21.5.–28.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][16]
KilpailuaSuomalaista

Gamebook- ebirdie

Etusivu Foorumit Yleistä Gamebook- ebirdie

Esillä 22 viestiä, 51 - 72 (kaikkiaan 72)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

    Kyllä mä olen ilmoittanut vähän joka paikkaan 😀

    Eivät ne noille mitään mahda, työmiehet kuulemma tekevät hiki hatussa töitä. Mielenkiintoinen toi Golfboxiin tekemäni tulos, ei se olekkaan kadonnut, minulla vaan ei oikeudet riitä näkemään omia kirjauksiani. CM:llä riittää.. 😀

    PG

    Huomasiko joku muu tasoituslaskennassa epäjohdomukaisuutta viikonlopun aikana? Meidän ryhmässä pelattiin sunnuntaina nettotuloksilla -5, +4, +5 ja +6 eikä kenenkään tasoitus muuttunut yön yli (su-ma).

    Tuollainen ’epäjohdonmukaisuus’ on WHS:ssä täysin mahdollinen. Kyseisessä tapauksessa on voinut käydä niin, että nettotuloksia +4, +5 ja +6 vastaavat korjatut bruttotulokset eivät ole mahtuneet 20 viimeisen tasoituskierroksen listassa kahdeksan parhaan joukkoon (hyvin todennäköistäkin), ja nettotuloksen -5 tehneen pelaajan korjattu bruttotulos on ollut sama, kuin laskennasta vanhentuneena pois jäänyt (edellisen laskennan vanhin) tulos.

    KL1

    PG voi hyvinkin olla asian ytimessä. Itsekin olen mielenkiinnolla katsellut omaa tasoituskehitystäni, ja todellakin sopivaan rakoon tullut hyvä tai huono tulos voi kerralla muuttaa tasoitusta jopa kokonaisen pykälän verran tai vaihtoehtoisesti jättää muuttamatta lainkaan, kumpikin täysin vastoin ns. ennakko-odotuksia.

    Nimetön

    Kaksi viikkoa kesti ja dataa liikkui tänään.

    #1323414 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Huomenta syysgolffarit, onko joku muu noteeraannut toimimattomuutta GGBn ja eBirdien välillä? Eilen GGBiin syötetty kierros löytyy ko. appin pelien joukosta muttei kierroshistoriasta eikä tasurikierrosten joukosta?!
    eBirdieen se ei ole siirtynyt lainkaan. Onkohan appien äskeinen päivitys jättänyt jokun kytkennän auki tjsp.?

    #1323417 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Huomenta syysgolffarit, onko joku muu noteeraannut toimimattomuutta GGBn ja eBirdien välillä? Eilen GGBiin syötetty kierros löytyy ko. appin pelien joukosta muttei kierroshistoriasta eikä tasurikierrosten joukosta?!
    eBirdieen se ei ole siirtynyt lainkaan. Onkohan appien äskeinen päivitys jättänyt jokun kytkennän auki tjsp.?

    Moi Pärre_M!

    Onhan sinulla päivitettynä molemmat sovellukset ja tämän jälkeen esim. menty eBirdieen ja sitä kautta GameBookiin, jolloin kytkentä pitäisi olla kunnossa. Itselläni tuo toimi oikein 13.10, kun uudet päivitykset tulivat. Eli tärkeää on siis mennä toisesta sovelluksesta toiseen kirjautumalla molempiin niin silloin tämä yhteys toimii. Suosittelen eBirdie –> GameBook järjestystä sillä se ainakin toimi.

    PS. Applen uuden säännön mukaan, joka sanoo, että kahta sovellusta ei saa olla yhden alla johti tähän muutokseen myös Androidin osalta, koska samalla koodilla tehdään molemmat järjestelmät. Siirtymine tapahtuu DeepLinkin avulla aivan kuten eBirdiestä siirrytäön R&A:n sääntösovellukseen.

    Jos lisäapua tarvitaan teknisellä puolella niin support@golfgamebook.com auttaa tässä.

    #1323421 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    koska samalla koodilla tehdään molemmat järjestelmät

    Ja tässä se suurin ongelma ainakin ios-käyttäjälle on. Käyttökokemus on, vähintäänkin kauniisti ilmaisten, epäoptimaalinen, kun normaaleja ios menetelmiä ei käytetä. Harmillista, kun hyvä idea menee pilalle kelvottoman client toteutuksen takia.

    #1323447 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Huomenta syysgolffarit, onko joku muu noteeraannut toimimattomuutta GGBn ja eBirdien välillä?

    GameBook on ainakin ylivoimaisesti hitain sovellus latautumaan minkä nähnyt. Saisin välittömästi potkut mikäli suunnittelisin Gamebookin hitaudella toimivia appejä.

    Nykyisessä web-maailmassakaan ei ole hyväksyttävää, että jo pelkästään etusivun latautuminen kestää 30+ sekuntia, koska lataumista odottava turhautunut asiakas lähtee etsimään nopeampia firmoja .. nooh toisaalta eipä GB:llä ole kilpailijoita, niin miksi panostaa laatuun 🙁

    #1323457 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Latautumisesta en tiedä, harvoinhan sovellusta ladataan, mutta käynnistys kestää noin 5 sek. Kovasti sovellus yrittää olla sosiaalinen alusta mutta minusta pääasia olisi tuloksen syöttö eli peli. Kesken syötön tulevat mainokset ovat ärsyttäviä mutta minkäs niille teen. Käyttökokemus on hieman ärsyttävä vaikka siihen tottuisikin.

