Aihe: ET 2014 – Suomi pojat maailmalla - Golfpiste.com

3.12. – 10.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

ET 2014 – Suomi pojat maailmalla

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu ET 2014 – Suomi pojat maailmalla

Esillä 19 viestiä, 676 - 694 (kaikkiaan 694)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #202583 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

ShoulderTurn kirjoitti: (20.11.2014 17:20:36)

Voi #¤%, Mäkitalo yhdellä lyönnillä ulkona (:

!

Näin kävi, mutta tuomisina kuitenkin ehjä kalenteri CT:lle hyvällä kategorialla. SItä kautta nousuun voi olla jopa parempi.

#202584 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Onko tämä ensimmäinen kerta, kun suomalainen voittaa ET:n karsintafinaalin?

#202585 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    EFC

KL kirjoitti: (20.11.2014 17:29:23)
    Onko tämä ensimmäinen kerta, kun suomalainen voittaa ET:n karsintafinaalin?

Sanoisin ,notta kyllä ja nyt voidaankin aloittaa keskustelut siitä koska Korhosen kannattaa aloittaa kausi 2015. Itse annan äänen joulukuulle, vaikka siinä ei olekaan kuin 1 kilpailu johon pääsee mukaan.

#202586 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

GWS kirjoitti: (20.11.2014 14:17:08)
    Miten muuten tässä karsinnassa samalle sijalle sijoittuneiden keskinäinen ranking määräytyy? Tällä hetkellä esim 15. sijaa jakamassa yhdeksän pelaajaa ja lienee jonkinmoinen ero kisoihin pääsyssä onko ranking 15 vai 23.

Vaikka ei nyt suomipoikien kannalta olekaan suurta merkitystä, niin kun tuloslistaa katsoo, näyttäisi menevän paremman kierrostuloksen perusteella, alkaen viimeisestä pelatusta kierroksesta taaksepäin, kunnes eroa löytyy.

#202587 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

18.11.2014 11:13
    Mikko Ilonen pirteällä mielellä Dubain pro-amissa

”Päätimme jäädä Turkkiin vielä yhdeksi yöksi. Perhe on mukana eikä haluttu siirtyä tänne yölennolla, pitää ottaa lapsetkin huomioon”, totesi lahtelainen tiistain aikaisesta herätyksessä.

Valmentaja Timo Rauhala on myös lentänyt Dubaihin ja oli seuraamassa suojattinsa lyöntejä. Muutaman videon tarkastelun jälkeen Rauhala totesi jo viimeisellä reiällä, että nyt häntä ei tähän hätään tarvita. Mikko on pelannut itsensä sisään peliin.
    ———-
    Ja taulussa 2 kierroksen jälkeen 74 ja 76… Perhe vai Rauhala vai minä itse…

#202588 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Range kirjoitti: (21.11.2014 11:02:04)

Ja tähän on siis syynä Turkissa nukuttu yö?

#202589 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Q8 kirjoitti: (21.11.2014 11:04:35)

Range kirjoitti: (21.11.2014 11:02:04)

Ja tähän on siis syynä Turkissa nukuttu yö?

Golfpisteen jutussa on varsin hyvää tekstiä, miten pelaaja tätä kokee

#202590 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Oli miten oli, niin Ilosen poika on ollut viimeiset kolme kisaa niin kuutamolla kuin vaan voi olla.

#202591 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Chip Greenside kirjoitti: (21.11.2014 16:44:01)
    Oli miten oli, niin Ilosen poika on ollut viimeiset kolme kisaa niin kuutamolla kuin vaan voi olla.

Totta. Hän aivan varmasti tietää syyn. Nousua odotellaan, ainakin tässä kisakatsomossa.

#202592 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Lainaus
    ’Onneksi’ Turkin amatööri teki viimeiselle väylälleen blogin ja on näin fleeti heikoin + 4 tuloksellaan tänään, Mikko ’hyvänä ’ kakkosena. + 3 ! Mikon valm Rauhalan mukaan hyvän onnistumisen takana hyvä harjoitusjakso, ennen Dubaita siihen ei ole mahdollisuutta siis kuinkahan käy ?

