Aihe: Golfiin liittyvät joululahjat - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Golfiin liittyvät joululahjat

Etusivu Foorumit Yleistä Golfiin liittyvät joululahjat

Esillä 24 viestiä, 1 - 24 (kaikkiaan 24)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188124 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tässä huvikseni kyselen, että minkälaisia golfiin liittyiä joululahjoja saitte jouluna, vai saitteko mitään? Itse sain Tabascon golfpaidan ja Oakleyn golfbägin.

#483930 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

En saanu yhtän mitn. Edes iteltäni. Vielä.

#483931 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Juu kaks golfpalloo toiseen suolaa ja toiseen pippuria , eiköhän siinä talvi kulu rattosasti,keittiössä. NYYYY….h.

#483932 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    #483933 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

kebax kirjoitti: (27.12.2006 15:52:21)
    En saanu yhtän mitn. Edes iteltäni. Vielä.

Muista ALE …

#483934 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä sain mun hybridiin Kotkan! Tai oikeastaan se oli tuliainen Hong Kongista..

Kotkaan tuskin itse pystyn pitkään aikaan, mutta on se muistuttamassa siitä mahdollisuudesta :p

#483935 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tänään tuli haettua paketti, joka sisälsi kauan odotetun hybridin. Pitäisi vielä vaan päästä kokeilemaan, miten ko. maila toimii käytännössä. Alessa voisi käydä katselemassa uusia piikkejä kenkiin, ja jotain pientä asustetta.

#483936 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Sain videokameran golfswingin kuvausta varten, Dave Pelz’s Putting Biblen ja Nick Bradleyn 7 Laws of the Golf Swing -kirjan.

#483937 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Moon sanonu lähipiirille, ettei saa ostaa mitään – mikään ei oo pahempi ku hyvällä ajatuksella ostettu huono lahja…

#483938 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

OPS kirjoitti: (27.12.2006 19:15:37)
    Sain videokameran golfswingin kuvausta varten, Dave Pelz’s Putting Biblen ja Nick Bradleyn 7 Laws of the Golf Swing -kirjan.

Perskales… kuis sun nyt käy ton oneplanen kanssa 🙂

Elä suutu… emmää oo ilkee, mulla on vaan outo huumorintaju

#483939 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ts, kyllä mä tiiän mitä laitan mun swingiin ja mitä en 🙂 Jollet ole lukenut kirjaa, niin siinä opetetaan eräänlaista oneplanen ja tavallisen svingin välimuotoa. Monet kirjan opetukset pätevät jokaiseen swingityyppiin. Suosittelen kirjaa lämpimästi. Hyvin kuvitettu.

#483940 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Eikun sillä mä just ton laitoin kun olen kirjan aika tarkkaan lukenut 🙂

Ei vois paremmin mun ajtuksiin sopivaa kirjaa olla… Jos ei Hebronin Secrets and Lies ja C.Hoganin Rethinking Golfila lasketa. Ne kumminkin käsittelee vähän eri juttua kun seingiä pelkästään.

#483941 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mää sain Mizunon (yllätys yllätys) 15-asteisen väyläpuun ja pukki oli vaihtanut siihen Fujikuran Banzain ja vieläpä stiffinä….nam

#483942 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä sain pleikkari-konsolin golfpelien pelaamista varten (kiitos Joulupukki!), jos ei halliin jaksa mennä itse huitomaan :-).

Kolopallo-aiheinen lahja, jonka annoin, oli John Dalyn omaelämäkerta ’Elämäni raffista raffiin’.

#483943 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

No Golf Ace lahjoitti sen deluxusluokan – koparavarustekassin – oli tosi upee ja käytännöllinen – kenkille oma sivutasku ettei likaa tekstiilejä – avainlenksukii ja kännykkätasku. Vanha joutaa jo lentiskassiksi. Kitoos vaan Ässäpukille Hameenkulan kartanoon.
    No Broidi antos sen vanhan HKYL:n koulukaverin Ramin kehittelemän Tarkka ja helpooo svingi – kirjan , josta puhuta retostellaan – luen innolla miekin ja koetan jummartaa.

Sit mentiinkin kultturin puolelle, mutta se laventaa persoonaa kuten ystäväni Heimo Langinavainio sanos 50 – päivilläni 13 v.sitten- kyl se auttaa kolohvissakkii ettei supistu liikaa pallon ympärille – kyl nää – nää riitti oikke hyvin – hyvin. elän pual vuat
    ( Hietanen -Tuntematoon )

Kiitos vaan Korvatunturin väelle.

