Aihe: GPI 2009 - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

GPI 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GPI 2009

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 270)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ja mikäs olisi sen mukavampaa kuin saada lämmittely/(jäädyttely)bändiksi meitin ikioma THE BÄNDI :o)?

GolfBot kirjoitti: (20.8.2008 15:28:33)

Ja mikäs olisi sen mukavampaa kuin saada lämmittely/(jäädyttely)bändiksi meitin ikioma THE BÄNDI :o)?

Ei kai The Band sen kummemmin lämmittele tai jäähyttele vaan surutta soittaa?

Mulle passaa tulla mukaan toimikuntaan, mutta vain Golfladyn oikeaksi kädeksi, näin meillä kotonakin toimitaan. Naatti varmaan toiminee GPI2009 kisaorganisaation sihteerinä, niin tulee hommat hoidettua järjestävään kenttään päin. By the way, muistaakseni lupasit Parti itse toimia jonkinlaisena kummina jatkossakin?

Pulli-Paavo kirjoitti: (20.8.2008 17:32:39)
    Mulle passaa tulla mukaan toimikuntaan, mutta vain Golfladyn oikeaksi kädeksi, näin meillä kotonakin toimitaan. Naatti varmaan toiminee GPI2009 kisaorganisaation sihteerinä, niin tulee hommat hoidettua järjestävään kenttään päin. By the way, muistaakseni lupasit Parti itse toimia jonkinlaisena kummina jatkossakin?

Oho, pari päivää oon ollut kuntoilulomalla (ja ei yhtään golfia) ja täällä nakki heilahtanut. Kyllä me PP:n ja Naatin kanssa varmaan saadaan kisat järkättyä Golfpisteen armollisella avustuksella (ainakin palkintojen ja nettisivujen suhteen) ;o).

Nii ja Parti toimii kummina (tai kummituksena)

Onkos tämä idea vielä hengissä?

Eipä ole kuulunut tännepäin mitään.

KL

Parti kirjoitti: (1.3.2009 19:09:16)
    Onkos tämä idea vielä hengissä?

On tainnut haukata vähän turvetta. Sen verran on ollut aktiivisuus täällä laskussa. Minkähän takia?

Mä oon nukkunut talviunta ja herään ehkä kuun lopussa taas golfin merkeissä Panoramicassa. Naatti on reissussa. Pitäisi vissiin jotain tehdä? Esim. päättää päivä ja paikka.

golflady kirjoitti: (3.3.2009 8:59:02)
    Mä oon nukkunut talviunta ja herään ehkä kuun lopussa taas golfin merkeissä Panoramicassa. Naatti on reissussa. Pitäisi vissiin jotain tehdä? Esim. päättää päivä ja paikka.

Golflady: toivottavasti alat olla virkoamassa ettet myöhästy koneesta 🙂

Olisikos toimikunnalla sitten ehdotuksia ajankohdasta? Yleensähän tuo tapahtuma on tainnut olla heinäkuun alkupuolella.

Eikös tää oo ollunna aina heinäkuun eka perjantai?
    Silloin se olisi siis 3.7

Tää on ainakin jo anonut lomapäivää tälle tapahtumalle 🙂

Minja kirjoitti: (25.3.2009 13:02:06)
    Eikös tää oo ollunna aina heinäkuun eka perjantai?
    Silloin se olisi siis 3.7

Tää on ainakin jo anonut lomapäivää tälle tapahtumalle 🙂

Tältä pohjalta mäkin olen toiminut, tuo on ollut merkittynä alustavasti kalenteriin jo muutaman kuukauden.

Koska on uusi toimikunta niin uudet tuulet puhaltavat tähänkin kisaan. Päivä on alustavasti sovittu perjantaiksi 14.8. Laittakaa uudet loma-anomukset työnantajille ja muillekin tarvittaville tahoille. Lisätietoja lomani jälkeen.

golflady kirjoitti: (26.3.2009 15:03:39)
    Koska on uusi toimikunta niin uudet tuulet puhaltavat tähänkin kisaan. Päivä on alustavasti sovittu perjantaiksi 14.8. Laittakaa uudet loma-anomukset työnantajille ja muillekin tarvittaville tahoille. Lisätietoja lomani jälkeen.

Tuulee liikaa!

Harmillista…tuohon aikaan swingaillaan uruguellin voimalla reikäpalloa.

Anomus menee sisään. Ajankohtaan kyllä sisältyy pieni riski, että joutuu oikeasti tekemään töitä 🙁
    Heinäkuussahan ei tehdä muuta kuin laiskotella 😮

KL

Elokuussa sateen todennäköisyys on reippaasti suurempi kuin heinäkuussa. Mutta sehän on vain asustekysymys.

No per….. Tuo ajankohta on alustavasti kiinnitetty muualle. Täytyy koittaa säätää ja ellei onnaa, niin sitten delegoin cavasta huolehtimisen jollekin toiselle 😉

EFC

Päivä on alustavasti sovittu perjantaiksi 14.8. Laittakaa uudet loma-anomukset työnantajille ja muillekin tarvittaville tahoille.

hmm… tossa päivässä on se huono puoli että voi joutua pelaamaan ’omalla ajalla’, heinäkuun alussa se on ollut aina vapaapäivä duunista.

Ihan hyvä päivä! Ja kiva tulla Lohjalle. Mennäänpä rustaamaan lomalistaa….

Päivä on mitä mainioin, itse pidän enemmän loppukesän kiireettömistä päivistä kuin keskikesän polttavasta auringonpaahteesta.

Missä tää järjestetään on ehkä olennainen tieto.
    Koitetaan bookata 14.8 vapaaksi jotta muutaman vuoden tauon jälkeen pääsisi mukaan.

Vahvaa tietoa on, että Lohjalla! 🙂

Yleisen nutinan vuoksi yritämme kovasti järjestellä aikatauluja niin, että saisimme kisan heinäkuun alkupuolelle. Vielä en lupaa mitään, mutta yritetään.

Golflady vaikenee nyt viikoksi ja vetäytyy korkean paikan leirille Panoon.

EFC

Ei sitä nyt muutaman takia kannata muuttaa ja voin minäkin yhden lomapäivän uhrata Lohjan matkailulle 🙂

KL

golflady kirjoitti: (27.3.2009 16:55:26)
    Yleisen nutinan vuoksi yritämme kovasti järjestellä aikatauluja niin, että saisimme kisan heinäkuun alkupuolelle. Vielä en lupaa mitään, mutta yritetään.

Golflady vaikenee nyt viikoksi ja vetäytyy korkean paikan leirille Panoon.

Toivotan hyvää Panoa. Pannaan tuo kisa-aikataulu kuntoon sitten myöhemmin.

Kyy

Mullekin käy mitä ilmeisemmin tuo 14.8 paremmin, koska olen vaihtamassa habitukseni väriä etelän lämmössä heinäkuun alussa.Joten älkää edes yrittäkö : ))

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 270)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #403476 kohteessaGPI 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GPI 2009