4.6.–11.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][13]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 476 - 500 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Myy kirjoitti: (2.7.2007 18:12:03)
    No, voi harmi! Michelle soitteli tuossa iltapäivällä, kun oli kuullut The Bandin konsertista ja olisi mielellään peruuttanut muutaman muun menon, jos olisi päässyt nojailemaan The Bandin musiikin tahdissa erään tietyn suomalaisen Johtajan kanssa. Kun kerroin, että tosimiehet ei täällä tanssi, hän pettyi ja ilmoitti, että turha on odotella mustikkaan tai mitään muutakaan, jos ei edes tanssimaan vaivaidu!

    Michelle kyllä leppyy, kun hänelle selviää kohtaamani extreme-pyöräilystä johtunut vammautuminen. Kolossaalisesta torsostani juuri se puoli, johon ladyn on niin luontevaa liimautua, on saamarin arka eikä kestä sitä kontaktia, johon partnerit hakeutuvat niin mielellään orkesterin soittaessa vähän hitaampaa stygeä. Sitä paitsi, jonkun täytyy aina päivystää baarin puolellakin.

    Jeesus teiän kanssa :D!

    Waldemar, sinä voisit kyllä jo nyt alkaa shamanoida ja kalisuttelemaan niitä luita ja muita höyheniä, notta toi sääennuste hieman muuttuisi perstain osalta :o).

    Kyllä kelpaa kierros perinteiseen tapaan myös 5E-Tourille.

    Johtajan mahdollinen loukkaantuminen nosti jo kylmän hien pinnalle minulle, ja varsinkin The Bändin valoshow-vastaavalle. Vs-v on nimittäin kaavaillut keikan yhdeksi huipentumaksi mahtavaa valospektaakkelia, jonka oleellinen osa on mahtava inhimillinen disco-peilipallo. Tarkoituksena on yllätyksellisesti hilata Johtaja hohtavine byysineen vaijerilla stagen ylle killumaan kuin peilipallo ikään. Parilla oikeinkohdistetulla laserilla ja spottivalolla saadaan aikaan efekti, jollaista ei tällä pallonpuoliskolla ole ennen nähty.

    Blingbling.

    Lievästi off topic.

    Johtaja XXL kirjoitti: (2.7.2007 11:10:21)
    Asia ei koske minua henkilökohtaisesti:
    Tough guys don’t dance.
    Kirjoitti Norman Mailer joka sai pesää Marilyn Monroelta.

    Keskustelupalstan intellektuelli anti saavuttaa hekumallisen huipun: uusia tutkimustuloksia jopa kirjallisuudenhistoriaan.

    Tarkentava kysymys: tapahtuiko ko ennen, samaan aikaan vai sen jälkeen kun Marilyn oli Arthur Millerin kanssa naimisissa?

    Pappa Tykki kirjoitti: (2.7.2007 21:59:11)
    Lievästi off topic.

    Johtaja XXL kirjoitti: (2.7.2007 11:10:21)
    Asia ei koske minua henkilökohtaisesti:
    Tough guys don’t dance.
    Kirjoitti Norman Mailer joka sai pesää Marilyn Monroelta.

    Keskustelupalstan intellektuelli anti saavuttaa hekumallisen huipun: uusia tutkimustuloksia jopa kirjallisuudenhistoriaan.

    Tarkentava kysymys: tapahtuiko ko ennen, samaan aikaan vai sen jälkeen kun Marilyn oli Arthur Millerin kanssa naimisissa?

    Eihän tuossa kirjallisuushistoriallista virhettä ole; Mailer kirjoitti ao. teoksen. Eri asia on, saiko hän pesää Marilyniltä. Metaforisesti ehkä saikin (tai ainakin haaveissaan), jonka ilmeisenä seurauksena syntyi kiistanalaisia väitteitä sisältänyt teos Marilynistä. Vai?

    Lavantauti kirjoitti: (2.7.2007 20:08:18)
    Mun kädillä on vapaa pääsy vaikka keittiöön. Saa maistaa kaikkea. Ja vippi terassin julkkis-karsinaan jossa minä, golfbot ja ruhjoutunut XxL kerätään samettinauhan takana ihailevia rahvaan katseita. Eikä ton tason kädin tartte edes kantaa mun mailoja, mä voin tehdä sen sun puolesta, ettei taktinen neuvonta (lue:jälkiviisastelu) vaan kärsi turhasta rasituksesta.

    KARDINAALIMUNAUS! Dai hard 4 oli just alkamassa ja mä olin niin tohkeissani Brucen tulevasta kylmänviileästä suorituksesta että unohdin Kobon. Kobokin on terassilla, mutta hän on kiiltävien byysien ihailusta aivan soikea.

    p

    Pappa Tykki kirjoitti: (2.7.2007 21:59:11)
    Lievästi off topic.

