Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Golfboxin päivitystilanne
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mikäköhän siellä on tilanne, ensimmäinen kisa näyttäisi olevan 10.5 FJT invitational eikä ainakaan vielä näytä mitään kisoja olevan 2014 listoilla johon voisi ilmoittautua. No onhan tässä vielä aikaa.
Sä puhutkin jostain isommista kisoista. Meidän seuran kisoja on sinne kyllä ilmestynyt…
FT:n sivut sentään kokeneet hyvännäköisen uudistuksen ja kategoriatkin nimilistoineen päivitetty… vuodelle 2013!
Mun täytyy edelleen kysyä että mistä helvatista tää nykyinen kulttuuri kumpuaa varsinkin it-alalla. Kaikkea hemmetin karkkia ja ’mageeta’ udistusta puskee joka nurkasta, mutta perusasioita ja olennaista ei viitsi kukaan laittaa kuntoon. Sama tilanne golfboxin, liiton sivujen ja FT:n kanssa. Liiton sivutkin maskeerattiin uudelleen, ettei vaan enää sieltäkään mitään löytäisi totuttuun tapaan. Mitään, siis pienintäkään todellista käytännön parannusta ei silläkään saatu aikaan, mutta olihan jollain taas hetkeksi töitä ja laskutettavaa.
FT:n puolella näköjään toimii ilmoittautumiset neljään kisaan.
Kategoriatkin saatu pelaajille 2014. Tosin aika paljon siellä niitä nimiä on tuplasti esim FT ranking ja FAR rankingissä samoja nimiä, mutta ei ollenkaan niin paljon kuin viime vuonna. En tiedä on sillä mitään merkitystä tai väliä.
Onhan täällä näitä kisoja jonkun verran… Kun menee tuolta Golf.fi Kilpailut-osion tourien linkkien kautta.
Suomen Golfliitto ryIlmeisesti kisapuolella on tehty joku uudistus kertomatta kellekkään 😉 Eli vanhat Golfbox-linkit menee väärään paikkaan.
Harza kirjoitti: (29.4.2014 19:10:04)
Onhan täällä näitä kisoja jonkun verran… Kun menee tuolta Golf.fi Kilpailut-osion tourien linkkien kautta.
Suomen Golfliitto ryIlmeisesti kisapuolella on tehty joku uudistus kertomatta kellekkään 😉 Eli vanhat Golfbox-linkit menee väärään paikkaan.
Ei mulla noi mene yhtään mihinkään, ei ilmeisesti ole muutakuin tekstiä.
Ihan tiedoksi jos jollain muullakin kuin mulla on ollut ongelmia noiden ilmoittautumisasioiden kanssa. Windows 7 ja IE ei toimi, Windos Vista ja IE ei toimi, Vista toimii chromen ja firefoxin kanssa. FT:n puolella kaikki toimii IE:n kanssa.
Ihan näin klubipelaajan näkökulmasta: olisi ihan mukavaa, jos leaderboardissa näkyisi myös pelaajien tasoitukset. Vai onko vika käyttäjässä?
Taitaa olla i-henkilöt puikoissa… Ipadin Safari toimii suht hyvin noiden sivujen kanssa.
Hienostihan nuo uudet systeemit toimii, kun on oikea selain ja kenties käyttöjärjestelmä. Erityisen hyvää on tuo että voit lajitella kilpailijat etunimen, sukunimen, seuran tai tasoituksen perusteella. oletuksena näyttäisi olevan etunimi, mun mielstä oletus voisi olla paremmin vaikka sukunimi. Mä en ainakan löyänyt golfliiton tai FT:n kautta enää viimevuoden rankingejä tai kisoja, voihan ne jossain siellä olla. Jos jotain ne kiinnostaa niin tuosta ainakin löytyy.
Edellisvuosista poiketen IE toimii huonoiten ja optimaalisin selain on Chrome…
BayStream kirjoitti: (2.5.2014 22:15:35)
Edellisvuosista poiketen IE toimii huonoiten ja optimaalisin selain on Chrome…IE tuntuu toimivan ihan ok kaikialla muualla paitsi ei näissä golfliiton kilpailuun ilmoittautimisissa. Golfbox-seurojen kilpailukalenterit toimii ihan kunnolla. FT toimii ilman mitään ongelmia.
