Aihe: Ecco ja Niken pohjat kengissä - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Ecco ja Niken pohjat kengissä

Etusivu Foorumit Välineet Ecco ja Niken pohjat kengissä

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Huomasin tuossa yhtenä päivänä että Eccolla ja Nikellä oli perinteisistä ruusukkeista poikkeavat pohjarakenteet, salmiakkia pohja täynnä. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta pohjasta.Miten on pidon kanssa, onko tukeva, ym ym…..

Itsellänin on Eccon kengät joissa kyseiset nappulat pohjassa ja hyvin pitää kuivalla kentällä. Sateella sitten ei niinkään hyvin kuin ruusukkeet.

Lähes kaikilla kenkämerkeillä on nykyään sellaisia, ja toimivat hienosti.

Mä luulen että 5-10 vuoden sisään ruusukkeet kuihtuu kokonaan pois, ja ’street’-pohjasta tulee standardi.

Pohjat toimivat hyvin, olen kaksi vuotta kävellyt eccon streetit jalassa kesät talvet kentällä ja ulkopuolella. Niillä pärjää hyvin talvikelissä, riittävän lämpimät normaalikäytössä ja pohja pitää lumessa ja jäällä. Ainoa huono puoli, että lego nypyjen välistä ei lumi irtoa vaan kulkeutuu auton jalkatilaan ja eteiseen. Ostan keväällä kolmannet samanlaiset kun uudet mallit ovat vettäpitävät, vaikka sadekeleillä käytän mieluummin FT:tä jotka pitävät oikeasti vettä ja ruusukkeet antavat paremman pidon niljakkaassa ruohossa.. Ruusukkeet voivat oikeasti jäädä joskus unholaan, streettien pohjat pelittää ja ovat helpommat puhdistaa

kaitsu67 kirjoitti: (10.3.2013 14:28:48)
    Pohjat toimivat hyvin, olen kaksi vuotta kävellyt eccon streetit jalassa kesät talvet kentällä ja ulkopuolella. Niillä pärjää hyvin talvikelissä, riittävän lämpimät normaalikäytössä ja pohja pitää lumessa ja jäällä. Ainoa huono puoli, että lego nypyjen välistä ei lumi irtoa vaan kulkeutuu auton jalkatilaan ja eteiseen. Ostan keväällä kolmannet samanlaiset kun uudet mallit ovat vettäpitävät, vaikka sadekeleillä käytän mieluummin FT:tä jotka pitävät oikeasti vettä ja ruusukkeet antavat paremman pidon niljakkaassa ruohossa.. Ruusukkeet voivat oikeasti jäädä joskus unholaan, streettien pohjat pelittää ja ovat helpommat puhdistaa

Addulla oli lähes samanlaiset ’street’it’ lähes samanlaisella pohjalla jo 80-luvun lopussa. Minullakin oli sellaiset valkoiset. Miksiköhän eivät tuolloin yleistyneet. Muutenhan se oli kyllä vahvaa teräspiikkiaikaa silloin, eikä ruusukkeita ollut vielä edes keksitty.

Viime kaudella pelasin Eccon street kengillä. Oli helppo laitta kengät jalkaan, ajaa kentälle, pelata ja sitten ajaa takaisin kotiin ilman kengien vaihtoa. Mutta, oma svingini on sen verran epäpuhdas että kengät luisti alta lian usein.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #302003 kohteessaEcco ja Niken pohjat kengissä

Etusivu Foorumit Välineet Ecco ja Niken pohjat kengissä