Aihe: Golfboxin päivitystilanne - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

Golfboxin päivitystilanne

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfboxin päivitystilanne

Esillä 12 viestiä, 51 - 62 (kaikkiaan 62)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • elhozel kirjoitti: (21.5.2014 18:01:35)
    Yritin etsiä viime viikonlopun haastajakiertueen cba:ta golfboxista mutta en onnistunut sitä löytämään. Olisiko jollain tietoa lukemista? Tasoitusmuutoksiakaan liitto ei ole vielä saanut aikaiseksi koko kaudelta.

    Tuota on tässä kyselty, mistään kisoista ei ole CBA:ta, menee sitten hauskaksi tasoitusten laskenta, kun aikajärjesteykseen pitäisi kisat laittaa. Vika ei tietojeni mukaan ole golfliitossa eikä Suomessa vaan siellä Tanskanmaalla. Näin ei myöskään tietoja ole ilmeisesti mennyt keskusrekisteriin, jotta händärit olisi eri alustoilla oikeat.

    Kiitos vastauksesta, jään odottelemaan vian korjaantumista vanhan tasoituksen kanssa.

    Rauski kirjoitti: (21.5.2014 19:56:57)

    elhozel kirjoitti: (21.5.2014 18:01:35)
    Yritin etsiä viime viikonlopun haastajakiertueen cba:ta golfboxista mutta en onnistunut sitä löytämään. Olisiko jollain tietoa lukemista? Tasoitusmuutoksiakaan liitto ei ole vielä saanut aikaiseksi koko kaudelta.

    Tuota on tässä kyselty, mistään kisoista ei ole CBA:ta, menee sitten hauskaksi tasoitusten laskenta, kun aikajärjesteykseen pitäisi kisat laittaa. Vika ei tietojeni mukaan ole golfliitossa eikä Suomessa vaan siellä Tanskanmaalla. Näin ei myöskään tietoja ole ilmeisesti mennyt keskusrekisteriin, jotta händärit olisi eri alustoilla oikeat.

    Mikä vika on Tanskanmaalla, eikä Golfliitossa? Golfliiton valitsema sovellus on ollut tasaista laatua alusta alkaen, kehitystä tapahtuu, ehkä, mutta aivan liian hitaasti. Kun on nähtävästi maksullisesta sovelluksesta kysymys, on Golfliitolla oikeus ja myös velvollisuus käyttäjiä kohtaan hoitaa/hoidattaa virheet pois ja huolehtia kaikki tarvittavat ominaisuudet ajoissa käyttöön.
    Siitä liitto – ja siis myös me – maksamme. On aika etsiä muu toimiva sovellus. Paikka paikan päälle ei voi olla enää oikea ratkaisu, sovellusta ei ole alun perin suunniteltu siihen käytttöön, mihin sitä on monta vuotta yritetty muokata.

    tikkerberg kirjoitti: (22.5.2014 0:12:11)

    Rauski kirjoitti: (21.5.2014 19:56:57)

    elhozel kirjoitti: (21.5.2014 18:01:35)
    Yritin etsiä viime viikonlopun haastajakiertueen cba:ta golfboxista mutta en onnistunut sitä löytämään. Olisiko jollain tietoa lukemista? Tasoitusmuutoksiakaan liitto ei ole vielä saanut aikaiseksi koko kaudelta.

    Tuota on tässä kyselty, mistään kisoista ei ole CBA:ta, menee sitten hauskaksi tasoitusten laskenta, kun aikajärjesteykseen pitäisi kisat laittaa. Vika ei tietojeni mukaan ole golfliitossa eikä Suomessa vaan siellä Tanskanmaalla. Näin ei myöskään tietoja ole ilmeisesti mennyt keskusrekisteriin, jotta händärit olisi eri alustoilla oikeat.

