23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

GCIH 2005/vol3. go HillSide?

Etusivu Foorumit Yleistä GCIH 2005/vol3. go HillSide?

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 94)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • juu juu senioooritiimmillä mukaan vai ? l

    LEFT, SENIOR, MC EWAN .

    muistakee myös

    il grrrrrrrrrazndeeeeeeeee

    KKKKKKAKAAAATTTATSTOOOOORFIII

    NUMMERO DUA

    VUOSAAREN HUMISEVAT HARJUT JA KIKSIT

    29.8.2005 – ILMOUITTAUTUJKAAA !!!!!!!!!!!!!!!

    magga ( vuotson mäkilappalaisissii )

    Senior : Mäkiveteraanien kisa on tän vuon NOKIAL heinnäkuuss

    Kuten Jylan mainitsi, tällä hetkellä näyttää siltä, että SingleMalt on täysissä voimissaan myös ensi kesän kisassa ja Janzki mukana – toivottavasti terveellä jalalla tänä vuonna 🙂

    (Mutta pidetään nimi mielessä loukkantumisten varalta).

    Ja mitä juottamiseen/juomiseen tulee, edes pullollisella Taliskeria en paikastani luovu 😉

    Viimevuotinen seniorisarjan ylivoimainen voittaja saataneen taas kokoon. Ainakin McEwan on mukana.

    Jossain aikaisemmassa ketjussa lupasin järjestää mahdollisuuden kokeilla hikkoripelaamista. Tavoite on edelleen sama.

    Odotellessa käykää tutustumassa antiikkigolfiin sivuillani. Sieltä löytyy linkki myös hikkoripeliin kun oikein etsii.

    Lue lisää: Golfantiikki

    Palvelus loppui 8 päivään, joten kyllä! Janzki on mukana ja tällä kertaa todellakin toivottavasti terveellä jalalla 😉 Paikastani en luovu, kukapa sitä voittajatiimistä haluaisi lähteä!?

    Siis kilpailu pidetään auringon paisteisena pävänä, varjossa runsas 30?

    Mukana ollaan satoi tai paistoi.

    Onko muita viimekauden Back tee boys joukkueesta tulossa myös muut?

    Laitetaan Back tee boys joukkue joka tapauksessa pystyyn jos saadaan viimekautinen ryhmä kasaan niin hyvä.

    EFC

    Mukana, jos vaan porukkaan sopii !?!

    Kiivasta on keskustelu jo nyt, vaikka aikaa itse tapahtumaan on vielä paljon. Ja eikös se pelaajasiirtojen takaraja ollut kuun vaihteessa? Eri laji? Ai jaa…

    Saas nähdä, kuka lopulta mahtuu mukaan ja kuka ei. Tuo vieressä kulkeva ’laskenta’-ketju lienee valinnassa aikas hyvä työväline.

    Lue lisää: Kärppien siirtouutiset

    jees mukana ollaan jos mahtuu!

    Isäntäkentän virallinen vahvistus pelipäivästä vielä puuttuu, mutta asia jo käytännössä selvä. Julkistus kun kaikki virallisesti ok.

    Tänä vuonna ette pääse valitsemaan peliseuraanne vaan minä muodostan tiimit. Tavoitteena pistää porukkaa pelaamaan mahdollisimman paljon ennestään tuntemattomien kanssa. Samoin ensikertalaisille varaan tietyn kiintiön, jottei kisasta pääse syntymään vuosien saatossa sisäpiirin juttua. Pyydän jo nyt anteeksi niiltä konkareilta, jotka mahdollisesti eivät mahdu mukaan. Lohdutukseksi se, että rotaatio pyörii ja vuoden päästä on uudet kisat.

    Valinnoissa ratkaisee ensisijaisesti aktiivisuus ja hyvä käyttäytyminen täällä palstalla. Hyvä käyttäytyminen ei ole sama asia kuin naminami-meininki: Kritiikkiä pitää esittää kun paikka on ja jatkuva konsensus tappaa aivosolut, mutta asiat pitää käsitellä hyvän maun mukaan.

    Kuten mainitsin, tulen muodostamaan tiimit. Yritän tehdä tiimeistä mahdollisimman heterogeeniset ja tasavahvat. Lisäksi näyttävä kränääminen palstalla jonkun nimimerkin kanssa merkitsee takuuvarmasti että pääset kättelemään hänet ykköstiillä.

    Saas nähdä kuinka ison joukkueen joudun rakentamaan Vasemman Pakin ympärille 😉

    Mutta nyt siis toimeen: Laadukkaita kirjoituksia peliin ja svingiä kuntoon kuplahallissa niin pääsette nostamaan arvostettua kiertopalkintoa klubin terassilla isojen aplodien saattamana kun ilta hämärtyy 30.7.2005. Nyt pitäisi ainakin löytyä motivaatiota.

    Hieno homma Parti! Näin opimme tuntemaan myös muita aktiiveja täältä clubhousesta ja punapaitaiset iihoot sekoittuvat iloisesti tiimeihin 😀

    Interaktiivinen Lavis ruumiillistuu, ja ilmoittautuu mukaan. Voi sitä ryhmää, joka mut saa.

    Sitäpaitsi PARTY HEI, eiks viimevuoden Yliepäreilun LD-kisan voittajan ole pakko päästä mukaan puolustamaan titteliä?

    Jos sä kerran muodostat tiimit, niin silloinhan sä varmaan annat niille nimetkin.

