppakyytejä ollut työn alla?
    Olen lähdössä Martinlaaksosta ja Hyppään mieluusti jonkun kyytiin jos joku siitä ohi ajelee.
    Jos kyytiä ei löydy niin sitten lähden omalla ja siihen mahtuu helposti 2-3 peluria mukaan.
    Etusijalla kyytiläinen joka haluaa koeajaa hienon urheilullisen Golf GT:n Lohjalta Vantaalle 😉
    Palauttaa saa vaikka seuravana päivänä….

Kun kerran tiimi on yhtä vajaa niin ainakin minun puolestani ilman muuta!
    Meikäläisella ns. negative loop-vaihe menossa – lyönnit keskimäärin kohteessa 😉 Toivotaan, että kurssi kääntyy perjantaiksi – paikalle kun tuntuu olevan tulossa hurjassa iskussa olevia pelureita.

kimppakyydeistä puheenollen, jos joku ohikulkija haluais vähän himmata Tapanilan kohdilla niin hyppään mielelläni kyytiin. Mut jos ei himmaa niin voin poimia jonkun kyytiin matkalla (esim. Partin). Mutta ihan hirmu mielelläni otan kyytitarjouksen vastaan, ettei kerrankin tarvis itse ajaa (takas) 🙂

Parti kirjoitti: (23.6.2009 14:35:18)
    Onko kimppakyytejä ollut työn alla?
    Olen lähdössä Martinlaaksosta ja Hyppään mieluusti jonkun kyytiin jos joku siitä ohi ajelee.
    Jos kyytiä ei löydy niin sitten lähden omalla ja siihen mahtuu helposti 2-3 peluria mukaan.
    Etusijalla kyytiläinen joka haluaa koeajaa hienon urheilullisen Golf GT:n Lohjalta Vantaalle 😉
    Palauttaa saa vaikka seuravana päivänä….

Kolmas lähtee Sipoosta, Nikkilä, seitsemän pintaan.
    Martinlaakson paikkeilla jotain noin varttia vailla kahdeksan. Riippuu hieman miten aamun sulkeiset menee ,)
    Kyytiin mahtuu 2 muuta vielä.
    Tosin jos ilmantuu kimppaan tilataksin verran niin sillä mennään ?

Nyt olis joukkueet jokseenkin kasattuna, tsekkaa omasi:
    LISTA

Yksipuolisesti diktaattoriksi heittäytyen (kun kukaan muu ei suostu nimeä ehdottamaan), päätän voittajajoukkueen nimeksi ’Team Viikate’. Tässä jutussa on alati muuttuvat säännöt (minä kun olen pelaamassa) ,notta voi olla että parin tunnin päästä julkistan uuden nimen. Mutta minä ainakin meinaan vetää rafit niin matalaksi että notta että ehkä en. Tai sitte ehkä.

Henkka kirjoitti: (23.6.2009 22:25:19)
    Yksipuolisesti diktaattoriksi heittäytyen (kun kukaan muu ei suostu nimeä ehdottamaan), päätän voittajajoukkueen nimeksi ’Team Viikate’.

Hetkinen nyt. Et sä tuolla tavalla voi vaan ilman lupaa mennä meidän joukkueen nimeä muuttelemaan. Mutta teidän tiimille voin tuon kyllä käydä ehtiessäni listaan vaihtamassa.

Pe 26.6.09
    Foreca.fi
    Hitto, joutuu jättämään pitkät kalsarit jalasta – mitähän tästäkin tulee…

Pelon seasa olhan täälä myös. Mie laavin vain -2 kolohme alusta.

Mie othan nelehjäntuulen lakhin, laavin loitsut ja liemet, koithama othaa ja koshema korhva. Kumma on josh ei letkaha lanthalais-poron niskhat. Varuiksi mie othan myös poron sarhvesta tehyn jauhen, jos othet löysthyvä liikha.

Tavathan siinä ravan varren St.Laurence-seidhala pelin jälkhen.

T. Naima Aslak

Näprääjä kirjoitti: (23.6.2009 21:48:53)
    Martinlaakson paikkeilla jotain noin varttia vailla kahdeksan

Kiittää ja kumartaa hän.
    Hämenlinnan moottoritien liittymä nro 7, Hesburgerin piha klo 7:45.

Mulla on bägin perukoilla King Cobra 400 SZ Unlimeted. Joudunko jättämään sen kotiin tämän reissun ajaksi ja tyytymään avauksissa hypridiin? Jos näin käy niin säästyypähän ainakin palloja. On se myös mukavampi lyödä toista lyöntiä väylätä kuin 150 metriä sivusta.

Esillä 25 viestiä, 201 - 225 (kaikkiaan 270)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #403462 kohteessaGPI 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GPI 2009