#483944 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Erittäin mieluisa joululahja oli Vierumäen golf-pilatesviikonloppu, vieläpä oikein mieluisassa seurassa.

Lisäksi palloja ja paita.

#483945 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiara kirjoitti: (27.12.2006 21:20:56)
    Mä sain pleikkari-konsolin golfpelien pelaamista varten (kiitos Joulupukki!), jos ei halliin jaksa mennä itse huitomaan :-).

Hahaaa, mä oon takonu jo pari viikkoa Tigeria.
    Jumankekka sain holarinkin siinä jo aikaseks….loppukierros menikin sitten normaalisti persiilleen 😀

Simukisoja odotellessa 😛

#483946 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minja kirjoitti: (28.12.2006 9:31:50)

Kiara kirjoitti: (27.12.2006 21:20:56)

Hahaaa, mä oon takonu jo pari viikkoa Tigeria.
    Jumankekka sain holarinkin siinä jo aikaseks….loppukierros menikin sitten normaalisti persiilleen 😀

Simukisoja odotellessa 😛

Iski ilmeisesti holarikrapula? 😀 Mä pelaan pleikkaa vielä klubitasoituksella… tavoite tietty singelissä.

Milloinkas ne simukisat muuten on?

#483947 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiara kirjoitti: (28.12.2006 10:46:27)

Iski ilmeisesti holarikrapula? 😀 Mä pelaan pleikkaa vielä klubitasoituksella… tavoite tietty singelissä.

Milloinkas ne simukisat muuten on?

Eikä mitään, kato mä oon vasta vetäny harkkarundeja ku opetellu sen kapulan toimintaa 🙂
    Onnenkantamoinen sattui vaan jo nyt, niitä liene turha odotella kun pääsen turneelle ja singeliksi 😛

Varmaan siitä tietoa tulee foorumille kun ne kisat lähestyy, pitäs vaan kohta alkaa jo reenaileen.

Ei suoranaisesti liity jouluun mutta golflahjoihin kumminkin:
    Firman golf-klubin vetäjänä hankin palkinnoiksi golf-aiheisia kamoja, griinihaarukka, puttausreikä, palloja, lyöntilaskuri jne. Nyt jälkeenpäin ajatellen ei ollut kovin hyvä idea, kokeneilla golfareilla kun krääsää on jo kertynyt muutoinkin. Pallot olivat ainoa järkevä, onneksi ostin hyvälaatuisia. Seuraavan kerra mietin tarkemmin, vaikka retkikirves, puukko, kirja, …
    Lisää kilpailupalkintoideoita…?

Nimetön

Mä sain Tm:n Lambeau putterin ja kauluspaitoja.

Gubbe kirjoitti: (1.1.2007 13:49:57)

Lisää kilpailupalkintoideoita…?

Uskoisin valtaosan golfareista arvostavan lahjaa joka on ollut 10 – 12 vuotta pakkauksessaan.

Kyselit hyviä ideoita golfkisan palkinnoiksi. Tässä yksi ehdotus.

Golfantiikki entisöi ja myy vanhoja puuvartisia mailoja lähes ja ylikin sadan vuoden takaa. Ovat upeita lahjoina ja palkintoina. Erityisesti sellainen golffari, jolla jo on kaikki tarpeelliset golfkamat (siis suunnilleen kaikki golffarit) on varmuudella otettu ja mielissään saadessaan tällaisen aidon antiikkiesineen käteensä, palkintona tai lahjana. Mailoja löytyy sekä pelikelpoisina että seinälle tarkoitettuja. Suosittelen.

Lisätietoa näistä löytyy täältä: Antiikkimailoja lahjaksi tai palkinnoksi

Protomaila(t) olis kans vaihtoehto kaiken krääsän keskellä. Mielellään stanssauksella, että että kelle mahdollisimman tunnetulle PGA-pelaajalle suunniteltu, milloin ja millä spekseillä. Protoa voisi sitten heittää jutunjuureksi sopivissa tilanteissa. Kokeiluhalukkaitakin varmaan ilmaantuisi.

Tai sitten lahjakortti Siwaan.

Esillä 24 viestiä, 1 - 24 (kaikkiaan 24)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #483939 kohteessaGolfiin liittyvät joululahjat

Etusivu Foorumit Yleistä Golfiin liittyvät joululahjat