Aihe: Finnair Mastersiin ’katsojaohjeita’ - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Finnair Mastersiin ’katsojaohjeita’

Etusivu Foorumit Yleistä Finnair Mastersiin ’katsojaohjeita’

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Olen menossa perjantaina Finnair Mastersiin kun lippu tuli täältä voitettua. Kaipaan vähän neuvoja, kun en ole koskaan vieraillut golf-kisassa paikan päällä. Ilmeisesti tarkoitus on kiertää jonkun pelaajaryhmän mukana vai…? Tölläänkö itseni vaan lähtöaikana ykkös- tai kymppitiin läheisyyteen vai miten homma menee? Lähtöajat osaan sentään katsoa sivuilta. Tietysti kiinnostaisi mennä seuraamaan vaikkapa Laura Daviesia tai Riikkaa/Minniä, mutta taitaa olla aika ruuhkaiset ryhmät. Olisiko suosituksia, kenen peliä kannattaisi mennä seuraamaan? Olisi kiva seurata jonkun teknisesti taitavan pelaajan suorituksia. Että voisi siitä sitten vaikka jotain itsellekin ammentaa.

Jaahans, kuinkahan monta sataa heppua tämänkin viestin lukee, ennenkuin opas löytyy?
    Olis Henkalle töitä.

Oppaista en tiedä :o), mutta jotain vinkkejä voi tietysti antaa vanhasta kokemuksesta. Ns. kuumia ryhmiä seuraa yleensä aika joukko katsojia, mutta jos koko päivän viettää Talissa, niin ei ole lainkaan hullumpaa seurata hetken aikaa yhtä ryhmää ja sitten seuraavaa, jne.. ja välillä voi tietysti pysähtyä klubin terassille tai Piccadillylle, jossa on useamman väylän ’risteyskohta’ ja näkee aika kivasti.

Nimetön

okei, tyhmiä kyselin ilmeisesti. Oppaille tiedoksi, että olen ruma mutta silti varattu. Jos haluat yhteisen golfkisaelämyksen kanssani -> anna100@luukku.com 😀

vihreä kirjoitti: (24.8.2006 10:53:54)
    okei, tyhmiä kyselin ilmeisesti. Oppaille tiedoksi, että olen ruma mutta silti varattu. Jos haluat yhteisen golfkisaelämyksen kanssani -> anna100@luukku.com 😀

Jos ite olisin lähdössä, niin tollasella hjumöörillä varustetun golfarin kanssa ilman muuta. Siis josjosjos…
    Ps. Mä tiedän muuten yhen tyypin, joka mielellään vastailee tyhmiin kysymyksiin. Ts IHan hyvä opas olis sulle.

Itse olen valitettavasti töissä Talissa kisaviikonlopun, joten oppaaksi minusta ei tällä kertaa ole – mutta saa tulla moikkaamaan kisaväylän #13 suunnalle :o).

Kisoissa kannattaa käydä kaikkialla. Ykköstiillä klubin vieressä saa hyvät fiilarit avauksista, Piccadilly on usean väylän risteyskohta (4,5,7,8,10,11), jossa näkee haluamansa pelaajan usean reiän ajan sekä avauksissa, että greenillä. Esimerkiksi juuri Piccadillystä on hyvä lähteä seuraamaan haluamaansa ryhmää – vaikka vain muutaman reiän ajaksi. Lisäksi kubin terassin eteen avautuu 13. väylän nätti ja varjoisa viheriö.

Yleisesti ottaen kannattaa suunnitella hieman (väljää) aikataulua, jotta pääsee nauttimaan kilpagolfista mahdollisimman monipuolisesti.

Minut tapaa kaikkialla alueen terasseilla. Minä olen se keski-ikäinen, hieman harmaantunut mies joka juo ilmaista olutta VIP -passi kaulassaan. Tervetuloa vain moikkaamaan!

