Aihe: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 201 - 225 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Huima ryhmä! Ja äärimmäisen suuri ennakkosuosikki tietenkin.
    (Sitäpaitsi Miurat ei säihky. Niiden pinta on japanilaista satiinia.)

    Myy

    jape kirjoitti: (10.3.2007 13:18:16)
    Tässä setissä sitten säihkyy, tämä lady tunnetusti säihkyy, Johtajan byysat säihkyy,
    Miurat säihkyy ja sanansäilä säihkyy ;-))

    Näyttää siltä, että järjestäjät joutuvat jakamaan muille ryhmille säteilymittarit, jotka ilmoittavat liiallisesta altistumisesta. Nämä liiallisen säteilyn saaneet pelaajat joudutaan valitettavasti siirtämään eristykseen ja tarkkailuun…

    Jännityksellä odotan, mitä Parti keksii minun pääni menoksi!

    Myy kirjoitti: (10.3.2007 13:58:37)

    ;-))

    Jännityksellä odotan, mitä Parti keksii minun pääni menoksi!

    Tai mun…

    Myy kirjoitti: (10.3.2007 13:58:37)

    Näyttää siltä, että järjestäjät joutuvat jakamaan muille ryhmille säteilymittarit, jotka ilmoittavat liiallisesta altistumisesta. Nämä liiallisen säteilyn saaneet pelaajat joudutaan valitettavasti siirtämään eristykseen ja tarkkailuun…

    Voi räkä! Tätä mä just pelkäsin… Mun pitää näköjään tuoda oma dosimetrini ja ilmoittaa STUKkiin että nyt on säteilyä sen verran ilmassa että mulla varmaan tulee vuosiannos täyteen… :o/

    Paksupekka kirjoitti: (9.3.2007 12:49:09)
    Joku hauska taitorata kisa voisi olla LD-kisan ohella ihan hyvä idea. Täytyypä pohtia, jos kehittäisi tuota IHan tosissaan 😮

    Mikäli kisan jälkeen järjestelyt ja aika antavat myöten voisin järjestää Paksis Skills Challengen LD-kisan kanssa samaan aikaan. Täytyyhän näpyttelijöille antaa jonkinlainen mahdollisuus osoittaa osaamisensa, kun kerran mitta ei riitä. Tosin varaan itselleni oikeuden käydä täräyttämässä 287 metrinen LD-kisassa, kun käsistäni ei ole kernin kantissa mihinkään.

    EFC

    Tetsa kirjoitti: (10.3.2007 15:22:29)

    Myy kirjoitti: (10.3.2007 13:58:37)

    Voi räkä! Tätä mä just pelkäsin… Mun pitää näköjään tuoda oma dosimetrini ja ilmoittaa STUKkiin että nyt on säteilyä sen verran ilmassa että mulla varmaan tulee vuosiannos täyteen… :o/

    Mulla on duunissa semmonen kannettava mittari, sillähän vois todeta, jotta kuka säteilee eniten.

    Paksupekka kirjoitti: (10.3.2007 15:24:29)
    Mikäli kisan jälkeen järjestelyt ja aika antavat myöten voisin järjestää Paksis Skills Challengen LD-kisan kanssa samaan aikaan.

    Tätä olen odottanut. Jes. Hyvä!

    Lisätään erikoiskisojen joukkoon. Täytyy katsoa tuota aikatauluasiaa. klo 15-18 tapahtuu jo nykyisten suunnitelmien mukaan syömistä, saunomista, LD-kisaa ja tapahtumia rangella.

    Mitenkähän tuo paksis challenge onnistuisi klo 9-10:30? Mietitään….

    P. PersiMonni kirjoitti: (10.3.2007 13:10:55)
    Sitten arvottiin Botille kavaljeerit:
    BottiSetti: GolfBot, (L)Johtaja XXL, Kobo, Lavantauti.

    Näytti onnetar suosivan näitä ei-niin-tosikkoja herrasmiehiä. Hetken mietin voiko tuota porukkaa päästää yhdessä millekään golf-kentälle. Mutta mikäpä minä olen noppia vastaan asettumaan.
    Ei muuta kuin yrittäkää käyttäytyä ihmisiksi ja pitäkää tiit telineissään.

    Oho, tämäpä suuri kunnia, olen ällistyksestä aivan mykkänä :D.

    Veikkaan, notta tässä ryhmässä ei naurua ainakaan tulee puuttumaan eli hulvattoman hauska pelikierros tiedossa :o), kun säteilymittarit tanassa etsimme palleja metsästä.
    Suostuisikohan tuo Rados toimimaan sponsorina ;o)?

    Kiitos Parti!

    On suuri ilo ja kunnia saada sinut mukaan kisaamme. Tervetuloa.

