Aihe: GPI 2009 - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

GPI 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GPI 2009

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 270)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kisu Risukko kirjoitti: (13.6.2009 17:44:16)
    P.S. Edellisestä huolimatta, GPI:ssä pelaan silti max 72 lyönnin kierroksen. Cava-team on voittamaton.

Hyvä, itse ajattelin pelata 69!

Minja kirjoitti: (13.6.2009 19:26:11)
    Hyvä, itse ajattelin pelata 69!

Asiaa.

Joku vois pikkuhiljaa korjata tän typerän bugin – UP!

Joku vois pikkuhiljaa korjata tän typerän bugin – UP!

Mites Srixon lähipelikisa jaksaa? Onko meillä sellaista?

golflady kirjoitti: (15.6.2009 9:55:39)
    Mites Srixon lähipelikisa jaksaa? Onko meillä sellaista?

Tässä on nyt viimeaikoina ollut elämässä sellaisia haasteita ,notta en ole tätä oikein jaksanut ajatella. Kisan järjestäminen ei kummoista vaadi, ’pistelasku’ on ollut ainoa enempi työtä aiheuttava toimenpide. Ei nyt vielä haudata tätä – onhan kisoihin vielä pari viikkoa aikaa…

Tiedän haasteesi ja meidän pro Sami lupasi olla tässä myös mukana. Pistelaskussa ja radan rakentamisessa ehkä tarvitsemme apua.

golflady kirjoitti: (15.6.2009 15:16:27)
    Tiedän haasteesi ja meidän pro Sami lupasi olla tässä myös mukana. Pistelaskussa ja radan rakentamisessa ehkä tarvitsemme apua.

Minä voin ainakin auttaa, sekä radan rakentamisessa ( jos osaan ) ja pisteidenlaskussa ( tämän osaan ) 🙂

Tervehdys GPI jengi,

Teemu soitteli ja kysyi pääsisimmekö tapahtumaan. Järjestelykysymys ja mukana ollaan. Luodaan siis kilpailu. Tuodaan paikalle Dixon Earth EKO-pallot ja LogoJet painokone. Tehdään pieni GPI kilpailu:

1. Designatkaa makein joukkuepallo (voitte yhdistää tekstiä, logoa, kuvaa jne.) ja me painamme kaikki ehdokkaat kilpailtavaksi illaksi. Tuokaa muistitikulla lahjakkaat joukkuetuottonne (tai email: aki.kuivaniemi@golfcoat.fi) ja kaikki pannaan näkysälle printattuna ja lakattuna Dixon Eko-palloihin.
    2. Tuomaristoon kuuluu alan ammattilaisia, eli äänestätte itse makeimman pallon näillä sivuilla jälkikäteen.
    3. Voittajajoukkue saa 1 tusinan / henki Dixon Eko palloja voittologoon lisättynä omilla nimillä.
    4. Täältä reissusta erikoistarjous vain GPI osallistujille. Saat omat Dixon Earth EKO pallot (max 1 tusina) 30 egee haluamallasi painatuksella mukaasi Lohjalta.

t. -aki-

ps. tiedosto voi olla PDF, gif, jpg tai melkein mikä tahansa kyllä me se muokataan printattavaksi palloon. Dixon

Päivitetty erikoiskisoja Pelimuodot ja erikoiskisat -sivulle.

Kisan sivut

Golf Coat, Aki kirjoitti: (16.6.2009 0:10:36)
    Tervehdys GPI jengi,

1. Designatkaa makein joukkuepallo (voitte yhdistää tekstiä, logoa, kuvaa jne.) ja me painamme kaikki ehdokkaat kilpailtavaksi illaksi. Tuokaa muistitikulla lahjakkaat joukkuetuottonne (tai email: aki.kuivaniemi@golfcoat.fi) ja kaikki pannaan näkysälle printattuna ja lakattuna Dixon Eko-palloihin.
    2. Tuomaristoon kuuluu alan ammattilaisia, eli äänestätte itse makeimman pallon näillä sivuilla jälkikäteen.
    3. Voittajajoukkue saa 1 tusinan / henki Dixon Eko palloja voittologoon lisättynä omilla nimillä.
    4. Täältä reissusta erikoistarjous vain GPI osallistujille. Saat omat Dixon Earth EKO pallot (max 1 tusina) 30 egee haluamallasi painatuksella mukaasi Lohjalta.