Aika jännä sillä meidänkin kisat menevät golfpisteen sivuille ja samaa koodia käytetään kuin FT ja seurat…
BayStream kirjoitti: (4.5.2014 21:31:00)
Aika jännä sillä meidänkin kisat menevät golfpisteen sivuille ja samaa koodia käytetään kuin FT ja seurat…Olisi tietysti kiva kuulla onko kellään muulla samanlaista ongelmaa. Noissa golfliiton kisoissa siis näkymä on erilainen pelkkää tekstiä vaalealla pohjalla, rivityskin näyttää sekalaiselta verrattuna FT:n tai muihin, ainut mikä toimii on kielen vaihtaminen, mikään muu ei tee mitään. Kun sen kisan nimen päälle laittaa kursorin niin alhaalla kyllä näkyy linkki mihin sen pitäisi mennä, mutta sitä kilpailua klikkaamalla ei kuitenkaan tapahdu yhtään mitään, ei muutu edes kursori. Lisäksi tuo golfliiton kilpailu näkyy kokonaisena ikkunana, eikä sellaisena erillisenä, olisko nyt ponnahdusikkuna, ikkunana kuin FT:n tai seurojen kisakalenterit. Kokeillut jotain selaimenkin asetuksia vaihdella mutta ei mitään vaikutusta niillä joilla voisi kuvitella jotain vaikutusta olevan.
No nyt tuo golfpiste.comin linkki FJT kisaan on ihan yhtä suurta mömmöä josta ei saa mitään selvää IE:llä, joka nyt on varmaankin edelleen käytetyin selain. Työpaikoilla noita ei paljoa katsella, vaimo oli tänään kokeillut, heillä ei saa olla kuin IE tietoturvasyistä, käyttöjärjestelmä Windows 7, ei toimi sielläkään nuo linkit, kun epäilin voiko se johtua kenties meidän firman jostain palomuureista tai asetuksista joita ei edes voi muuttaa ilman pääkäyttäjätunnusta.
Onko yhtään tietoa yritetäänkö tätä ongelmaa ratkoa?
BayStream kirjoitti: (2.5.2014 22:15:35)
Edellisvuosista poiketen IE toimii huonoiten ja optimaalisin selain on Chrome…Eikö näitä uudistuksia testata ollenkaan ennen kun niitä julkaistaan? Miksi ei mennä vanhalla toimivalla(?) mallilla kunnes uusi on kunnolla testattu ja bugit korjattu, myös muilla kun itsellä käytössä olevalla selaimella?
puunelonen kirjoitti: (8.5.2014 9:25:24)
BayStream kirjoitti: (2.5.2014 22:15:35)
Edellisvuosista poiketen IE toimii huonoiten ja optimaalisin selain on Chrome…Eikö näitä uudistuksia testata ollenkaan ennen kun niitä julkaistaan? Miksi ei mennä vanhalla toimivalla(?) mallilla kunnes uusi on kunnolla testattu ja bugit korjattu, myös muilla kun itsellä käytössä olevalla selaimella?
Samaa minäkin ihmettelen, joten jos haluat asiaa eteenpäin viedä niin eikun tanskaan täytyy valittaa. IE 8 tai vanhempi ei ainakaan toimi ja uusilla pitää katsoa missä asennossa yhteensopivuustila on…
BayStream kirjoitti: (8.5.2014 19:27:52)
puunelonen kirjoitti: (8.5.2014 9:25:24)
BayStream kirjoitti: (2.5.2014 22:15:35)
Edellisvuosista poiketen IE toimii huonoiten ja optimaalisin selain on Chrome…Eikö näitä uudistuksia testata ollenkaan ennen kun niitä julkaistaan? Miksi ei mennä vanhalla toimivalla(?) mallilla kunnes uusi on kunnolla testattu ja bugit korjattu, myös muilla kun itsellä käytössä olevalla selaimella?
Samaa minäkin ihmettelen, joten jos haluat asiaa eteenpäin viedä niin eikun tanskaan täytyy valittaa. IE 8 tai vanhempi ei ainakaan toimi ja uusilla pitää katsoa missä asennossa yhteensopivuustila on…
Nää Tanskan sekoilut tuntuu pahenevan vaan vuosi vuodelta. Lisää karkkia lastataan softaan vaikka kuinka helvatisti, mutta yksinkertasia perusasioita ei vaan saada kusoiin kun ne ei ole niin kiinnostavia projekteja.
