26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

GF hinnat 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GF hinnat 2009

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • kirvesperse kirjoitti: (12.3.2009 11:26:52)
    melko arvokkaaksi ovat luokitelleet vieras GF:n vkonlopuiksi. eivät tule ainakaan saamaan omaa vierailuani tänä kesänä. ilmeisesti pyrkivät varaamaan kentän tuolta osin osakkeenomistajille ja pelioikeudenhaltijoille vieraiden kustannuksella

    Sori mutta provoon provolla: Vieraiden kustannuksella? Ei sinne ole pakko mennä, eikä vieraille tule mitään yllättäviä ’kustannuksia’. Hinnastoa lainasit itsekin.

    Sen sijaan kallis GFhinta lisää ainakin minun silmissäni osakkeen haluttavuutta, edellytyksellä että vastike pysyy muutaman vuoden kohtuullisena kentän laatuun ja pelaamisen vaivattomuuteen nähden. Toistan: kentän laatuun ja pelaamisen vaivattomuuteen nähden. En tarkoita Hillsidea, siellä en ole koskaan edes pelannut, vaan yleisesti.

    Ihannekenttäni olisikin kiva hiljainen kenttä jonne ei tarvitse varailla aikoja päiväkausia ennakkoon mutta jonne olisi halpa tuoda vieraita olematta kuitenkaan ns. paloheinä. Siis tuoda vieraita, ei muiden vierailla, Ei minua kiinnosta onko GF-vierailijoilla halpaa, miksi pitäisi? Pelinopeus saisi olla runsaasti alle 4h eikä GF-tungoksessa 5h+ kuten usein tapahtuu. Jos haluan joskus pelata hitaasti nautiskellen niin puolityhjällä kentällä minun olisi helppo päästää nopeammat ohi. Provo loppuu.

    Sitten mä heräsin ja lähdin ulos raaputtamaan auton ikkunoista jäätä.

    kirvesperse kirjoitti: (12.3.2009 11:26:52)
    melko arvokkaaksi ovat luokitelleet vieras GF:n vkonlopuiksi. eivät tule ainakaan saamaan omaa vierailuani tänä kesänä. ilmeisesti pyrkivät varaamaan kentän tuolta osin osakkeenomistajille ja pelioikeudenhaltijoille vieraiden kustannuksella.

    Sehän tarkoittaa tietysti sitä, että kenttäyhtiö ei halua sinne gf-pelaajia viikonloppuisin, mutta arkisin he ovat tervetulleita. Mitä vikaa siinä ajatuksessa on? Mielestäni ihan ok rauhoittaa kenttä viikonlopuksi pelioikeutettujen käyttöön. Eikä se tapahdu vähimmässäkään määrin ’vieraiden kustannuksella’. Päinvastoin, osakkaillehan ne lisäkustannukset kaatuvat kun menettävät viikonlopun gf-tulot.

    EFC

    ..ja taas.. kirjoitti: (13.3.2009 5:40:30)

    Ihannekenttäni olisikin kiva hiljainen kenttä jonne ei tarvitse varailla aikoja päiväkausia ennakkoon mutta jonne olisi halpa tuoda vieraita olematta kuitenkaan ns. paloheinä. Siis tuoda vieraita, ei muiden vierailla, Ei minua kiinnosta onko GF-vierailijoilla halpaa, miksi pitäisi? Pelinopeus saisi olla runsaasti alle 4h eikä GF-tungoksessa 5h+ kuten usein tapahtuu. Jos haluan joskus pelata hitaasti nautiskellen niin puolityhjällä kentällä minun olisi helppo päästää nopeammat ohi.

    Ei mikään provo mun mielestä, juuri näin se pitäisi ollakin.

    GF:t, pelioikeudet, golfosakkeet kuten monet muutkin asiat saattavat tuntua kalliilta, jos ei ole tottunut käyttämään rahaa.

    Chipille tiedoksi: Taliin oli pörssissä myytävänä pelilippuja myöhään syksyllä vuodelle 2009. Hinta oli muistaakseni 40,-/kpl. Ostin satsin.

    Lade kirjoitti: (14.3.2009 2:17:43)
    GF:t, pelioikeudet, golfosakkeet kuten monet muutkin asiat saattavat tuntua kalliilta, jos ei ole tottunut käyttämään rahaa.

    Kyllä gf:t tuntuvat kaikkialla Euroopassa kallilta, vaikka olisi tottunut käyttämään luottokorttejakin.

    Osakkeenomistaja on selvästi paremmassa asemassa verrattuna GF pelaajiin. Miksi muutoin kukaan omistaisi osakkeita.

    Prime-ajat ovat selvästi kalliimpia kuin hiljaisemmat ajat, joilloin GF pelaajia (myös osakkaan vieraita) pyritään hinnottelulla ohjaamaan aikaan, jolloin kentällä on hyvin tilaan.

    Tähän suuntaan mennään kaikilla kentillä vähitellen. Osakkeenomistajalla on etusija tai ainakin pitää olla osakkeenomistajan kaveri.

    Ballmarker kirjoitti: (14.3.2009 6:51:03)

    Lade kirjoitti: (14.3.2009 2:17:43)
    GF:t, pelioikeudet, golfosakkeet kuten monet muutkin asiat saattavat tuntua kalliilta, jos ei ole tottunut käyttämään rahaa.

    Kyllä gf:t tuntuvat kaikkialla Euroopassa kallilta, vaikka olisi tottunut käyttämään luottokorttejakin.

    Eivät tunnu.

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: GF hinnat 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GF hinnat 2009