11.6.–18.6 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][23]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • kebax kirjoitti: (29.1.2008 3:38:52)
    Linnan juhlien aikuiset pelaajakortit ovatten täsä, täsä, täsä ja täsä.

    No eihän tässä muutakaan voi, kuin sanoa itselleen, että ’Pidä toi ilme’.
    SMT toki löytyy repusta, ja mukana ollaan, jos vaan kroppa kestää.

    Please! Ei erikseen seniorirymiä! Ei mulla mitään senioreita vastaan ole ja peliseura on ollut mukavaa, mutta kun heitä on niin vähän mukana tässä kisassa. Tuppaa olemaan kaikki tuttuja. Pelaisin mieluusti uusien tuttavuuksien kanssa. Kaikki käy!

    Avaruutta lyönneistä löytyy – sekä korkeutta että vinoutta ;o? Välillä räätälin tekemä poltin ampuu mukavasti; kuten joku lienee arvannutkin, vasemmalta puolelta.

    Eli mukana varmaankin ollaan.

    Parti PersiMonni kirjoitti: (2.1.2008 11:16:47)
    Pistäkää kehiin ajatuksia ja ideoita hauskan tapahtuman takaamiseksi: oheisohjelmaa, kisaa, demoa jne.

    Kunhan vain mun Vector Launch Monitor toimii ulkoilmassa (sisätiloissa se on osoittanut jo etevyytensä) tulen, mikäli säätila sallii, pystyttämään sen rangelle kisan jälkeen.

    AAH kirjoitti: (29.1.2008 7:06:00)
    … No eihän tässä muutakaan voi, kuin sanoa itselleen, että ’Pidä toi ilme’.
    SMT toki löytyy repusta, ja mukana ollaan, jos vaan kroppa kestää.

    Jaa mikä ilme?

    Mika Hekkanen kirjoitti: (28.1.2008 19:54:42)
    Vedän siis LampIHallitus-narusta.

    Mä en vetele mistään narusta, enkä rasvaa edes köyttä. Ehkäpä parasta ainakin muiden kannalta olisi, ettei ministereitä päästetä sotkemaan muiden vakavahenkistä kili bailua… tai sitten on parempi että näin juurikin tapahtuu, tuomaristo päättäkööt… Vaan ettei tuomaristoneuvoston tarvitse kokoontua mittaamaan jo väsyneen ajurini ponnahduselementtien kimmoisuutta täytyy se vaihtaa, to be square or not. Eli edelleenkään ei ole varmuutta välineestä jolla vesistöjen ylitys ei tule onnistumaan.

    Pelaako Bändi kimpassa? Jos ei niin:

    Törkeä, kiroileva, melkein savuton, mököttämiseen taipuvainen mörökölli pyytää kaikkia harkitsemaan vakavasti peliseuran hankkimista muualta. Perkele.

    Terv,

    Tetsa

    Kobo kirjoitti: (29.1.2008 12:29:16)

    Mika Hekkanen kirjoitti: (28.1.2008 19:54:42)
    Vedän siis LampIHallitus-narusta.

    Mä en vetele mistään narusta, enkä rasvaa edes köyttä. Ehkäpä parasta ainakin muiden kannalta olisi, ettei ministereitä päästetä sotkemaan muiden vakavahenkistä kili bailua… tai sitten on parempi että näin juurikin tapahtuu, tuomaristo päättäkööt… Vaan ettei tuomaristoneuvoston tarvitse kokoontua mittaamaan jo väsyneen ajurini ponnahduselementtien kimmoisuutta täytyy se vaihtaa, to be square or not. Eli edelleenkään ei ole varmuutta välineestä jolla vesistöjen ylitys ei tule onnistumaan.

    Vaikiaa se on lähteä muita syitä ihmettelemään miten ministerien pulkan narusta kiskomalla saisi sen raijattua Rinkkuun. Niin olikos tämä se laiton vekotin?