Noh… alaa jonkin verran tuntien.. samaa shittiä kaikki tyyni
ts kirjoitti: (8.5.2014 20:17:09)
BayStream kirjoitti: (8.5.2014 19:27:52)
puunelonen kirjoitti: (8.5.2014 9:25:24)
BayStream kirjoitti: (2.5.2014 22:15:35)
Edellisvuosista poiketen IE toimii huonoiten ja optimaalisin selain on Chrome…Eikö näitä uudistuksia testata ollenkaan ennen kun niitä julkaistaan? Miksi ei mennä vanhalla toimivalla(?) mallilla kunnes uusi on kunnolla testattu ja bugit korjattu, myös muilla kun itsellä käytössä olevalla selaimella?
Samaa minäkin ihmettelen, joten jos haluat asiaa eteenpäin viedä niin eikun tanskaan täytyy valittaa. IE 8 tai vanhempi ei ainakaan toimi ja uusilla pitää katsoa missä asennossa yhteensopivuustila on…
Noh… alaa jonkin verran tuntien.. samaa shittiä kaikki tyyni
Tästä voisi jollekin mielenyhtymä johonkin toiseen löyhästi golfiin liittyvään innovaatioon 😉
Mikä siinä voi olla niin vaikeaa että ei voisi käyttää toimivaa selainta jos palvelua haluaa käyttää niin että se toimii?
Aprillipila kirjoitti: (8.5.2014 20:38:47)
Tästä voisi jollekin mielenyhtymä johonkin toiseen löyhästi golfiin liittyvään innovaatioon 😉
No ei se gamebook niin kovin paha rytökasa kuitenkaan ole. SItähän sä varmaan tarkotit.
BayStream kirjoitti: (8.5.2014 19:27:52)
puunelonen kirjoitti: (8.5.2014 9:25:24)
BayStream kirjoitti: (2.5.2014 22:15:35)
Edellisvuosista poiketen IE toimii huonoiten ja optimaalisin selain on Chrome…Eikö näitä uudistuksia testata ollenkaan ennen kun niitä julkaistaan? Miksi ei mennä vanhalla toimivalla(?) mallilla kunnes uusi on kunnolla testattu ja bugit korjattu, myös muilla kun itsellä käytössä olevalla selaimella?
Samaa minäkin ihmettelen, joten jos haluat asiaa eteenpäin viedä niin eikun tanskaan täytyy valittaa. IE 8 tai vanhempi ei ainakaan toimi ja uusilla pitää katsoa missä asennossa yhteensopivuustila on…
On siis IE9 vistassa ja windows7:ssa ja yhteensopivuustilan asetuksilla ei ole mitään vaikutusta. Kokeiltu. Se on vaan kumma kun Ruotsin ja Tanskan liittojen sivut toimii ihan ok, samoin Nordicleaguen tulosluettelot sekä kaikkien seurojen golfboxit myöskin FT-sivut, tosin nyt ne on vähän tökkinyt. Mulla vaan on jotenkin sellainen tunne, että sylttytehdas saattaa löytyä jostain golfliiton sivujen asetuksista, vaikken mä mitään näistä tiedäkään. Tehty jollain muulla selaimella tämä uusi ja IE ei jotenkin siihen taivu.
Vaimo juuri soitti, ei pääse Nokian windows puhelimella, heittää heti ulos kun klikkaa kisaluetteloa. Samsung ja Android toimii hyvin.
Rauski kirjoitti: (9.5.2014 17:12:54)
Vaimo juuri soitti, ei pääse Nokian windows puhelimella, heittää heti ulos kun klikkaa kisaluetteloa. Samsung ja Android toimii hyvin.Kokeilin avata kisaluetteloa parilla Nokia Lumialla. Omalla, vanhemmalla sivut kyllä toimvat, mutta kisaluettelojen linkit piti avata ’avaa uudessa välilehdessä’-toiminnolla. Vaimon uudemmalla Lumialla ei esiintynyt mitään ongelmia.
Testaaamista varten kannattaisi varmaan antaa ongelmasivujen osoitteita, jotta kokeilun voisi varmasti kohdistaa samaan paikkaan.
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Golfboxin päivitystilanne

