Aihe: Fukke, ts, miksei muutkin - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Fukke, ts, miksei muutkin

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Fukke, ts, miksei muutkin

Esillä 13 viestiä, 76 - 88 (kaikkiaan 88)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #234668 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Yritän kaikkeni ollakseni suvaitsevainen, mutta kieltämättä minuakin alkaa hieman mietityttää Juken mielenterveys ja kirjoittamisen motiivit. Tuo 100 metriä korkea rautakasi meni jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon yli kaiken maallisen käsityskyvyn….

Jukka, olisiko Sinun aika löytää jokin uusi foorumi lennokkaille ajatuksillesi? Lennokit ja golf on nyt jo käyty läpi.

Miten olisi jokin scifi-chat? Tai Kummitukset Tutuiksi -foorumi? Tai Poltergeist-Palsta?

#234669 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Johtaja XXL kirjoitti: (29.10.2007 16:10:21)
    Pulun siirto!

Jos ovat Juken viestit hämäriä, niin kyllä Johtajakin osaa…

#234670 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (29.10.2007 16:25:31)

Johtaja XXL kirjoitti: (29.10.2007 16:10:21)
    Pulun siirto!

Jos ovat Juken viestit hämäriä, niin kyllä Johtajakin osaa…

Eihän tuossa mitään hämärää ollut. Liittyy ts:n ja Jugin väliseen sanailuun.

#234671 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (29.10.2007 16:24:26)
    Yritän kaikkeni ollakseni suvaitsevainen, mutta kieltämättä minuakin alkaa hieman mietityttää Juken mielenterveys ja kirjoittamisen motiivit. Tuo 100 metriä korkea rautakasi meni jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon yli kaiken maallisen käsityskyvyn….?

Niin KL,

Kyllä minua itseänikin pelottaa/pelotti välillä nuo lyöntipituudet…se varmaan johtuu kehäpainotteisen mailan tramboliini efektistä..bladeillahan ei voi saada 245 metrin leiskoja.

En kuitenkaan aio ruveta talvella treenaamaan osoittaakseni, että minussa oli olisi ollut ainesta alle 5 HCP sakkiin, jos vaan olisin saanut pyytämäni kepit kesällä 1997 käyttööni, mutta lähellä se oli…nyt vaan on selkä sen verran pysyvästi vammautunut, että konsistenssiin peliin en enää 45:na kykene. Hyvä psyykkaus yritys kuitenkin KL…kiitos siitä.

Lennokeissa olen jo jälleen kommentoimassa…ja muualla. Annanpa teille alan ammattilaisille hieman purtavaa talveksi ja toivon teidän menestyvän, kun en enää itse kyballä siihen kykene.

#234672 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

double-eagle kirjoitti: (29.10.2007 16:35:24)
    En kuitenkaan aio ruveta talvella treenaamaan osoittaakseni, että minussa oli olisi ollut ainesta alle 5 HCP sakkiin, jos vaan olisin saanut pyytämäni kepit kesällä 1997 käyttööni, mutta lähellä se oli…nyt vaan on selkä sen verran pysyvästi vammautunut, että konsistenssiin peliin en enää 45:na kykene. Hyvä psyykkaus yritys kuitenkin KL…kiitos siitä.

Olen itsekin miettinyt, etten todennäköisesti olisi koskaan joutunut kärsimään yipsistä, jos urani ensimmäisten rautojeni – taotut bladet normaalispeksein – poikkimenneen r4:n varreksi olisi asiaankuuluvasti vaihdettu DG:n r300 eikä r400, ja jos muutama vuosi myöhemmin poikkimenneen draiverin varsi olisi vaihdettu heti eikä vasta kun ilmat muuttuivat kylmemmäksi, ja jos en olisi niin pahasti hämmentynyt -98 kun Belgiassa Irlanti-Suomi -maaottelua pelatessani vastassa ollut irkku kikkaili persimmonpuu5:llaan. Tosin ensimmäisen tyttäreni tuudittamisesta myöhemmin aiheutunut oikean käden jännetupen tulehdus ja jäätynyt olkapää toimivat ilmeisesti katalyytteinä, jonka seurauksena tuon pahemman luokan fokaalinen dystonia vasta tuli mahdolliseksi. Pienestä se on kiinni, mutta periksi en anna. En vaikka täällä puhuttaisi mitä.

#234673 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

double-eagle kirjoitti: (29.10.2007 16:18:56)
    Mikan autotallissa…anteeksi Mailapajassa…

On se autotalli. Siinä on pitkällä seinällä kaksi kappaletta rekan mentävää autotallin nosto-ovea.

#234674 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Scoop kirjoitti: (29.10.2007 16:49:17)
    …vastassa ollut irkku kikkaili persimmonpuu5:llaan. Tosin ensimmäisen tyttäreni tuudittamisesta myöhemmin aiheutunut oikean käden jännetupen tulehdus ja jäätynyt olkapää toimivat ilmeisesti katalyytteinä, jonka seurauksena tuon pahemman luokan fokaalinen dystonia vasta tuli mahdolliseksi. Pienestä se on kiinni, mutta periksi en anna. En vaikka täällä puhuttaisi mitä.

Periksi ei pidä antaa…mutta mun täytyy vastoinkäymisistä uskoa, että golf ei ole minun elämäntehtävä, vaan se on muualla.

Kuitenkin kysyn mielenkiinnosta…miten ja kuinka tuo irkku kikkaili puuvitosellaan että se aiheutti moisen kipsin ?

#234675 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Nyt tarkkana! Pulu rakentaa intialaista kuningatar-gambiittia!

#234676 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

e7 -> e6

#234677 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mää kyllä tekisin tornituksen

#234678 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kyllä minua itseänikin pelottaa/pelotti välillä nuo lyöntipituudet…se varmaan johtuu kehäpainotteisen mailan tramboliini efektistä..bladeillahan ei voi saada 245 metrin leiskoja.

Kiesus…

#234679 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hörhö kirjoitti: (30.10.2007 17:12:51)

Kiesus…

:o) No sepä se.

#234680 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tetsa kirjoitti: (30.10.2007 17:36:04)

Hörhö kirjoitti: (30.10.2007 17:12:51)

Kiesus…

:o) No sepä se.

Kuka kasaa Jukan jutut kirjaksi? Lenkkarit mailanpään nopeutta rajoittavana tekijänä ja tramboliini raudat voi heti ottaa mukaan.

Ei taida vielä joulumarkkinoille ehtiä, mutta ehkä ens vuonna.

Esillä 13 viestiä, 76 - 88 (kaikkiaan 88)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #234623 kohteessaFukke, ts, miksei muutkin

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Fukke, ts, miksei muutkin