t. -aki-

ps. tiedosto voi olla PDF, gif, jpg tai melkein mikä tahansa kyllä me se muokataan printattavaksi palloon. Dixon

Hienoa Aki, että pääset mukaan!

Meidän tiimin nimi on Team Ruoska, joten tuosta kyllä saa tehtyä aika hauskan logon. Ruoskaan liittyy tarina, jonka ehkä Taikarauta kertoo kisan jälkeen terassilla tai sitten ei ;o). Tarinalle on naurettu IH-porukoissa vedet silmissä.

Vielä mahtuu mukaan tähän hauskaan tapahtumaan ilmoittaudu 22.6. mennessä gpi2009@luukku.com.

t. Sirpa

Srixon lähipelikisa alkaa klo 13. Siihen saavat osallistua kaikki paikalla olijat, myös sellaiset jotka eivät osallistu GPI 2009 -kisaan. Samaan aikaan alkaa mailademo myös rangella eli kisan jälkeen voi testailla Diswestin edustamia mailamerkkejä.

Tällä kertaa pelataan ensin kisa ja sen jälkeen on lähipelikisat ;o).

Diswest sponssaa lähipelikisan palkinnot.

Hienolta kuulostaa ohjelma! Ihan hyvä ratkaisu tuo lähipelikisa eri aikaan. Ei sotke siinä välissä pelirytmiä.

Ruoska soikoon! Zirpis saat ilomielin valtuudet piirtää meitin pallon, mulla kun ei ole taitoja kuvien käsittelyyn.

vallu kirjoitti: (16.6.2009 14:06:24)
    … Ei sotke siinä välissä pelirytmiä. …

Kiivas on rytmi. Kympiltä kisaan ja yhdeltä lähiöpeliin.

kebax kirjoitti: (16.6.2009 14:15:58)
    Kiivas on rytmi. Kympiltä kisaan ja yhdeltä lähiöpeliin.

Kebax parka, joutuu juoksee ;o). Ei vaiskaan, kentällä olevat muut pelaajat voivat osallistua kisaan aiemmin ja GPI 2009 -kisan osallistujat menevät lähipelikisaan sitä mukaa kun kierros on pelattu. Kaikkien ei kande heti rynniä myöskään lähiöpelaamaan, vaan osan kannattaa mennä lihapatojen ääreen ravintolaan. Ensin kuitenkin kiikutetaan kortit pelitoimistoon.

Kävin tänään rangella katsomassa miltä swingi tällä hetkellä näyttää. Hyvältä näyttää: oli pyörivää vetoa ja rr:ää sankoin joukoin. Ei jälkeäkään käsiflippikrossauksesta.
    Pallokin tykkäsi, alastulopaikka oli jo pitkistä raudoista lähtien näköpiirin ulkopuolella. Tiedä sitten johtuiko näkökyvystä, myötätuulesta vai maapallon kaarevuudesta.
    Ainoa huoleni oli kun rr:stä huolimatta puski sellaista puolikorkeaa kolmen metrin drawta. No, sen kanssa kai pystyy elämään.

Tällä swingillä ja mun puttipelillä bruttotulos alkaa väistämättä kutosella ellei käy aivan hirveä munkki parketilla.

Voi jopa olla että harkitsen vilunkipelistä luopumista ettei mene pelaaminen liian helpoksi.

Nim:”Mistä näitä penttejä oikein tulee?”

