Aihe: GP Simukisojen uhot - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][3]
KilpailuaSuomalaista

GP Simukisojen uhot

Etusivu Foorumit Yleistä GP Simukisojen uhot

Esillä 14 viestiä, 101 - 114 (kaikkiaan 114)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL kirjoitti: (23.1.2006 12:05:25)
    Mutta Antilla on lyhyempi…

.. putteri. Juu. Luulisin. Uusi töksäin on jo muuten hankittu eli Hååkkanin BigBen. Varren pittuus o järkyttävästi reilut 35′. Eli dreemeli soimaan. Tästä tosin teen melkos maltillisen eli pyrkimys on jonnekin 32′ korville – painoakin tullee oleen vaivaiset ~600g.
    Ai nii, asiaakin ol. Ainakin olevinaan. Jokos uhot on lobbuneet? Vai kerääkö kärkikaarti voimiaan finaaliuhoja varten?

Eilen tuli uudet tikutkin testattua! Vähän syletti ku duffia pukkasi. Kolme sellaista oikein kunnollista. Liekö sillä mitään tekemistä asian kanssa että nää uudet raudat on hiukan raskaamaat ku vanhat? Toisaalta duffailin mä niillä vanhoillakin…

Ja tulihan siellä se yksi lost ball myös. 16. väylällä EI kannata lyödä griinistä yli… Ja yhden putin missasin pisteestä B. :o/

Että kyllä toi 65 tota taustaa vasten oli ihan ok.

Mä veikkaan ettei finaalissa voiteta tänä vuonna ellei pelaa 65 tai ehkä jopa alle. Sen verta kovia äijiä on nyt messissä. I hope so!

Mut siihen tulokseen ei monen hermot riitä vaikka aika kovia tuloksia on karsinnoissa… saapi nähdä miten käy mun neuronien kanssa… tuo 4-peli on vaan niin pirun hidas tahti mulle, ku lihakset jäähtyy liikaa ni alkaa vapina. Oon liikaa treenannu yksin…

Viime vuonnahan paras karsintarundi tais olla 62 ja finaalissa sellasia ei sit nähty lähellekään. Mullaki alko kädet tutisemaan lopussa ihan liikaa hyvän alun jälkeen… eli viime vuonna voitto tuli turhan helposti. Näin ei tule olemaan tänä vuonna! 2006 Voittaja on hermojen hallinnan mestari!

Tää viesti vain siksi, että kasaan paineita itselleni huomista tokaa kiekkaa varten. Paineensietokykyä pitää harjoitella!

Myy

Melkein puolella porukasta on vielä pelaamatta toinen kisakiekka ja viimeinen viikonloppu käsillä! Vain pari on ilmoittanut lähtevänsä tositoimiin huomenissa. Mitäs porukka oikein panttaa? Vai onko mennyt pupu pöksyyn?

Mä arvelen että tänä vuonna voittaa jos pelaa 66. Sen verran on kuitenkin porukalla puristusta mailasta, että ihan kaikki putit ei uppoa.

Ja olet oikeassa siinä, että 4 tyypin ryhmässä pelirytmi on aika verkkainen. Ei pysy lämpösenä. :o(

Mä ite arvelen ettei mun pää kestä, vaan murrun viimeistään takaysillä.

KL, tätäkö olet etsinyt?

KL

Juuri tätä. Otin koko listan tästä vihreästä ryhmästä, mutta sitä ei näkynyt listalla. Mistä löysit?

Tein saman ja täällä se oli.
    Mutta tuota Vanajanlinnan ketjua en tosiaan löydä minäkään?

KL

No nyt ollaan puuhaamassa (vai Puuhamaassa?) erikoiskilpailuja! Ihan turhaa, sillä minä lyön pidemmälle ja tarkemmin kuin kukaan muu finalisteista!!

Siinä teille uho, yrittäkääpäs saada unta ensi yönä tuon jälkeen!

Myy

Jaaha! Nyt pitäisi sitten pusertaa viimeiset uhot…

Minä päätin tänään voittaa huomisen ladyfinaalin. Jos näin ei käy tarjoan pelikavereille (kahvi)kierroksen paikallisessa kuppilassa.

..ja sitten voitan lyhin draivi ja kauimmas lippua kisan… eikä tässä vielä kaikki! Vetäisen vielä syvimmälle raffiin ja kauimmas outtiin, vaikka niistä ei saisi kun kunniaa ja mainetta!

Onnea kaikille ladyillle simufinaaliin! Valitettavasti en pääse edes seuraamaan taistoanne. Tzemppiä!

Meinasin unohtaa uhota!! Kauheeta!
    Kiitos Myy etukäteen kahvista, mä oon IHan kahvifriikki!
    Valmistauduttu on huolella huitomaan pallia maaliin. Melkeen Olympiahenki on nyt päälläni mun!

Myy

No, nyt jäi ne kahvit tarjoomatta, vaikka etuysin jälkeen ryhdyin jo kaivelemaan lompakkoa esille. No, takaa-ajo asemista kolmannelta sijalta oli hyvä kytätä, laittaa vilkku vasemmalle ja ohi.

Noooh… ei se ihan niin käynyt. Kun huomasin viimeisellä reiällä, jolloin piti tehdä se tekemättäjäänyt birkku, että tässähän on mahkut voittaa, iski kisajännitys; pallo oli niin pieni ja maila liian lyhyt ja ruoho liian pitkää ja …. vaikka mitä. Kauhea katastrofi – onneksi oli kaulaa sen verran, että etumatka piti!

Kyllä oli hyvä peliporukka ja mukava tunnelma! Ja olisin mä sen kierroksen tarjonnut ihan jo siitä hyvästä. Kiitos Annukalle, Letulle ja Vallulle hyvästä peliseurasta.

Juu mä ehdotan, että mennään kesällä pelaamaan ja juodaan ne kahveet sitten klubin terassilla kun aurinko paistaa ja sillai!!
    Onnea vielä voitosta!
    Mää tarjoon!

Esillä 14 viestiä, 101 - 114 (kaikkiaan 114)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #341943 kohteessaGP Simukisojen uhot

Etusivu Foorumit Yleistä GP Simukisojen uhot