    P. PersiMonni kirjoitti: (10.3.2007 18:33:10)
    On suuri ilo ja kunnia saada sinut mukaan kisaamme. Tervetuloa.

    Pjärkele. Panokset sen ku kovenee. Hieno homma, Florida. Kesä tulee pian. 🙂

    ts

    Hmm… mä pelasinkin floridan kanssa ihan hiljakkoin… oiskos ollu..hmm.. juu

    12 vuotta sitten 🙂

    ts kirjoitti: (10.3.2007 18:55:16)
    Hmm… mä pelasinkin floridan kanssa ihan hiljakkoin… oiskos ollu..hmm.. juu

    12 vuotta sitten 🙂

    Älä yritä, mää en ole koskaan pelannut 🙂

    Täytyy myöntää että tässä on kehittymässä halu käyttää painotettuja noppia…

    EFC

    mä sen sijaan oon pelannu floridassa !!

    P. PersiMonni kirjoitti: (10.3.2007 19:41:10)
    Täytyy myöntää että tässä on kehittymässä halu käyttää painotettuja noppia…

    Montako yardia tulee lisää pituutta tollasilla?

    Paksupekka kirjoitti: (10.3.2007 13:09:56)
    Miksi huutaessa pitäisi tuntea häpeää. Tälläisiä ajatuksia kun lukee, niin helposti alkaa ymmärtämään miksi jotkut jättävät huutamatta tai lähes kuiskaavat huutonsa. Mä ainakin koen joka kerta suurta ylpeyttä kajauttaessani voimakkaan Foren huudon, koska tiedän toimivani oikein.
    Ajatelkaapa minkälainen syyllisyyden tunne tulee, kun jää huuto huutamatta ja pallo osuukin toiseen pelaajaan. Mä en kentällä helposti menetä malttiani, mutta siinä vaiheessa kun pallo on ohittanut pääni metrin päästä ja alkaa selitys miksi ei tarvinnut huutaa, niin suosittelen joko moottoroitua ajoneuvoa pakenemiseen tai hyvin tehokkaita kuulosuojaimia.
    Mä lupaan huutaa Rinkussa niin kovaa, että jengiä vetää kyykkyyn lähes koko kentän alueella 😮

    En minä missään nimessä väittänyt, että pitäisi jättää huutamatta. Päinvastoin. Olen itsekin kokenut pallon menevän puolen metrin päästä päänupin korkeudella eikä kukaan naapuriväylältä vaivautunut huutamaan. Onneksi ei käynyt mitään, muuta kuin meinasin saada sydänkohtauksen.

    Mutta aika vaimeita huutoja kentällä kuulee useinkin (jos huudetaan lainkaan) ja varmaankin kyse on siitä että hävettää huutaa kun on lyönyt niin huonosti? Miksiköhän?

    Kyllä aina ilahduttaa, kun joskus kuulee hienon moniäänisen kuoron mylvivän forea. Siinä otetaan kanssapelaajien turvallisuus huomioon ja kyllä se komealta kuulostaakin.

    Nyt taas dissataan asialliset kysymykset; Voinko tulla ainoastaan longDriver kisaan Nivelmailallani? +250 lähtee takuuna alamäkeen myötätuulessa! Ja serkkupojan kaverin mutsilla banjo soi avioeron arvoisesti!

    JKO

    Painotettujen lisäksi voi käyttää multiheitto tekniikkaa. Niin monta kertaa kun tarpeen toivotun lopputuloksen saavuttamiseksi.

    P. PersiMonni kirjoitti: (10.3.2007 19:41:10)
    Täytyy myöntää että tässä on kehittymässä halu käyttää painotettuja noppia…

    Onko se noppa Kimblessä vai ihan vapaastipyörivä? Oli niin tai näin, niin nyt kyllä pitäis saada Aulis Gerlander paikalle, ettei Parti vaan rupea harrastamaan vilunkipeliä. Kimble ja nopat pitää tarkastaa ennen jokaista arvontaa ja itse arvonta on suoritettava valvotusti. Tiiä nyt sitten, mitä numeroita sieltä oikeasti pyörähtää, varsinkin, jos grippitärpätit ovat juuri huvenneet kiivasta tahtia.

    KL

    Hörhö kirjoitti: (11.3.2007 22:13:20)

    P. PersiMonni kirjoitti: (10.3.2007 19:41:10)
    Täytyy myöntää että tässä on kehittymässä halu käyttää painotettuja noppia…

    Onko se noppa Kimblessä vai ihan vapaastipyörivä? Oli niin tai näin, niin nyt kyllä pitäis saada Aulis Gerlander paikalle, ettei Parti vaan rupea harrastamaan vilunkipeliä. Kimble ja nopat pitää tarkastaa ennen jokaista arvontaa ja itse arvonta on suoritettava valvotusti. Tiiä nyt sitten, mitä numeroita sieltä oikeasti pyörähtää, varsinkin, jos grippitärpätit ovat juuri huvenneet kiivasta tahtia.