    Kobo kirjoitti: (29.1.2008 12:29:16)
    Ehkäpä parasta ainakin muiden kannalta olisi, ettei ministereitä päästetä sotkemaan muiden vakavahenkistä kili bailua…

    Oli niin taikka näin, meidän tulee toki muistaa että kisa on Rinkussa, jolloin vaikka ministerit yritettäisiin lippusimoin pitää erossa muusta juhlakansasta, on silti aika varmaa että boogiministeriä lukuunottamatta vierailemme vastaantulevillakin väylillä.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (29.1.2008 18:41:29)

    Kobo kirjoitti: (29.1.2008 12:29:16)
    Ehkäpä parasta ainakin muiden kannalta olisi, ettei ministereitä päästetä sotkemaan muiden vakavahenkistä kili bailua…

    Oli niin taikka näin, meidän tulee toki muistaa että kisa on Rinkussa, jolloin vaikka ministerit yritettäisiin lippusimoin pitää erossa muusta juhlakansasta, on silti aika varmaa että boogiministeriä lukuunottamatta vierailemme vastaantulevillakin väylillä.

    Kun nyt olen ajatellut panostaa tämän kevään svingiremontissa Tiger-lyöntiin, niin enköhän minäkin pääse mukaan porukkaan.
    Ettei noissa savolaisissa lammasjuhlissa aivan yksikseni tarvi tallustella.

    Scoop kirjoitti: (28.1.2008 16:52:13)
    Mun mielestä jokaisella vois olla Alphan draiveri…

    Mikähän Alphan nuppi olis just hyvä?

    Johtaja XXL kirjoitti: (29.1.2008 19:53:46)

    Scoop kirjoitti: (28.1.2008 16:52:13)
    Mun mielestä jokaisella vois olla Alphan draiveri…

    Mikähän Alphan nuppi olis just hyvä?

    C830.2

    Scoop kirjoitti: (29.1.2008 20:00:00)

    Johtaja XXL kirjoitti: (29.1.2008 19:53:46)

    Scoop kirjoitti: (28.1.2008 16:52:13)
    Mun mielestä jokaisella vois olla Alphan draiveri…

    Mikähän Alphan nuppi olis just hyvä?

    C830.2

    Mä oon aina halunnu olla erilainen nuori.
    Tässä toisenlainen nuppi.

    kebax kirjoitti: (29.1.2008 20:20:57)

    Scoop kirjoitti: (29.1.2008 20:00:00)

    Johtaja XXL kirjoitti: (29.1.2008 19:53:46)

    Scoop kirjoitti: (28.1.2008 16:52:13)
    Mun mielestä jokaisella vois olla Alphan draiveri…

    Mikähän Alphan nuppi olis just hyvä?

    C830.2

    Mä oon aina halunnu olla erilainen nuori.
    Tässä toisenlainen nuppi.

    Juu, ei paha. Mä vaan tykkään 830.2:n profiilista enemmän. Mut jos siinä alla pilkistää V5:n 5w, niin se kutakuinkin paras mitä olen ikinä kokeillut.

    Scoop kirjoitti: (29.1.2008 20:28:11)
    …Juu, ei paha. Mä vaan tykkään 830.2:n profiilista enemmän. Mut jos siinä alla pilkistää V5:n 5w, niin se kutakuinkin paras mitä olen ikinä kokeillut.

    Juu semmottis puufemma se on. Mukava peli vaikkakin aikas kookas nuppi joka rajaa sutimisen kokonaan tikunnokkaan. Astonin X19 matalammalla profiililla tykkäsin huitaista väylältäkin (minä väylällä?!1) mutta sama sen kai väljä, ehtiihän tuota pikkuhyrbiidilläkin (ehkä aiemmin jopa!!1). Ja pysyy sitten koko setti samassa sarjassa. Paitti wekke. Nii ja koira mikäli ministerissäännöt niin vaatii. Ja toki Bettinardi.

    kebax kirjoitti: (29.1.2008 18:04:24)
    Niin olikos tämä se laiton vekotin?

    Oli ja on.. selkeästi kyseessä on avaus ykkös teellä, koska on niin taaksepäin tasapainoinen vielä lyönti. Loppua kohden ja viimeisillä väylillä laittomalla tasapaino siirtyy vahvasti lentomäkeen ja vahvaan etunojaan.. no kyllä se joku laillinen raivooja vielä kisoihin saadaan päätettyä.

    Ai tämmönenkin taas..ja rinkussa?