    Tarkentava kysymys: tapahtuiko ko ennen, samaan aikaan vai sen jälkeen kun Marilyn oli Arthur Millerin kanssa naimisissa?

    Nyt hävettää: meni Millerit ja Mailerit sekaisin ja tulin häpäisseeksi Marilynin muiston. Niin on tuska kyljessä kova!

    Parti PersiMonni kirjoitti: (2.7.2007 21:22:58)
    Tarkoituksena on yllätyksellisesti hilata Johtaja hohtavine byysineen vaijerilla stagen ylle killumaan kuin peilipallo ikään.

    Lavantauti kirjoitti: (2.7.2007 23:01:17)
    Kobokin on terassilla, mutta hän on kiiltävien byysien ihailusta aivan soikea.

    Kyllä nyt on pakko etukäteen paljastaa ,notta en ollut ajatellut verhoutua noihin himmeänä hohtaviin mustiin byysiin jotka taannoin Wiurilassa järkyttivät vastustajan henkisen tasapainon. En edes tiedä missä helvetissä ne ovat. JD:kin aiheellisesti epäili ,notta jospa ne on pöllitty!

    Sen sijaan aion esiintyä kesän trendikkäässä ruutukuosissa joka on enempi cottonia eikä niinkään hohda. Ja kuten aiemmin olen maininnut, aion päivystää lähinnä baarin puolella. Ennen kuin minut sieltä saadaan stagen läheisyyteen, tapahtuu paljon.

    Johtaja XXL kirjoitti: (3.7.2007 0:01:46)

    Parti PersiMonni kirjoitti: (2.7.2007 21:22:58)
    Tarkoituksena on yllätyksellisesti hilata Johtaja hohtavine byysineen vaijerilla stagen ylle killumaan kuin peilipallo ikään.

    Lavantauti kirjoitti: (2.7.2007 23:01:17)
    Kobokin on terassilla, mutta hän on kiiltävien byysien ihailusta aivan soikea.

    Kyllä nyt on pakko etukäteen paljastaa ,notta en ollut ajatellut verhoutua noihin himmeänä hohtaviin mustiin byysiin jotka taannoin Wiurilassa järkyttivät vastustajan henkisen tasapainon. En edes tiedä missä helvetissä ne ovat. JD:kin aiheellisesti epäili ,notta jospa ne on pöllitty!

    Sen sijaan aion esiintyä kesän trendikkäässä ruutukuosissa joka on enempi cottonia eikä niinkään hohda. Ja kuten aiemmin olen maininnut, aion päivystää lähinnä baarin puolella. Ennen kuin minut sieltä saadaan stagen läheisyyteen, tapahtuu paljon.

    Se pitää vielä lisätä, notta nämä uudet ruutukuosiset salpaavat hengen pahemmin kuin nyrkki palleassa. Himmeästi hohtavien sokeeravin tekijä oli epäilemättä niiden koko suhteessa sisään tungettuihin raajoihin ja kurttuun, kun taas näistä uusista olisi Jorosen Liisakin kateellinen.

    Sääennusteen mukaan pukeudumme kurahousuihin. Ja niistähän ei saa elegantteja edes minun ylläni.

    Kurassa on hauska matkustaa! Minulla on uudet, kiiltävät kurahousut. Niissä ei ole tiinkantotelinettä.
    Voisikohan pääsymaksua nostaa, että saataisiin porukalle hyvä fiilis ekalle tiille, läpimärkänä ja vaikka 100 Euroa köyhempänä?

    Mä ajattelin, etten maksa kuin puolet kisamaksusta jos olosuhteet ei ole moitteettomat. Ja senkin maksan vain jos pokipisteitä tulee yli 40 ja pääsen pokkaamaan. Ja pasta on hyvää ja sitä saa lisää.

    Ja kurahousut ripustan stagen ylle kuivumaan.

    Ilmataiteiden laitos ilmottaa että kurahousujen sijaan voipi sonnustautua tyylikkäästi ruutupöksyihin.

    Myy

    kebax kirjoitti: (3.7.2007 15:26:15)
    Ilmataiteiden laitos ilmottaa että kurahousujen sijaan voipi sonnustautua tyylikkäästi ruutupöksyihin.

    Ei, ei, ei… ruutupöksyt on kutistuneet kaapissa kaksi numeroa :o( Sadetta peliin – kurahousut mahtuvat paremmin!