    Mikä vika on Tanskanmaalla, eikä Golfliitossa? Golfliiton valitsema sovellus on ollut tasaista laatua alusta alkaen, kehitystä tapahtuu, ehkä, mutta aivan liian hitaasti. Kun on nähtävästi maksullisesta sovelluksesta kysymys, on Golfliitolla oikeus ja myös velvollisuus käyttäjiä kohtaan hoitaa/hoidattaa virheet pois ja huolehtia kaikki tarvittavat ominaisuudet ajoissa käyttöön.
    Siitä liitto – ja siis myös me – maksamme. On aika etsiä muu toimiva sovellus. Paikka paikan päälle ei voi olla enää oikea ratkaisu, sovellusta ei ole alun perin suunniteltu siihen käytttöön, mihin sitä on monta vuotta yritetty muokata.

    Saamieni tietojeni mukaan, kaikki mahdollinen on yritetty tehdä. Tosin ei olisi pahitteeksi tiedottaa asiasta laajemmaltikin ihan virallisesti, luulen että seuroihin on asiasta tiedotettu, ainakin joidenkin golfbox-seurojen tiedotusten perusteella. Korvaavaa sovellusta ei kyllä käsittääkseni niin vaan löydy, juurihan saatin kai keskusrekisteri keskustelmaan kahden kilpailevan sovelluksen kanssa ja nyt sitten toinen tökkii heti alkumetreillä.

    Yhdestäkään kisasta ei ole tullut CBA:ta katselin noin 5-6 kisaa, ei myöskään tietoa tasoitusmuutoksista joita sentään viime vuonna tuli erillisenä listana. Onko nyt oikeasti niin että CBA:ta ei uudessa järjestelmässä ole ollenkaan mukana, kun ei sitä missään näy. Voisiko sen edes ilmoittaa golfliiton sivuilla, jos ne on jossain laskettu? Onko tietoa mennyt seuroille (nexgolf-seurat), kun ei tasoitushistoriassa näy yhtään kierrosta tältä kaudelta? Toimiiko keskusrekisteri, eikös senkin pitänyt olla jo tehtynä vai meneekö sekin uusiksi?

    Täältä löytyy.
    On kuulemma tulossa myös tulosteisiin, mutta aikataulusta ei ole tietoa… Yllätys…

    Hyvin menee, mutta menköön…

    FT:n tiedote

    Lipulle kirjoitti: (30.5.2014 22:40:40)
    Hyvin menee, mutta menköön…

    FT:n tiedote

    Ei se mitään, mutta kun koko kisa on hävinnyt FT:n kilpailuluettelosta. Toinen toivomus olisi jos tuon haastajakiertueen oom:n saisi tuonne golfliiton sivuille jotenkin näkyviin. Ei tää varmaan ole helppoa kellekkään, eiköhän se tuolta Tanskanmaalta löydy se sylttytehdas.

    Hienoa, nyt toimii kilpailut myös IE:llä, linkistä golfpiste.com häipynyt niin pelittää ihan hyvin. Sielläkö se vika oli?

    Rauski kirjoitti: (31.5.2014 20:25:43)
    Hienoa, nyt toimii kilpailut myös IE:llä, linkistä golfpiste.com häipynyt niin pelittää ihan hyvin. Sielläkö se vika oli?

    Siis nyt ei toimi enää finnishtourin kisat IE:llä, linkissä golfpiste.com ekana. Mun muistikuvan mukaan näin ei aikasemmin ollut, vaan oli finnsihtour.fi ja sitten jotain muuta. Golfliiton kisat toimii nyt IE:llä kun ensimmäisenä linkissä lukee golf.fi eikä golfpiste.com ekana.

    Uudet golfboxin reikäpelikaaviot näyttää kyllä aivan erinomaisen hyviltä verrattuna vanhaan. Jos vielä toimivat kunnolla niin sitä parempi.

    ts

    Ja hienosti pelittää ja antaa vallan loistavia tuloksia. Jankon -11 sennujen puolellakin jäi nyt vaisuks alotukseks

Esillä 12 viestiä, 51 - 62 (kaikkiaan 62)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #200927 kohteessaGolfboxin päivitystilanne

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfboxin päivitystilanne