    Ottaakohan kukaan jengiin miestä, joka on suoltanut apulantaa parissa muussa topicissa niin, että välillä hävettää?
    Mulla on ainakin
    SMT
    pulli
    santamaila
    pallo-onki
    sunnuntaihesariin käärityt jäiset camping makkarat ja
    kuusi karhua.(10 tiillä makkarat on sulaneet ja karhut kylmiä)
    pari askia punasta *********.
    ai niin ja reverse release

    reverse release=
    kahtena edellisvuotena on tullut vaimolta release
    ja kun oon ilmoittautunut mukaan on reverse iskenyt.

    Pulli-Paavo kirjoitti: (30.1.2008 0:09:15)
    reverse release=
    kahtena edellisvuotena on tullut vaimolta release
    ja kun oon ilmoittautunut mukaan on reverse iskenyt.

    Sun kannattaa lyöttäytyä kimppaan Jamasan kanssa. Ladykapuksi ehdotan Floridaa ja eiköhän siihen löydetä vielä joku neljäskin antamaan pakit ennen kisaa.
    Joukkueen nimeksi ehdotan Kadonneet Lampaat, joka kokonaisvaltaisesti kuvaa joukkueen vahvuuksia 😮

    KL

    Tetsa kirjoitti: (29.1.2008 17:18:42)
    Pelaako Bändi kimpassa? Jos ei niin:

    Törkeä, kiroileva, melkein savuton, mököttämiseen taipuvainen mörökölli pyytää kaikkia harkitsemaan vakavasti peliseuran hankkimista muualta. Perkele.

    Terv,

    Tetsa

    Viime vuonna The Bändin meno kentällä oli paikoitellen sen verran messevää, että uusintakisa olisi varsin paikallaan (varsinkin, kun menestys ko. kisassa ei päätä huimannut).

    Ottaen kuitenkin huomioon The Bändin koon kasvamisen ja Mr. Persimonnin halun saattaa yhteen toisiaan ennestään tuntemattomia Kynäniekkoja, olisin taipuvainen ilmoittautumaan semmoiseen porukkaan, jossa en vielä koskaan ole pelannut.

    Tästä tulikin mieleeni: Mr. Parti von P, onkos sinulla mitään apuvälinettä tuosta haastavasta tehtävästä suoriutumiseen? Meinaan vain, että olisiko siitä mitään apua, jos itse kukin laittaisi sinulle tiedoksi (suoraan sähköpostilla, ei palstan kautta) listan niistä nimimerkeistä, joiden kanssa jo on pelannut? Ainakin tutuimmat jäisivät silloin pois valikoimista.

    Ilman muuta mukana eka kertaa, mutta tällä haavaa ilman (taka)ajatuksia tai ideoita, kun en aiemmin mukana ole ollut. Mutta mukavalta kuulostaa. Tosin kenttä on tylsä. TAI kaikki golfkentäthän on ihan mukavia, jos vaan lyönti kulkee.

    Vaikka revanssi viime vuoden viimeiseltä n 3 reiältä kutkuttaisikin, on tosiaan parempi pilkkoa the Band yleisönsä sekaan kisakierroksen ajaksi. Sitäpaitsi, viimekin kesänä tuli the kisan lisäksi Tetsan ja Stixin kanssa Pickalaa kierrettyä yhdessä, hmm, ei nyt joka sunnuntai mutta reilusti toistakymmentä kertaa. Sitäpaitsi, Tetsa hei, on hyvä ettei se kiroilu ja mökötys konsentroidu kaikki samaan ryhmään. 😉

    Eli The RUMPali Stix ja The Basisti yours truly (viime vuonna melkein pistesijoille 😉 ovat myös värvättävissä joukkueisiin.

    KL

    Dosto kirjoitti: (30.1.2008 11:05:18)
    Ilman muuta mukana eka kertaa, mutta tällä haavaa ilman (taka)ajatuksia tai ideoita, kun en aiemmin mukana ole ollut. Mutta mukavalta kuulostaa. Tosin kenttä on tylsä. TAI kaikki golfkentäthän on ihan mukavia, jos vaan lyönti kulkee.

    Samaa mieltä, mutta Invitationalissa kiksit haetaankin peliseurasta! Ja muiden joukkueiden psyykkaamisesta aina kohdattaessa tai huutoetäisyydellä oltaessa, mihin Rinkussa onkin yllinkyllin mahdollisuuksia.

    Jos löytyy: -Banaanit ja tykeimmät slaissit- sarja niin voisin osallistua, voisi olla kohtis mahkut.