    BTW onko kukaan löytänyt ruudullisia kurapöksyjä kaupasta???

    kebax kirjoitti: (3.7.2007 15:26:15)
    Ilmataiteiden laitos ilmottaa että kurahousujen sijaan voipi sonnustautua tyylikkäästi ruutupöksyihin.

    Kas perkelettä. Tilanne on aamusta muuttunut radikaalisti ruutubyysaa suosivaksi mikä on hyvä, koska kurahousut ei ole tyylikkäät, paitsi Laviksen uudet (ne on Miurat varmaan, tai Gauget) vaikka niissä ei ole tiinkantotelinettä.

    Ehdotankin, että pituuslyöntikisan voittajan kurahousut nostetaan stagen yläpuolelle kattoon ja jäädytetään.

    PS. Tässä byysa-asiassa katsoisin JD:n sanansa jo sanoneen ja kehotankin häntä pitämään turpansa kiinni!

    GolfBot kirjoitti: (2.7.2007 20:34:48)
    Jeesus teiän kanssa :D!

    Waldemar, sinä voisit kyllä jo nyt alkaa shamanoida ja kalisuttelemaan niitä luita ja muita höyheniä, notta toi sääennuste hieman muuttuisi perstain osalta :o).

    Kyllä boottisen pitäisi tietää, notta sillon kun minä pelaan niin ilma on kun morsian ja naiset kauniita… ilon kautta hellepaitaa ja hametta päälle 😛

    Kas Koboltix’kin on herännyt horroksesta – Hienoa :o)!

    Mää vaan aattelin muistutella tota ’shamaania’, notta osaapi aloittaa noi hommansa ajoissa :D.

    Sitten kokemuksen syvällä rintaäänellä ja pienenä muistutuksena Kobolle, että kyseessä on siis myös JOUKKUEKILPAILU :D! Eli kun ’kapteenska’ sanoo, että älä sitten yritäkään oikaista tuolta, niin… you know ;o).

    Valitettavasti tänä vuonnakin osui Mäkiveteraanien kisat 5-6.7. Nivalassa,
    Ringsiden kisan kanssa päälekkäin ja on 500 km:n päässä , joten sieltä ei ajella
    kuten Takkulasta illaksi kotiin.
    Tuntuu siltä , että mäkikaverit mua odottaa nyt vanhemman Majurini puitteissa enemmän – mutta Seniorin hengessä mukana.
    Toivottavasti ens vuonna ei mene nää kisat päällekkäin.

    Aikamoinen meno ja kilpailu on vissiin tulossa! En ole tietämättömyyttäni kokeillut osallistumista, vaikka tuota ketjua seuraten välillä ois tehny mieli…ja välillä ei!!
    no pe on sitten työpäivä joten onnea peliin ja uusille ’byysoille’ kaikille osallistujille…olen ymmärtänyt että viimevuotisilla kuteilla ei sinne klubille tulla?

    Myy

    tepi62 kirjoitti: (3.7.2007 21:18:39)
    …olen ymmärtänyt että viimevuotisilla kuteilla ei sinne klubille tulla?

    Olet ymmärtänyt aivan oikein – itse ajattelin noita 3 vuotta vanhoja kurahousuja tai vaihtoehtoisesti samaa vuosikertaa olevia hyvin palvelleita sinisiä golf housujani, jotka kiiltävät pehvasta ihan vanhuuttaan. Toivottavasti kukaan ei hilaa niitä stagen kattoon, sillä ajattelin pelata niillä vielä tämän kauden loppuun… 😉 Perinteiseen tapaan toiset tietysti ’retroilevat’ oikein kunnolla McEwanin golfmuotia.

    The Bandin kokoonpanoa katsellen, ei voi kuin arvailla, mikä on sopiva asuste ’viihdeosuudelle’…. :-0

    Illat käyvät vähiin saas nähdä ehdinkö koko kierrosta läpi:

    Väylä 4 par-4:
    Lyhyt par-4 ilman kikkoja. Avaus ampparitolpan yli lippua kohti. Kukkulaa ympyröi bunkkerit, mutta niistä pääsee helposti yli. Lähestymisesä ei mitään erikoista. Tiketille vaan.

    Väylä 5
    Lyhyt par-5. Avauksessa pitää olla hereillä, vettä molemmin puolin ja kaksi ikävää väyläbunkkeria. Itse avaan turvallisesti raudalla, toiseen lyöntiin väyläpuu (vasemmalla tilaa paljon) ja sitten ei olekaan enää kuin vajaa wedge. Pitkälyöntisille ehdoton kakspå yritys.
    Griini suht tasainen.

