Aihe: GP Invitational 2008 - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][23]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 201 - 225 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Meinasiks Mika ottaa mukaan yhtään vasurinuppia?
    Et niinkö ehkä vaiks ajuriin… et JOS vaiks iskis uuden ajurin ostohimo päälle :o)
    Ku ne muut mailat on toooosi ihQt ja silleen ;-P

    Huudellaanpa sitten se tiiminmuodostus virallisten ilmojen jälkeen…

    Mika Hekkanen kirjoitti: (4.3.2008 8:50:58)
    Epätietoisille, mutta kiinnostuneille tiedoksi:
    FPMC = Finnish Professional Clubmakers ry

    Ei oikein aukea tuo kirjainten järjestys… olisko se;

    FPMC = Finnish Professional’s Missed Cut?

    AAH kirjoitti: (3.3.2008 19:32:50)
    Tästäpä tulikin mieleen ,notta missäs kanuuna o?
    Pakko saada tykittäjä messiin.

    No nii-i. Nyt on paikalla säätöministeri, buugimestari sekä hutimaisteri.
    Missä oot kopolttikanuuna?!1

    Lähdin kanavia pakoon saariselälle… eiku sanoinko mä ton ääneen 😮 Piti sanomani, että toimintasuunnitelmaa Ministerien voittokululle suunnittelemassa. Olkaa huoleti uusi tykki on hommattu ja kouluttaminen alkaa heti kun lämpötilat on kohillaan.

    Minja kirjoitti: (4.3.2008 9:55:27)
    Meinasiks Mika ottaa mukaan yhtään vasurinuppia?
    Et niinkö ehkä vaiks ajuriin… et JOS vaiks iskis uuden ajurin ostohimo päälle :o)

    Ainaskin nyt omat gamerini. Ja sitten pari pikalukkovartista. Ja sitte mulla on demobägissä yksi 14-asteinen nupelo, jossa on pinkki Light Lady-flexin varsi. Ja sitten. Ja sitten. Ja, ja ja vielä pari kertaa ja.

    Kun mun Tour Van liikahtaa, niin vasurimailoja on mukana lähes yhtä hyvin kuin oikeakätisiä. Tällä hetkellä draivereita vielä paremminkin.

    MP-33 kirjoitti: (4.3.2008 9:56:06)
    FPMC = Finnish Professional’s Missed Cut?

    Juu juu, ja Chip Greenside kunniajäseneksi.
    Kaikki Suomen näppihäröiset yhdistykää!

    FPCM ry se on.

    Oooooh, kuulostaapa hyvältä!
    Laitanpa sulle meiliä, mä mitään heinäkuuhun jaksa odotella…senhän pitää olla siellä jo täydellisesti koulutettu 😛

    Kobo kirjoitti: (4.3.2008 10:57:07)

    AAH kirjoitti: (3.3.2008 19:32:50)
    Tästäpä tulikin mieleen ,notta missäs kanuuna o?
    Pakko saada tykittäjä messiin.

    No nii-i. Nyt on paikalla säätöministeri, buugimestari sekä hutimaisteri.
    Missä oot kopolttikanuuna?!1

    Lähdin kanavia pakoon saariselälle… eiku sanoinko mä ton ääneen 😮 Piti sanomani, että toimintasuunnitelmaa Ministerien voittokululle suunnittelemassa. Olkaa huoleti uusi tykki on hommattu ja kouluttaminen alkaa heti kun lämpötilat on kohillaan.
    Nonii. Hommahan alkaa vaikuttaa siltä että peli on selvä eli lampihallitus rokkaa taas!!1 Nyt pitääpi aloittaa huolellinen mariointi ettäpäs on heinäkuussa riittävän notkea pokkaamaan joukkuekisan pokaalin.

    Viettiköhän monikin ”marinoimattoman helmikuun”, joka tänä vuonna oli vielä sikapitkä, ja antoi näin vastustajalle etumatkaa? Minä en!

    Notkeudettomuudestani päätellen olen helvatan huonosti marinoitu.
    Pitäisköhän kans seisottaa päällä?

    Täällä on kasailtu joukkueita rautamailojen mukaan, Miuraa, Titua, Mizunoa.

    Miten on löytyykö Ben Hoganilla pelaavia?
    Itse tulen pelaamaan tämän kauden Apexeilla.

    Siinä mielessä Partin suunnitelmatkin toteutuvat joukkueen kasauksesta että tulisi uusia tuttavuuksia.