    Ehdotan, että käytät jo ekoissa kisoissa hyväksihavaittua nimeämiskäytäntöä, eli Valkovuokot, Ruusunpunaiset… 😉

    Hyvä kisasuunnitelma!

    Viime vuoden kisassa kannustuspalkinnon pokanneen on pakko päästä mukaan näyttämään edistymisensä, eikö? Varaa minulle joku Callaway- tms brändikiihkoilija käännytystyöhön kohteeksi.

    Joo, ilmoittaudun jo hyvissä ajoin kisaan.

    Joukkueiden nimeämisissä pitäisi käyttää jonkinlaista hujumenttia.

    Ei nimittäin kohota motivaatiota jos Single Malt – Team’in sijaan joutuu vaikkapa Vesipoikien joukkueeseen. Eihän se silti menoa haittaa.

    Ryhmien jakaminen tuolla tavalla on hyvä idea! Siitä onkin aikaa, kun on viimeksi ollut ’sokkotreffeillä’ (’tunnistat minut sitten siitä ja siitä mailahupusta’). No kyllähän sitä on paljon tullut pelattua tuntemattomien kanssa, mutta tämä ’pyhä’ kisa on eri asia.

    Kuinkakohan paljon tullaan palstalla näkemään näyttävää ’sopukränäämistä’ tai teennäistä ystävyyttä entisten kiistapukarien kesken :)) Lavis levittänee HERÄTYSKELLO! -liikkeensä sanomaa, jos tälläistä ilmenee.

    Hallitsevan mestarin poisjättäminen olisi huonoa politiikkaa. Haluan piestä sut kisassa. Jos sä lyöt sellaisen 30m vähemmän kuin viimeksi ja meikä petraa 60 metrillä niin ollaan aika tasoissa. Sitäpaitsi en halua ottaa sitä riskiä, että interaktiivinen Love is ilmaantuu mun etuovelle joku pimeä ilta…

    Hyvä idea partilta, täytyypä toivoa, että mahtuu mukaan.

    HERÄTYSKELLO!

    Pannaan soimaan kisa-aamuna. Uskon vankasti, että mulle on tuolla paikka muuallakin kuin LD-kisan maalitauluna.

    Niin ja samassa tiimissä on monella TituCallawayTaylorMade-miehellä hyvä tilaisuus osoittaa oma ylivertaisuutensa.

    Arvatenkaan minua, Vasenta Pakkia, 4paria ja kontiota ei pistetä samaan tiimiin? 🙂

    Taidan alkaa riidellä tuon Laviksen kanssa.

    Hmmm… Tais löytyä eka tiimi ja sille kapteeni: PepsiMax Hybrid Hippies / Love is

    Parti hei,

    Laita mutkin mukaan kisaan. En oo aikaisemmin tuossa ollutkaan. Seuraksi kelpaa IHan kuka tahansa joka ymmärtää tai ei ymmärrä golffista mitään. Ainoo edellytys on se, että on hyvä suunnistaan (metsät) ja sukeltaan (lammet) :o)

    Siis ryhmä saa koostua kaukoista, osakkeenomistajista, kehä III sisä- tai ulkopuolisista, ladyista, senioreista, junnuista, kloonareista, brändäreistä, 300:n raivaajista, herneennenuunvetäjistä, jopa paloheinäläiset kelpaavat – kierroksen aikana kaikki ovat kuitenkin yhtämieltä siitä että mun olis parempi olla jossain muualla kuin golfkentällä :o) Joten ryhmässäni olisi ainakin yksi asia josta kaikki ovat samaa mieltä :o)

    Itea on hjuva vaikkakin surettaa ministeriön hajoaminen… heetkinen.. tietenkin piti sanomani jotta idea on erittäin huono; mitäpä muuta sitä voisi odottaa Wishoneilla kuokkivalta tuupparilta =)

    Auts Parti minkä teit :o)!

    No oon silti mukana kisassa, jos lupaat ja vannot, että peliseuraksi tulee huumorimiehiä, jotka ei ota kisaa liian tosissaan ja joiden hermot ei mee, jos ja kun teen Monica Lewinsky’t ja (tomaatin) siemenet rinnuksilla ja peppu pihkassa kysyn, että monesko lähti – buaaaahhhh!!!!

    img src=http://www.ihklubi.com/forum/eslde.gif

    Täh menikös tässä ny ministeriö uusjakoon… perskuta. No hätä mä olen täysin valmistautunut tekemään töitä uudessa projektissa ja kouluttamaan toisen ministeriön hoitamaan lampiin lyömisen, ei pistä kiukuks. Toiveena muille jäsenille pelastussukeltajan koulutus, ensiaputaidot, hyvä pallo vainu jne… mä olen messissä jos vaan arpa tahi muu onni suosii.

    ilon kautta lois kis kis

    Nimetön

    –>Kobo & Fairway

    Voi pojat ette taida tietää meidäläisen saavutuksia. Viimevuonna ylivoimaisesti eniten hukattuja palloja GCIH kisassa. En päässyt tarinassani edes etu ysiä loppuun kun sain palkinnoksi lisää hukattavia palloja. Enkä ollut tuloksissa edes viimeinen. 😉

    Lue lisää: Tulokset vuodelta 2004

    Muistaakkeni Kopaltti seisoi siinä vieressäni kun me ministerit pokattiin palkintova. Josta päätellen luulisin että tuon pallonkadotustarinasi kuuli hänkin =)

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 94)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #370696 kohteessaGCIH 2005/vol3. go HillSide?

Etusivu Foorumit Yleistä GCIH 2005/vol3. go HillSide?