Jaahas tästä tulikin taas treffipalsta!
    Mä olen tavattavissa taas siellä kisaväylällä kahdeksan vetämässä kaikkia salamoita ja trombeja puoleeni…tervetuloa vaan moikkamaan ken uskaltaa!
    Niin, ja sitten jos mä en ole siinä heiluttelemassa kylttejä, niin oon nojailemassa tuohon hurmaavaan harmaantuvaan keski-ikäiseen mieheen siinä Piccadillyn baarin puolella.
    Olen myös samaa mieltä, että hyvä ’katsontapaikka’ on juuri siinä.

Oon katellu kisoja 20 v telkkarissa ja Suomme kentillä ja vähän ulkomaillahii.

Hanki jostain osanottaja- lähtöluettelo – ja kato sieltä mielnkiintoiset nimet
    lopussa paraat on hännillä.

Mie oon jonkin jollahii griinillä kattomssa erilaissii tapoi klaarat ko. väylä Piccadillyllä voi kattoo useampaki helposti, jos siel voi liikkua. Mutta yks hyvä mesta – siis paikka josta näkyy griinille hyvin – on hyvä ratkaisu. Sit ku on tsiikannu 50 suoritusta – voi lähtee jonkun mielnkiintoisen pelurin mukaan.

Nyt on näppärii esim sateenvarjotuolii ja istuinalustoja – sellainen tarpeen , koska istualleen aina ei nää. Ei tähän katteluun mitää kaavaa oo – improvisoi.

Kumma tapa kolohvikentällä on se , että ei sais liikaa hurrata – mutta heti lyönnin perästä suorituksen perästä tulee kyl spontaaneja huutoja – parien välisessä tiukassa
    tsempissä pitäis kai rauhoittaa tilanne – et kaikki -molemmat ovat suorittaneet jutun esim puttigriinillä loppun.

Varo lyöntivalmstelujen ja lyönnin aikana liikehtimisiä, puhetta , puttilinjaal seisomista kaukanakin. Huom kännykät äänettömiksi !! Hyvä lippis aurinkoo varten, eväät – juotavaa ja sateen varalle jotahii – reppu on hyvä .

Enenkaikkee kato asioita, joita pidät tärkeänä, grippi, riitit, mailavalinnat, svingit – ja vertaa eri tyttöjen / Naisten tyylejä.

Yksi rauhallinen paikka on 11 reiän metsikkö. Par 4 dogleg oikealle. Veikkaan että aika moni pallo lyödään sinne.

Onks se rauhallinen , jos paloi sataap niskahan ?

Muuten se ykstoista on ehkä kisassa väulä 6 , koska 10 väylä on kisaas 5. Mie oon broidin kaa siel vahtaamassa.

Muuten tulin täs erään vuonna VOLVO OPENISA Espon kentälle ratsastushallin kautta – sieltä – onks se Kumpöölen karatano – puolelta – aamulla oli satanut hurjasti – no ku tulin peril sade ol lakannut – kävelin siin 10 greenin vierellä yli multakasan ja näin ku iso kyy kyttäs mua siel alhana – no annoinj kyyllle kyytii ja varoitin tulospalvelusa tanssimestarii kärmeestä.

Sit jatkoin matkaa sateen raikastamalla väyl 11 ja tulin väylälle neljä – kas kummaa väylällä makas 2 kolohvipalloo – mie mietin, jot hittoonoko nuo isännättömät pallot
    tuos. Siin ei ollu ketään vahtamasa.

SIT MIE OIVALSIN?

Eiku nehän on ulkimaalase pelurit jätäne siihen ku sae keskeytti pelin ja he siit jatkaat ku sae taukoop. JA NIINHÄN SE OLI – ET TIEDOKS VAAN JOS SADE KESKEYTTÄÄ PELIN NI JÄTTÄÄKS NE PLIKATKII PALLONSA SIIHEN MERKIKS MISTÄ JATKAAP. ?

KAI SE DOMARI MERRKKAAP NE PAIKAT VIEL VARAMUUDEN VÄLÄTTÄMISKESI ???

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #487947 kohteessaFinnair Mastersiin ’katsojaohjeita’

Etusivu Foorumit Yleistä Finnair Mastersiin ’katsojaohjeita’