    Toivon mukaan ei tule mitään rr testiä ennen kierrosta vaikka mailat velvoittaisivatkin;)

    Jos rautamailojen mukaan mennään, niin pitäisikö minunkin huhuilla Wishon-veijareita?! Huhuu!

    KL

    Kiara kirjoitti: (12.3.2008 12:48:28)
    Jos rautamailojen mukaan mennään, niin pitäisikö minunkin huhuilla Wishon-veijareita?! Huhuu!

    Kaiku vastaa: Huhuu!??!?

    Meinaatko tehdä Lennonit ja hylätä bändin pojat seireenin sokaisemana?

    Kiara kirjoitti: (12.3.2008 12:48:28)
    Jos rautamailojen mukaan mennään, niin pitäisikö minunkin huhuilla Wishon-veijareita?! Huhuu!

    Huhuu!

    Kettu kirjoitti: (12.3.2008 16:20:51)

    Kiara kirjoitti: (12.3.2008 12:48:28)
    Jos rautamailojen mukaan mennään, niin pitäisikö minunkin huhuilla Wishon-veijareita?! Huhuu!

    Huhuu!

    Tälläne kokoonpano alkaa kuullostammaan varteenotettavalta vastustajalta sillä vanha viidakon sanonta kuuluu:

    Kettu voittaa aina

    Tällöin ministerien voittopuhe vaatii vieläkin syvempää kumarrusta. Jatkan marinointia.

    KL

    Parti PersiMonni kirjoitti: (12.3.2008 16:04:56)
    Meinaatko tehdä Lennonit ja hylätä bändin pojat seireenin sokaisemana?

    Ensinnäkin, sinunhan piti alunperin muodostaa joukkueet, joten tämä lienee pelkkää ajanvietettä meiltä muilta. Toiseksi, oma alkuperäinen ideasi oli tutustuttaa palstalaisia toisiin palstalaisiin. Kolmanneksi, bändin oli alunperin tarkoitus kasvaa isommaksi, jolloin kaikki eivät kumminkaan olisi mahtuneet samaan flaittiin.

    Minähän pelaan mielelläni The Bändin kanssa, semminkin kun viime kisan meriitit jäivät joukkueeltamme melko vaatimattomiksi. Toisaalta olisi kiva tavata muitakin.

    Joten päätä Sinä.

    KL kirjoitti: (12.3.2008 21:14:03)
    Ensinnäkin, sinunhan piti alunperin muodostaa joukkueet, joten tämä lienee pelkkää ajanvietettä meiltä muilta. Toiseksi, oma alkuperäinen ideasi oli tutustuttaa palstalaisia toisiin palstalaisiin. Kolmanneksi, bändin oli alunperin tarkoitus kasvaa isommaksi, jolloin kaikki eivät kumminkaan olisi mahtuneet samaan flaittiin.

    juu, ei mullakaan ole koskaan loppuneet selitykset kesken kun kaverit on ollut ”pakko” hylätä naiskauneuden tunkeassa sekaan.
    Mut ei se mitään. Jään tarkkailuasemiin ja katson millaisia soolouria tämä irtiotto aiheuttaa, toisaalta ehkä poikien keskinäinen tunne vain vahvistuu tästä episodista…

    Parti PersiMonni kirjoitti: (12.3.2008 21:55:54)

    KL kirjoitti: (12.3.2008 21:14:03)
    Ensinnäkin, sinunhan piti alunperin muodostaa joukkueet, joten tämä lienee pelkkää ajanvietettä meiltä muilta. Toiseksi, oma alkuperäinen ideasi oli tutustuttaa palstalaisia toisiin palstalaisiin. Kolmanneksi, bändin oli alunperin tarkoitus kasvaa isommaksi, jolloin kaikki eivät kumminkaan olisi mahtuneet samaan flaittiin.

    juu, ei mullakaan ole koskaan loppuneet selitykset kesken kun kaverit on ollut ”pakko” hylätä naiskauneuden tunkeassa sekaan.
    Mut ei se mitään. Jään tarkkailuasemiin ja katson millaisia soolouria tämä irtiotto aiheuttaa, toisaalta ehkä poikien keskinäinen tunne vain vahvistuu tästä episodista…

    Parti, meidän Wishon Winners -tiimissä olisi vielä paikka sinullekin. Eikös me pelailla neljän hengen joukkioilla? En kai minä nyt ihan väärin muista, että sinäkin pelaat ko. välineillä ja profiilin kuvaan kurkkaamalla silmään osui tuttu merkki.