    No niin, sä vaan pelkäät, ettet mahdu mihinkään poppooseen mukaan!

    Jos nyt käy niin kehnosti, olet tervetullut The Bändin joukkueeseen. Lyöt aina joukkueen joka viidennen lyönnin, muttet sitten hybridillä etkä vinoon, ettäs tiedät! Ja sitten kun me laulamme muita kilpailijoita neli- ja soraäänisesti suohon, sinä huudat täysin palkein FORE soivassa sävellajissa.

    Ja sitten kun The Bändi on voittanut koko kisan, sinäkin saat tulla samaan kimppakuvaan. Ja tarjoamme sinulle isohkon tuopin. Sisällön saat maksaa itse.

    KL kirjoitti: (11.3.2007 22:37:04)

    Hörhö kirjoitti: (11.3.2007 22:13:20)

    P. PersiMonni kirjoitti: (10.3.2007 19:41:10)
    Täytyy myöntää että tässä on kehittymässä halu käyttää painotettuja noppia…

    Onko se noppa Kimblessä vai ihan vapaastipyörivä? Oli niin tai näin, niin nyt kyllä pitäis saada Aulis Gerlander paikalle, ettei Parti vaan rupea harrastamaan vilunkipeliä. Kimble ja nopat pitää tarkastaa ennen jokaista arvontaa ja itse arvonta on suoritettava valvotusti. Tiiä nyt sitten, mitä numeroita sieltä oikeasti pyörähtää, varsinkin, jos grippitärpätit ovat juuri huvenneet kiivasta tahtia.

    No niin, sä vaan pelkäät, ettet mahdu mihinkään poppooseen mukaan!

    Jos nyt käy niin kehnosti, olet tervetullut The Bändin joukkueeseen. Lyöt aina joukkueen joka viidennen lyönnin, muttet sitten hybridillä etkä vinoon, ettäs tiedät! Ja sitten kun me laulamme muita kilpailijoita neli- ja soraäänisesti suohon, sinä huudat täysin palkein FORE soivassa sävellajissa.

    Ja sitten kun The Bändi on voittanut koko kisan, sinäkin saat tulla samaan kimppakuvaan. Ja tarjoamme sinulle isohkon tuopin. Sisällön saat maksaa itse.

    Maailma musteni heti, kun Parti kirjoitti jostain arvonnasta. Mun numeroa ei tule ikinä. Ei mistään koneesta tai millään menetelmällä arpoen.

    Ihan kyynel vierähtää poskelle, kun täällä on niin ystävällistä ja ajattelevaa porukkaa. Olin tähän saakka lähinnä haaveillut, että pääsisi edes bändin roudariksi ja jopa juoppokuskiksi. Tuo huutaminen sopii hyvin, sillä en osaakkaan enää soittaa kuin suutani…

    Myyth Busters: Myy (L), vaalruus, Tommy Armour, Tristan

    Koskas on floridan tiimin julkistamistilaisuus? Mahtaa kerätä yleisöä jonkin verran.. Lippujen hinnat? Lippupalvelu.fi?

    Kiitos kiitos Januz !

    On sentään yksi joka uskoo ja luottaa eikä vain keljuile.
    Voi olla, että tuo perheenlisäys sotkee pasmat tälle suvelle..tosin olisi hienoa tulla nöyryyttämään ts, kl, lavantauti ja Tetsa joille kolopallon hienoudet eivät näemmä ole vielä lainkaan auenneet ( suopursumätäslyönti, kun ei ole heille vielä auennut ) ja jotka jo nyt ovat kerinneet mollata minut täällä vasta vaikka ojentelen talvesta kankeita jäseniäni.

    t. Jukka T

    (double-eagle 12.3.2007 10:12:41) Näytä profiili | Ilmoita asiattomasta viestistä

    ILMOTTAUDUN JUKAN SPONSORIKSI JOS HÄN KISAAN OSALLISTUU!!

    Jos Onnetar on miespuolinen, niin mikä se on: Onnikka? Onneton? Onnenpekka? Vai mikä?

    P. PersiMonni kirjoitti: (10.3.2007 13:10:55)
    Sitten arvottiin Botille kavaljeerit:
    BottiSetti: GolfBot, (L)Johtaja XXL, Kobo, Lavantauti.

    Historiankirjoitus saa aikanaan selvittää mikä osuus tapahtumiin oli sillä, että arvontapäivänä Osama bin Laden täytti 50 vuotta. Päivänsankari oli puhaltanut Al Quaidan poikien leipoman kakun kaikki kynttilät sammuksiin yhdellä väkevällä hönkäyksellä. Pidän tätä syntyneen ryhmän kannalta erityisen suotuisana enteenä!

Esillä 25 viestiä, 201 - 225 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #244772 kohteessaGolfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside