Aihe: eq golf käynnissä? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

eq golf käynnissä?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu eq golf käynnissä?

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Alkaahan kilpailu tänään. Olenko sokea kun en löydä http://www.eqgolf.fi sivuilta mahdollisuutta ilmoittaa päivän kierroksen? Yritin tekstiviestilläkin ilmoittaa päivän kierroksen muodossa: EQ ILM hcp, kenttä, tii mutta sain vastauksen että tiitä ei löydy (käytin kirjainta ’k’ jonka pitäisi tarkoittaa keltaisia tiitä).

Soittelin eq:hun ja kaveri sanoi että kännykällä toimii mutta netti vaatii vielä virittelyä muutaman tunnin. Oma Ilmoittautuminen onnistui 3 yrityksen jälkeen hcp ja kenttä väärin päin, tii puuttui yms.) Olin muuten 1 yli Parin vielä 15 tiillä mutta sitten kädet venyivät ja hermo petti muutaman bogin ja tuplan arvoisesti (köysi tänne!).

Siinä viestissä pitää olla välilyönnit, ei pilkkuja tietokenttien välissä. Ohjesivuilta löytyy lisätietoja.

Aika vähän vielä joukkueita luotu, helpottaa siis Suunnon kellojen voittamista! 😉

Ainakin palkinto on hieno: Taylor Maden tyhjä bägi! Muistuu mieleen ralliajat, jossa kolmen sakkiin päästyä kouraan lyötiin kanisteri moottoriöljyä ja sisäkumi.

Pelasin tänään broidin kaa e Q Golfin ekan skaban Rönnäsissä vanahla
    puolell – kyl kaik pelasi ku aikansa haki – Ja tuloskii näkyy ikävä kyllä.
    Tän jälkeen ei kukaan halua Mäk Suks -joukkueeseen – pitää tyytyy jumboileen yksin .

No ny män Hillsdiessa pojan kaa paremmin.

Käytiin kyllää rangellakin – se muuuten kannattaa sekä aloittelijalle että konkarille.

Varsinkin kun koko maila setti ;

Kaikki

1. TOm Wishon raudat PW- 6 ja

2. T. Wishon hybriridt 3-5 sekä

3. Lobarit 56 ja 60 ovat uusii mailoi.

Tarttee hankkii viel 52 asteinen.

4. SMT draiveri on jo 2 – vuotias Suurkiitos IH ja Mika Hekkanen – kyl taas kulki upeesti korkealla kaarella ja tuuli siivitti matkaa.

Sit vanhalla uudella Ben Hogan ’ Stradivarius ’ Radialilla 150 m paalulta griinill,
    13 väylällä hybridillä greenille 180 m ja puttisissään 3m – bördi. Lämmitti pappaa –
    poeka bördäsi 14 – se oli manna.

Tää Ben Hogan Radial on ihme luottomaila- onks
    jollain käyttämättömänä 2,3,4 ,5 6, 7 , 8, 9 mikä tahans akiinnostaa.

No eka rundi Rönnäsisshän ol 19 pb ny kakkkoskiekka Kukkulalla 34pb.

. 17 väylällä 60 cm lipuust. Pyrhönen teki onneksi edellisessä kisassa samal kentäl holarin – saatiin lupilla viel Cavaa. Kiitos HIO Pyrhönen.

Josku miekii.

Tänään onnii sit seuraottelu IH- Golfklubi Talmaas.

Kyseiseen kisaan liittyen olisi yksi kysymys… Elikkäs katselin tuossa viikkokilpailu 4:n tuloksia ja ne pistivät ihmetyttämään. Ai että miksikö? No siksi koska en ymmärrä miten tasapisteelliset järjestetään. Minulla oli semmoinen ajatus että taka ysin tulos määrää ensiksi ja sen jälkeen tasoitus, mutta tuon tuloslistan kanssa se ei käy yksiin, koska Sakari Setälä on laitettu sijalle 7:n vaikka minun käsitykseni mukaan hänen pitäisi olla vasta kymmenes. Olenko aivan hakoteillä? Jos olen selventäköön joku oppinut minua=)

siinä leaderboardilla on mennyt In ja Out väärinpäin ainakin.
    Mutta siellä EQ-sivuilta nappasin tän minkä mukaan pitäs mennä:

Pelaajan sijoitus tasapistetilanteessa määräytyy seuraavan pistejärjestyksen mukaan:
    – pisteet viimeiseltä 9 reiältä. Jos tasan
    – pisteet viimeiseltä 6 reiältä. Jos tasan
    – pisteet viimeiseltä 3 reiältä. Jos tasan
    – pisteet viimeiseltä reiältä. Jos edelleen tasan
    – pienempi tasoituksellinen voittaa.

Kyllä ne menee ihan ok ainakin kun muutamaa tulosta katselin.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #250210 kohteessaeq golf käynnissä?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu eq golf käynnissä?