Aihe: Dynalite R300 (regular) XP vs True Temper Dynamic Gold -varret - Golfpiste.com

22.7.–29.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[16][14]
KilpailuaSuomalaista

Dynalite R300 (regular) XP vs True Temper Dynamic Gold -varret

Etusivu Foorumit Välineet Dynalite R300 (regular) XP vs True Temper Dynamic Gold -varret

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hei, Olen ostamassa Titleistin AP1 712 rautasettiä. Olen löytänyt kaksi eri hintaista settiä, joissa on erilaiset varret. Mitä eroa näillä kahdella varrella on?

Tietämättä minkä tason pelaaja olet, mutta veikkaan että et pysty sanomaan kumman vartisen mailan kanssa olet lyömässä jos ne sulle käteen annetaan näkemättä sitä nimeä siinä varressa.

Ota edullisempi vaihtoehto.

Dynalite on vähän kevyempi ja tuottaa ennemmän spinniä ja korkeampaa pallon lentorataa. On AP1:ssä vakiovarsi.

True Temper

Paino
    lentokaari
    spinni

näin väittää valmistajan sivut.

Eriasia on sitten siinä, että kumpi varsi noista kahdesta olisi sinulle sopiva.

Hyvää osvittaa antaisi Mizunon varsianalysaattori. Kolme lyöntiä ja se kertoo sen sinulle.

Nopea tsekkaus TT:n sivuilta selvitti, että dynalite on 9g kevyempi ja ampuu korkeammalle kuin dg.

Rautamailoissa pitää valita aina raskain ja jäykin vaihtoehto.

Lavantauti kirjoitti: (21.8.2012 14:25:08)

Miksi niitä vaihtoehtoja sitten on?

Q8 kirjoitti: (22.8.2012 7:30:37)

Siksi että niille jotka jotain varsista ja niiden ominaisuuksista tietävät saavat oikeanlaiset varret mailoihinsa.

KÖLI kirjoitti: (22.8.2012 10:45:29)

Q8 kirjoitti: (22.8.2012 7:30:37)

Siksi että niille jotka jotain varsista ja niiden ominaisuuksista tietävät saavat oikeanlaiset varret mailoihinsa.

Ei, vaan siksi että normaali ihminen voisi niistä vaihtoehdoista valita raskaimman ja jäykimmän. Loput vaihtoehdot on kenties tehty junnuille, naisille tai senioreille.

Mä oon tosta suht samaa mieltä. Ainakin kannatta rautoihin valita se raskain vaihtoehto, koska mun mielestä raskaat rautamailat edistää oikeanlaisen osumapaineen ja late hittinging mahdollisuutta. Olettaen siis että tietää suunnilleen mitä on svingissä tekemässä. Ehkä niitä varsien jäykkyyksiä voi vähän miettiä sen mukaan, kuinka paljon yleensä laittaa tehoja rautalyönteihin. Mä ainakin lyön kaikki rautalyönnit 70% tehoilla ja pyrin hyvään smashiin.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Dynalite R300 (regular) XP vs True Temper Dynamic Gold -varret

Etusivu Foorumit Välineet Dynalite R300 (regular) XP vs True Temper Dynamic Gold -varret