    Sinänsä yhteys on nyttemmin toiminut. Uuden version kanssa joutui kirjautumaan ristiin jonkun kerran.

    #1323582 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mitenköhän mahtaa toimia tämä kierrosmäärälaskuri eBirdie/Gamebook -synkronoinnissa. Minulla on 2020
    – Gamebookin mukaan 111 pelattua kierrosta ja 70 virallista HCP-kierrosta
    – Nexgolfin mukaan minulla on 101 kierrosta ja 4 tasoituskierrosta
    – Kun katson Nexgolfista WHS-tasoituskierrostaulukkoa, siellä on tänä vuonna 104 tasoituskierrosta

    Eli näissä kierrosmääräluvuissa ei tunnu olevan mitään yhteistä?

    #1323592 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    eBirdie on tällä hetkellä rajannut kierrosmäärän maksimissaan 100 kierrokseen ja siksi tuossa voi tulla eroja.

    #1323682 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Minulla GB näyttää kolmea eri lukemaa kierrosmäärissä.

    Etusivulla 123 kierrosta.
    Katso kaikki valinnasta 144 kierrosta.
    Tilastot vuosi 2020 141 kierrosta.
    eBirdie 100 kierrosta (rajoitus kuten edellä todettiin).

    HCP kierroksia etusivulla 91.
    Katso kaikki HCP kierroksia 82.
    Tämä ero selittyy GB:n kautta merkattujen HCP kierrosten ja virallisten kisakierrosten erotuksella. Cädärin ohjeen mukaan kisakirrosta ei saa laittaa HCP kierrokselsi GB:ssä.

    Käytössä Gold versio.

    #1323803 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Jos nuo numerot vaivaa kannattaa katsoa golfgamebook.com olisiko haamuja.. esim. aloitettu peli johon ei ole syöttänyt tulosta. Sellaisen voi sieltä itsekkin poistaa. Joskus vika on käyttäjän päässä. Mulla oli.

    #1323854 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ei ole haamuja. Ei eriävät lukemat vaivaa, ihmetyttävät vain. Pitänee kysyä GB:n tuesta selitystä.

    #1324002 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    eBirdietä on näköjään myös onnistuttu ”kehittämään”. Kun kentät-valikossa karttaa yrittää zoomata niin siinä vaiheessa koko sovellus kaatuu. Onko muilla sama ongelma?

    Edit: nyt ei enää kaadu, mutta aloitusnäkymässä on tosiaan koko Eurooppa ja zoomatessa Suomeen, kaikki kentät ovat hävinneet. Ensimmäisellä kerralla etusivulla hampurilaista (valikkoa) klikatessa herjaa ”osto epäonnistui”. Hyvä niin sillä en ollut ostamassa mitään ;-). Laitteena iphone8. Tämä siis kehittäjille tiedoksi.

    #1324010 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kyseinen Kentät-osion vika on raportoitu alkuviikosta tai sitten jo viime viikolla GameBookille.

    Gamebookia on näköjään kehitetty myös siten, ettei enää tarvitse tasurikierrokselle kirjoittaa merkitsijää. Tosin aikaisemminkin siihen saattoi kirjoittaa vaikka Aku Ankka. Mutta silti jälkikäteistarkastusta varten pitäisi merkkari (ja myös seura) kirjata. … vai olisiko taas bugi?

    Mulla semmonen bugi iPhone-appissa, että kun yrittää katsoa kaikki pelit, niin pelatut kierrokset näyttö on vaan tyhjää. No tämä voi toki olla vaan minunkin ongelma, mutta ei ainakaan uudelleen kirjautuminen auttanut asiaan.

    Mulla semmonen bugi iPhone-appissa, että kun yrittää katsoa kaikki pelit, niin pelatut kierrokset näyttö on vaan tyhjää. No tämä voi toki olla vaan minunkin ongelma, mutta ei ainakaan uudelleen kirjautuminen auttanut asiaan.

    Tähän on auttanut ainakin eBirdien puolella puhelimen uudelleen käynnistys.

    Katselin hetki sitten ja nyt toimii tuo siirtyminen. En sitten tiedä miksi oli noin päivän poissa käytöstä, mutta homma nyt kunnossa.

    Pelasin 6.11. vajaan kierroksen; pimeys ”yllätti”. Ymmärtääkseni nykyään voi pelata myös vajaita tasoituskierroksia. Siispä naputtelin koemielessä tulokseni golfboxiin ja se tallentui (vajaana) aivan normaalisti.

    Aikaisemmin olen tallentanut muutaman harkkakierrokseen ja kierros on näkynyt seuraavana tai sitä seuraavana aamuna GB:ssa, eB:ssä ja golfboxissa.

    Nyt ei näy. Joku mättää, tietäisi vaan mikä. Vielä voisin lisätä, että myös seuran (käyttää siis golfboxia) kisojen tulokset näkyvät ehkä päivän viiveellä.

    Hukkiputki… laita sähköpostia asiasta osoitteeseen ebirdie@golf.fi niin katson tilannettasi…

Esillä 22 viestiä, 51 - 72 (kaikkiaan 72)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1314756 kohteessaGamebook- ebirdie

Etusivu Foorumit Yleistä Gamebook- ebirdie