Muutamalta joukkueelta puuttuu vielä se vetävä nimi, laittakaas tietoja tulemaan! Nimeämättömille joukkueille minä keksin nimet itse itseni valtuuttamana.

Nyt rupeaa jo olemaan ennusteita pelipäivälle: aurinkoista ja lämmintä!

Kyy

Hienoa Parti, että palaset on pelissä alkaneet loksahdella kohdalleen! Toivottavasti saat edes hieman apua muulta tiimiltä joukkuetulokseen. Alkoi nimittäin jo vaikuttaa vahvasti siltä, että Team Ruoskalle kisan ykköspytyn hakeminen olisi vain läpihuutojuttu! Kiva että saadaan aikaiseksi edes hieman kisaa, vaikkakin näennäistä : ))

EFC

Kyy kirjoitti: (21.6.2009 12:05:55)
    Kiva että saadaan aikaiseksi edes hieman kisaa, vaikkakin näennäistä : ))

Meillä ei taida olla edes tiimillä nimeä, mun avauksista hukkuu about puolet, puttikaan ei uppoa aina, mutta kärkipaikasta taistellaan….

Jaahas. Kiva huomata että tiimistä löytyy myös kääntespsygologista uhoa. Minä taasen olen sen verran yksinkertainen että uhoan vaan yksinkertaisesti treenanneeni viimeisen kahden kuukauden aikana lähipeliä enemmän kuin 2002-2008 yhteensä. Kivaa hommaa tuo lähipeli. Ja helppoa kuin pentele.
    Sen lisäksi puttaan ihan helvetin hyvin, dirvet on pitkiä ja tarkoja, kumpaan suuntaan tahansa tarvittaessa kääntyviä ja pallo näyttää paljon isommalta ja helpommin osuttavalta kuin koskaan ennen.

Pommitellut alkukaudella sitkeästi bufferia ja tasan häntäänikin osunut kaksi kertaa kolmen vuoden tauon jälkeen, notta lähetin tossa maililla just osoitteen minne voi pokaalin postittaa.

Kivaa.

Pesueen pääministeri ilmoitti tarvitsevansa meitin auton käyttöönsä perjantaina. Saisinkohan tungettua itseni ja mailani jonkun osallistujan kyytiin Espoosta kaikkien isien lempikaupan (Ikean) kulmilta? Menee nimittäin alkulämmittelyt hiukan pitkäksi jos fillarilla sotkee Lohjalle.

Hurja kirjoitti: (21.6.2009 21:52:28)
    Pesueen pääministeri ilmoitti tarvitsevansa meitin auton käyttöönsä perjantaina. Saisinkohan tungettua itseni ja mailani jonkun osallistujan kyytiin Espoosta kaikkien isien lempikaupan (Ikean) kulmilta? Menee nimittäin alkulämmittelyt hiukan pitkäksi jos fillarilla sotkee Lohjalle.

Omat aikatauluni on vielä hieman auki, mutta paikalle sentään uskon pääseväni. Jos ei parempia tarjouksia ilmene, niin eiköhän ainakin meno Lohjalle onnistu mun kyydissä…takaisin joudut sitten varmaan kävelemään, mutta silloinhan ei enää ole hoppu mihinkään.

Ja tämä tarjoushan täyttää kaikki kriteerit, kiitos paljon! Jos takaisin joutuu kävelemään, niin sitten joutuu – ehkä kumijalka auttaa.
    Yksityiskohdista sopiminen voitaneen aloittaa tuo profiilini e-mailin välityksella?

Myy

EFC kirjoitti: (21.6.2009 17:29:27)
    Meillä ei taida olla edes tiimillä nimeä…

Onkos tässä käynyt niin, että ollaan niinkutsutusti päädytty joukkoon Nimettömät tai kansainvälisemmin Unmentionables??? Nimiehdotuksia kehiin, tai jäämme Kisun armoille
    :-0

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 270)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #403576 kohteessaGPI 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GPI 2009