    Ompas kumma miten TM:llä tai Callyillä tms. pelaavat ei vielä ole suureen ääneen kasaamassa tiimejä.. 😀

    Kiara kirjoitti: (13.3.2008 9:33:01)
    Parti, meidän Wishon Winners -tiimissä olisi vielä paikka sinullekin. Eikös me pelailla neljän hengen joukkioilla? En kai minä nyt ihan väärin muista, että sinäkin pelaat ko. välineillä ja profiilin kuvaan kurkkaamalla silmään osui tuttu merkki.

    Juu, bagissa on melkein pelkästään Wishonia ja parikin kertaa olemme puolustaneet Wishon Warriors-tiimin värejä enemmän tai vähemmän kunniakkaasti. Kiitos kutsusta, mutta olen tänä vuonna ehtinyt jo suunnittelemaan hieman muuta kuviota Johtajan, Januzin ja Jyrkän Drawn kanssa. Joukossa oli alunperin yksi nysälyöntinen kaveri, mutta tämä luopio ei ymmärtänyt tiimihengen merkitystä vaan halusi ehdottomasti oman tiimin ja omat käskyläiset. Se hänelle suotakoon.

    Mutta taas toisaalta JD ei ole vielä vahvistanut osallistumistaan ja kun myös ainakin Johtajalla on wishonia niin on mahdollista että Kiaran avustuksella tiimistämme voisi tehdä Wishon/Titleist-tiimin…

    Parti PersiMonni kirjoitti: (13.3.2008 10:51:48)

    Mutta taas toisaalta JD ei ole vielä vahvistanut osallistumistaan…

    Kyllä se sinne tulee. Tässä on pätkä aiheesta käymäämme kirjeenvaihtoa:

    JXXL: Kilpailukalenteri alkaa hahmottua. Näyttäisi siltä, että olemme samassa ryhmässä Golfpiste Invitationalissa perjantaina 4.7., pistäpä kalenteriin! Lisätietoja voit lukea asiaa koskevasta viestiketjusta

    JD: No pärkkel. Lupauduinko mä lauantaina kaljapäissäni tähänkin hankkeeseen??

    Tämän sitovampaa ilmoittautumista en saanut ja kirjeenvaihto harhautui vähän levottomaksi ja sivulliselle vaikeaksi ymmärtää, joten en sitä käy tässä referoimaan, kun junnutkin näitä sivuja kuulemma lukevat.

    Tulossa siis ollaan jollei toisin ilmoiteta.

    Kottarainen kirjoitti: (13.3.2008 10:35:47)

    Ompas kumma miten TM:llä tai Callyillä tms. pelaavat ei vielä ole suureen ääneen kasaamassa tiimejä.. 😀

    Eipä taida kukaan kehdata tunnustaa pelaavansa moisilla merkeillä… 😉

    januz kirjoitti: (13.3.2008 11:31:02)

    Kottarainen kirjoitti: (13.3.2008 10:35:47)

    Ompas kumma miten TM:llä tai Callyillä tms. pelaavat ei vielä ole suureen ääneen kasaamassa tiimejä.. 😀

    Eipä taida kukaan kehdata tunnustaa pelaavansa moisilla merkeillä… 😉

    Se oliskin aivan karmeeta! Vähän kuin sukupuolitaudit, kannattaa välttää.

    No vitsin välineurheilijat! Pelatkaa millä pelaatte, minä pelaan vanhoilla Wilsoneilla, eikä hävetä yhtään. Settiin kuuluu myös 1 Hekkasen tekemä puumaila, homoputteri ja oikee putteri.
    Näillä pelattiin viime vuonna kultaa ja edellisenä vuonna hopeeta!
    Kuka uskaltaa haastaa Wilsonit? Ja kuka kehtaa tulla Wilson-tiimiin 🙂 ?

    vallu kirjoitti: (13.3.2008 13:39:45)
    No vitsin välineurheilijat! Pelatkaa millä pelaatte, minä pelaan vanhoilla Wilsoneilla, eikä hävetä yhtään. Settiin kuuluu myös 1 Hekkasen tekemä puumaila, homoputteri ja oikee putteri.
    Näillä pelattiin viime vuonna kultaa ja edellisenä vuonna hopeeta!
    Kuka uskaltaa haastaa Wilsonit? Ja kuka kehtaa tulla Wilson-tiimiin 🙂 ?

    Arvasin, että se vaatii vain vähän ravistelua.. 😉
    Juu ei oo mullakaan bishoneita, lizukoita eikä varsinkaan viuroja.

Esillä 25 viestiä, 201 - 225 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #408809 kohteessaGP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008