    Väylä 6:
    Lyhyehkö Par-4. Boxin ja lipun välissä bunkkeri, joka ei näy boxiin. Tyynellä siitä pääsee yli, mutta vastatuuleen kannattaa avata vasemmalta väylän kautta.
    Griini on tasainen. Pitkät ja kaikki vasemmalla olevat lähestymiset ovat no-no: Outti vaanii.
    Griini on näennäisesti tasainen, mutta siinä on pari loivaa muhkuraa, jotka saattavat jäädä huomaamatta:ja ohi menee.

    Väylä 7. (Pisin draivi)
    Pitkä par-4, yleensä vastatuuleen. Avauksessa kannattaa suosia vasenta puolta väylästä, oikealla bunkkia.
    Lähestyminen yleensä melko kaukaa, mutta kaksitaso-griini on suuri. Jos lippu takana ylhäällä niin pitää ottaa paljon mailaa, griini on syvä.

    väylä 8:

    par-3 keskiraudalla. Huomaa että tiiboxi on hämäävästi vinossa, ole tarkka stanssin linjauksessa. Griini on 30m syvä, joten lipunpaikka vaikuttaa kolme mailaa.
    Oikea puoli turvallinen ja liikaa oikealle menneen avauksen voi saada rinteestä tuurilla aivan lipullekin.
    Griini viettää tasaisesti tiiboxia kohti.

    Väylä 9:
    Lyhyt par-5. Avauksessa ehdottomasti kaikki peliin ja suunta niin lähelle oikealla näkyvää väyläbunkkeria kuin uskaltaa.
    Lähestymisessä tärkeää ettei lyö lipun yläpuolelle, koska silloin kolme puttia tulee suht helposti.
    Griiniin keskellä oikealta vasemmalle viettävä rinne, jota voi käyttää hyväkseen lähestymisessä jos lippu vasemmalla.

    Väylä 10:

    par-4, jossa nerokkaasti sijoitettu väyläbunkkeri. Jos saat pallon menemään 210m ilmassa niin suuntaa bunkkerin yli. Muuten bunkkerin vasemmalta puolelta.
    Lähestymisessä älä jätä lyhyeksi, bunkkerit nappaavat.
    Griini tasainen.

    Väylä 11.
    Lyhyt par-4. Draiveri vaarassa mennä puhki veteen keskeltä, vasemmalla bunkkerin takana on näkymätön vesieste.
    Pitkä avaus vasemmalle on puhdas high risk-no reward-ratkaisu. Väyläpuu väylän oikeaan puoliskoon on turvallinen valinta, jäljelle jää joka tapauksessa vain nosto wedgellä tai pikkuraudalla.

    Jatkuu…..

    Myy kirjoitti: (3.7.2007 21:45:05)

    tepi62 kirjoitti: (3.7.2007 21:18:39)
    …olen ymmärtänyt että viimevuotisilla kuteilla ei sinne klubille tulla?

    Toivottavasti kukaan ei hilaa niitä stagen kattoon, sillä ajattelin pelata niillä vielä tämän kauden loppuun… 😉 Perinteiseen tapaan toiset tietysti ’retroilevat’ oikein kunnolla McEwanin golfmuotia.

    The Bandin kokoonpanoa katsellen, ei voi kuin arvailla, mikä on sopiva asuste ’viihdeosuudelle’…. :-0

    – ja vaikka hilaiskin ni pelkät housut sit vaa eikös!!

    Myy kirjoitti: (3.7.2007 21:45:05)

    Olet ymmärtänyt aivan oikein – itse ajattelin noita 3 vuotta vanhoja kurahousuja tai vaihtoehtoisesti samaa vuosikertaa olevia hyvin palvelleita sinisiä golf housujani, jotka kiiltävät pehvasta ihan vanhuuttaan. Toivottavasti kukaan ei hilaa niitä stagen kattoon, sillä ajattelin pelata niillä vielä tämän kauden loppuun… 😉 Perinteiseen tapaan toiset tietysti ’retroilevat’ oikein kunnolla McEwanin golfmuotia.

    Siis herrasmieshän on kentällä kravatti kaulassa, se selvä. Ja Myyn pyynnöstä näin tapahtuu myös Rinkun Invitationalissa. Ja persimmoni-puut pistää palloon kunnon slaissikierrettä.

    Ryhmille on annettu nyt Aloitusväylät

    Parti PersiMonni kirjoitti: (4.7.2007 10:26:29)
    Ryhmille on annettu nyt Aloitusväylät

    Ei löytynyt väylänumeroita.

    Meinaaks tää sitä että kaikki lähtee klubilta ja nopeimmat ryhmät aloittaa ykköseltä, kympiltä…

Esillä 25 viestiä, 476 - 500 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #244567 kohteessaGolfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside