Aihe: Golf konkurssipesä - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Golf konkurssipesä

Etusivu Foorumit Välineet Golf konkurssipesä

Esillä 11 viestiä, 26 - 36 (kaikkiaan 36)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Bulls Hit kirjoitti: (22.1.2009 10:55:49)

Golf kirjoitti: (22.1.2009 9:15:24)

Bulls Hit kirjoitti: (22.1.2009 9:00:51)

Suomalaiselle tärkein ostoperuste on HINTA. —————Sen jälkeen tulee pitkä väli laatuun, materiaaleihin, kokoon ym..
    Ei liity ainoastaan golfvälineisiin, vaan kaikkeen kulutukseen.

Vahvasti erimieltä. Jos laatu on surkeeta niin suurin osa suomalaisista jättää ostamatta.
    Köyhällä ei ole varaa ostaa pask..

Sä et taida olla kauppias?

Satun kyllä olemaan, mutta en golfväline- tai saippuakauppias.

ALV SUOMEEN kirjoitti: (21.1.2009 23:01:01)
    Luulen että suurin osa tälle foorumille kirjoittaneista kannattaa GIR:n slogania ’Hintamme halvin, unohdamme Yhteiskuntamme saavan ALVin’,sillä kyseiset henkilöt ostavat mailansa
    Eu alueen nettikaupoista.

Suomalaiselle tärkein ostoperuste on HINTA. —————Sen jälkeen tulee pitkä väli laatuun, materiaaleihin, kokoon ym..

Kovin pitkää väliä ei tule alennukseen. Monen tavaran kaupassa asiakas ostaa alennusta, mitä suurempi alennus, sen varmempi kauppa. Eri asia on toki, jos kyseessä on täysin identtinen tuote, tuolloin hinta tietenkin ratkaisee.

Eikös tuo huutamismaksu 1.90 ole laiton, eli toimintaa verrataan silloin arpajaisiin ja kyseessä on siis arpajaisrikos. Tutkinta ja ja prosessit muutamista vastaavista tapauksista muualla Suomessa lienevät vielä kesken. Mielenkiintoista katsoa miten asia etenee.

Chip Greenside kirjoitti: (22.1.2009 11:22:56)

Luulen että suurin osa tälle foorumille kirjoittaneista kannattaa GIR:n slogania ’Hintamme halvin, unohdamme Yhteiskuntamme saavan ALVin’,sillä kyseiset henkilöt ostavat mailansa

Kovin pitkää väliä ei tule alennukseen. Monen tavaran kaupassa asiakas ostaa alennusta, mitä suurempi alennus, sen varmempi kauppa. Eri asia on toki, jos kyseessä on täysin identtinen tuote, tuolloin hinta tietenkin ratkaisee.

Tää on jo ainakin toinen kerta, kun mä olen Chipin kanssa samaa mieltä. Hyvä minä.

EU- alueen golf-nettikaupat tilittävät suomalaisten ostajien alvit Suomeen ihan normaalisti, niinkuin kaikki muutkin kaupat. Alvin lopullinen kerääjä on aina tavaran kohdemaa. (Tässähän ainoana poikkeuksena on se, että jos kauppa on määrältään hyvin vähäistä, niin alvi jää myyjämaahan.) Eu ulkopuolelta tilattaessa tulli perii alvit.. Eli ei Suomen verottaja alvitta jää ulkomaan ostoksista.

Golf kirjoitti: (22.1.2009 11:18:31)
    Satun kyllä olemaan, mutta en golfväline- tai saippuakauppias.

Taidat olla ihan arvotavarakauppias? On mulla ihan pieni haju siitäkin=sama juttu=hinta,hinta,hinta—-prosentit,prosentit,prosentit—————muut.

JuKo kirjoitti: (22.1.2009 11:43:53)
    Eikös tuo huutamismaksu 1.90 ole laiton, eli toimintaa verrataan silloin arpajaisiin ja kyseessä on siis arpajaisrikos. Tutkinta ja ja prosessit muutamista vastaavista tapauksista muualla Suomessa lienevät vielä kesken. Mielenkiintoista katsoa miten asia etenee.

Lainvoima.com -verkkohuutokaupassa myytäviä tuotteita voi huutaa ilmaiseksi netissä; tuotekohtainen huutolomake löytyy tekstiviestiohjeen vasemmalta puolelta.

Tekstiviestihuuto on lisäarvopalvelu, jolla kauppaa voi käydä myös tekstiviestien välityksellä. Se on erityisesti suosittu ammattiostajien keskuudessa, jotka eivät ehdi seurata huutojen tilannetta tietokoneella.

No Mistähän nuo hutajat tietää sitten mitä huutaa, saavatko he tekstiviestillä tiedot tilanteesta?

JuKo kirjoitti: (23.1.2009 13:10:24)
    No Mistähän nuo hutajat tietää sitten mitä huutaa, saavatko he tekstiviestillä tiedot tilanteesta?

Kyllä saavat. Mikäli joku korottaa huutoa, siitä lähtee välittömästi ilmoitus edelliselle korkeimman huudon tehneelle joko sähköpostitse tai tekstiviestillä, riippuen siitä onko huuto tehty netin kautta vai kännykällä.

QUOTE]Mr. Fairway kirjoitti: (22.1.2009 13:53:11)

EU- alueen golf-nettikaupat tilittävät suomalaisten ostajien alvit Suomeen ihan normaalisti, niinkuin kaikki muutkin kaupat. Alvin lopullinen kerääjä on aina tavaran kohdemaa. (Tässähän ainoana poikkeuksena on se, että jos kauppa on määrältään hyvin vähäistä, niin alvi jää myyjämaahan.) Eu ulkopuolelta tilattaessa tulli perii alvit.. Eli ei Suomen verottaja alvitta jää ulkomaan ostoksista.

Pitääkö todella paikkansa, että nettikaupat tilittäisivät Alv:t ostajan maahan. Kenen veroprosentin mukaan toimitaan, ostajan vai myyjän, jos tämä pitää paikkansa. Löytyykö foorumilta veroasiantuntijaa vastaamaan tähän?[

ps2001 kirjoitti: (6.2.2009 9:12:56)
    Pitääkö todella paikkansa, että nettikaupat tilittäisivät Alv:t ostajan maahan. Kenen veroprosentin mukaan toimitaan, ostajan vai myyjän, jos tämä pitää paikkansa. Löytyykö foorumilta veroasiantuntijaa vastaamaan tähän?[

Harrasta itseopiskelua tästä

Esillä 11 viestiä, 26 - 36 (kaikkiaan 36)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #310309 kohteessaGolf konkurssipesä

Etusivu Foorumit Välineet Golf konkurssipesä