Autoihin voi laittaa plugin kiinni ja katsoa monitoreista mikä on mahdollisesti vikana
    Rauhalla ei ole sitä mahdollisuutta, katsoo ja kuuntelee ’käyntiääntä’ ja toteaa OK.

#202593 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ihan yleisellä tasolla riippumatta Timosta ja Mikosta, et kai oikeesti luule, että joku valmentaja voi tietää, miten hänen valmennettavansa peli kulkee. Sehän tarkoittaisi, että valmentaja tietää miten svingi toimii. Se ei ole mahdollista.

#202594 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

A rajan ylityksellä finaaliin ja sijoitus 55 !

#202595 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Abhibarn kirjoitti: (23.11.2014 10:52:16)

Viimeiset kolme kisaa olivat Iloselta todella surkeita ja katti olisi puraissut joka kerta, jos kisa olisi ollut edes lähellä normaalikokoisen fieldin kisaa. Tämän päivä esitykset kaikilta viideltä suomalaiselta, jotka olivat tulessa eri puolilla maailmaa, olivat todella vaatimattomia, keskitulos 75,6. Kaikki putosivat tulosluettelossa paitsi Ilonen, joka säilytti asemansa viimeisessä kymmenyksessä.

#202596 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Chip Greenside kirjoitti: (23.11.2014 14:45:13)

Abhibarn kirjoitti: (23.11.2014 10:52:16)

Viimeiset kolme kisaa olivat Iloselta todella surkeita ja katti olisi puraissut joka kerta, jos kisa olisi ollut edes lähellä normaalikokoisen fieldin kisaa.

’Vaikea viikkohan tämä oli. Henkinen väsymys tuli pintaan, paljon suorituksia jotka veivät pohjan tuloksenteolta. Taustalla oli kyllä se, että pelasin kolme viimeistä kisaa sairastelun ja ruokamyrkytyksen johdosta puolitehoilla. Näissä karkeloissa ei voi olla epävireinen, se näkyy isosti taululla’, Ilonen sanoi.

Sh*t happens, osin konkreettisestikin, ja vaikka loppusuora ei onnistunutkaan, oli kausi hieno ja antaa hyvät lähtökohdat ensi vuodelle

Nedbankin kisa käynnissä -European Tour.com näyttää Mikolle tulosta par, kahdeksan väylän jälkeen, Viasatin taululla +2. En ole ihan joka sekuntia seurannut, mutta olin kerran näkevinäni Mikon bägin griinin vieressä, ei taaskaan ohjaajan suosiossa

Keriboy kirjoitti: (4.12.2014 13:13:45)
    Nedbankin kisa käynnissä -European Tour.com näyttää Mikolle tulosta par, kahdeksan väylän jälkeen, Viasatin taululla +2. En ole ihan joka sekuntia seurannut, mutta olin kerran näkevinäni Mikon bägin griinin vieressä, ei taaskaan ohjaajan suosiossa

Telkkarin mukaan teki kasille tuplan, kisan saitin mukaan parin. Kumpi lienee luotettavampi? Ja eikö siellä tosiaan ole ketään, joka voisi tweetata Ilosen lyönnit?

Viasat näyttää Blixtille -2 Tourilla par, siinä voi olla virhe, pelaavat samassa ryhmässä

Nyt näyttää jo Visatkin Mikolle paria, se on jatkon kannalta hyvä

Ilonen sanoo Golflehden haastattelussa että hänen rankitavoitteensa oli olla maailmanlistalla sijalla 13. Hän sanoi myös ettei tiedä, mistä sai juuri sen luvun päähänsä. Veikkaus: 13. sija on Jarkko Niemisen uran paras sijoitus maailmanlistalla. Oliskohan idea tullut sieltä?

Esillä 19 viestiä, 676 - 694 (kaikkiaan 694)
Vastaa aiheeseen: ET 2014 – Suomi pojat maailmalla

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu ET 2014 – Suomi pojat maailmalla