-
JulkaisijaArtikkelit
-
Greenfeeporrastus on hyvä idea. Minä ainakin lyön jokaisella kierroksella rapian rangekorillisen palloja outtiin ja vesiesteisiin, joista sitten voitte muut puo pystyssä onkia niitä pallo-ongilla ja muilla haravilla. Tuotan helposti yhden greenfeen edestä järvipalloja per kierros. Että ilmatteksi pitäisi kentälle päästä.
fukke diise saisse kirjoitti: (1.10.2007 15:33:25)
Mielestäni eturaffit ovat turhia. Niiden kunnostamiseen kuluu aivan liian paljon kenttähenkilökunnan aikaa ja vaivaa. Itse en niitä käytä, harvoin myös sivuraffeja.En myöskään ota divottia vaan pieni crispi sipaisu nurmen pinnasta, tuskin jää mitään paikattavaa eikä aiheuta työtä kenttähenkilökunnalle.
Greenillä puttaan yleensä reiän viereen, mutta viimeinen putti on aina annettu, joten en käytä reikääkään.
Kustannusperiaatteella ajatellen, greenfeet ja kausimaksut pitäisi suhteuttaa pelaajan tasoitukseen. Olisi motivaatiota itse myös kullekin kehittää peliään.
Timo Rautiaista lainaten:
en tahdo olla kuin Sinä
hölmö, jonka eväät ensiksi syödään
ja sinua häpeän
jos käyt siihen ansaan lankeamaan
pois et milloinkaan
sieltä pääsesanovat, että olen lyhytnäköinen
mutta minulla on suurimmat saappaat
kertovat, että joka vallan ottaa
ja sen saa, hän voittaaSinulta pitäisi periä ~760%:n idioottilisä jokaikiseen tyhmänhilpeään itsekeksimääsi maksuryhmään.
Kaikkee paskaa tälläkin julkastaan?
Tilpehööri kirjoitti: (16.10.2007 22:54:31)
en tahdo olla kuin Sinä
ja sinua häpeän
pois et milloinkaan
sieltä pääseSinulta pitäisi periä ~760%:n idioottilisä jokaikiseen tyhmänhilpeään itsekeksimääsi maksuryhmään.
Nyt tais ansa laueta omaan nilkkaan(:
mapete kirjoitti: (16.10.2007 23:07:04)
Tilpehööri kirjoitti: (16.10.2007 22:54:31)
en tahdo olla kuin Sinä
ja sinua häpeän
pois et milloinkaan
sieltä pääseSinulta pitäisi periä ~760%:n idioottilisä jokaikiseen tyhmänhilpeään itsekeksimääsi maksuryhmään.
Nyt tais ansa laueta omaan nilkkaan(:
No ihanvarmaan joo.. senkun nyitte noita katalia ansanpaskoja pois nilkoistanne.. minä koitan olla tikahtumatta nauruuni silläaikaa.
HoHo sanoi amerikanpukki kun hormin putsas!
-
JulkaisijaArtikkelit