    Ja koska en tunne yhtään ketään niin ryhmällä ei todella ole minulle väliä kunhan palkinnot on hyvät 😀 (siis siinä em. sarjassa)

    Paksupekka kirjoitti: (30.1.2008 9:56:56)

    Pulli-Paavo kirjoitti: (30.1.2008 0:09:15)
    reverse release=
    kahtena edellisvuotena on tullut vaimolta release
    ja kun oon ilmoittautunut mukaan on reverse iskenyt.

    Sun kannattaa lyöttäytyä kimppaan Jamasan kanssa. Ladykapuksi ehdotan Floridaa ja eiköhän siihen löydetä vielä joku neljäskin antamaan pakit ennen kisaa.
    Joukkueen nimeksi ehdotan Kadonneet Lampaat, joka kokonaisvaltaisesti kuvaa joukkueen vahvuuksia 😮

    Hyvä se on sieltä vihreissä sukkahousissa huudella 🙂

    Mutta juu, joka kisaan olen ilmottautunut ja jokaisesta kisasta olen ollut pois. Ennätys kai se on sekin. Pitäkää ny johonkin järkevään aikaan ne kisat, niin ehkä tulen.

    Mutta juu, Kadonneet Lampaat punaviinikastikkeessa kuulostaa hyvältä. Eli ei tartte pelata Mizunoilla, sen verran voin joustaa.
    Pulli ja Flori ja kukas vielä haluaa?

    Jamasa Lupe kirjoitti: (30.1.2008 19:38:43)

    Paksupekka kirjoitti: (30.1.2008 9:56:56)

    Pulli-Paavo kirjoitti: (30.1.2008 0:09:15)
    reverse release=
    kahtena edellisvuotena on tullut vaimolta release
    ja kun oon ilmoittautunut mukaan on reverse iskenyt.

    Sun kannattaa lyöttäytyä kimppaan Jamasan kanssa. Ladykapuksi ehdotan Floridaa ja eiköhän siihen löydetä vielä joku neljäskin antamaan pakit ennen kisaa.
    Joukkueen nimeksi ehdotan Kadonneet Lampaat, joka kokonaisvaltaisesti kuvaa joukkueen vahvuuksia 😮

    Hyvä se on sieltä vihreissä sukkahousissa huudella 🙂

    Mutta juu, joka kisaan olen ilmottautunut ja jokaisesta kisasta olen ollut pois. Ennätys kai se on sekin. Pitäkää ny johonkin järkevään aikaan ne kisat, niin ehkä tulen.

    Mutta juu, Kadonneet Lampaat punaviinikastikkeessa kuulostaa hyvältä. Eli ei tartte pelata Mizunoilla, sen verran voin joustaa.
    Pulli ja Flori ja kukas vielä haluaa?

    Vaikka mä olenkin joka kisoissa ollut mukana ja sun kanssa jokusen kerran pelannutkin, niin voisin tulla Kadonneisiin Lampaisiin jos saat Pullin & Floridan vahvitukseksi. Sehän olis melkein se ’alkuperäinen’ Team Floridan kokoonpano, joka ei viimevuonna päässyt edes lähtöviivalle asti.

    Paksupekka kirjoitti: (30.1.2008 9:56:56)

    Pulli-Paavo kirjoitti: (30.1.2008 0:09:15)
    reverse release=
    kahtena edellisvuotena on tullut vaimolta release
    ja kun oon ilmoittautunut mukaan on reverse iskenyt.

    Sun kannattaa lyöttäytyä kimppaan Jamasan kanssa. Ladykapuksi ehdotan Floridaa ja eiköhän siihen löydetä vielä joku neljäskin antamaan pakit ennen kisaa.
    Joukkueen nimeksi ehdotan Kadonneet Lampaat, joka kokonaisvaltaisesti kuvaa joukkueen vahvuuksia 😮

    Mä oisin varmaan sitte se 4. ja heikoin lenkki, musta lammas. Aina duunia tjtn. vaikka pari kertaa männävuosina jo osallistunut joukkueidenmuodostamiskeskusteluihinkin. Oliskohan jo aika kyykyttää noita bändejä, ministereitä ja muuta vakiokalustoa 😉

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #408469 kohteessaGP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008