Aihe: Golfkaveri kesäksi 2009 - Golfpiste.com

3.3.–10.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][4]
KilpailuaSuomalaista

Golfkaveri kesäksi 2009

Etusivu Foorumit Yleistä Golfkaveri kesäksi 2009

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hei! Olen golf-aloittelija ja haen golfkaveria tulevaksi kesäksi. Miehellä paljon parempi tasoitus (itselläni siis edelleen 54), joten olisi ihana pelata jonkun toisen samantasoisen kanssa. Itsestäni sen verran, että olen 30-vuotias urheilullinen nainen Espoon Tapiolasta. Huumorintajua ja iloisuutta löytyy. Ajattelin ottaa jäsenyyden joko Keimolaan tai Kurkiin. Ja eipä olisi pahitteeksi, jos saataisiin vaikka oma ladyteam kasaan 🙂 Viestiä vaan tulemaan!

pjs

Ei kai se parempi tasoitus ole este jos (se parempi) osaa vain pitää suunsa kiinni… Toki alkutaipaleella oli ihan hauskaa kun oli vähän samantasoinen ’kohtalotoveri’, muuten ei olisi ehkä tullut lähdettyä pelaamaan niin usein..

Vaimo on samaa vuosikertaa, tosin pelaamisen osalta (ainakin oli..) jo jonkun verran pidemmälle ehtinyt. Pelailemme ERG:ssä, jos olet sitä harkinnut tai jos kiinnostaa joskus käydä vierailulla (alennettu hinta).

Kannatta ehkä laittaa s-postiosoite profiiliin, kaikki kiinnostuneet eivät ehkä viitsi kirjoittaa foorumille. Tarkempi keskustelu sujuu myös ehkä luontevammin s-postin välityksellä.

Kiitos viestistä! Olisihan se tosiaan mukava pelata samantasoisen kanssa. Miehelläni on tasoitus paljon alempi ja mukavahan se on yhdessä välillä pelata, mutta vaihtelu virkistää!

Lisäsin emailini tuohon profiiliini, kiitos vinkistä!

Olisi mukava tässä kesällä tavatakin. Mielelläni saisin postia myös vaimoltasi 🙂

Nimetön

Täällä olis vm. -81 nainen, joka pelaa ens kesänä SHG:ssä ja Kurkissa vailla pelikavereita. Oon pelannut 2 vuotta ja tasoitus 31, joskin taidot varmasti ruostuneet talven mittaa kun en ole jaksanut halleissa käydä. Tulisin oikein mielellään pelaamaan kanssasi 🙂 Laita viestiä!

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Golfkaveri kesäksi 2009

Etusivu Foorumit Yleistä Golfkaveri kesäksi 2009