28.11.–5.12. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][2]
KilpailuaSuomalaista

Driverin koko

Etusivu Foorumit Yleistä Driverin koko

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #181502 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Ajatus tuli tuosta Tetsan uudesta driverista. Minkä kokoisilla nupeilla vetelette? Itse olen yrittänyt sopeutua noihin isompiin (ei kuitenkaan mopon tankkeihin) mutta kun ei niin ei. Uskollisesti olen pysynyt hyvässä koetussa 305:ssa ja ei ainakaan omista pelikavereistani moni avaa pidemälle isommilla mailoillaan. Mailanpään nopeus on vaan niin paljon kovempi tuolla pienemällä että jotenkin itselleni tuo pienempi istuu paremmin käteen kuin isot. Argumenttina voisin käyttää että eihän ne lavat raudoissakaan suurene mitä pidemmäksi keppi kasvaa, päinvastoin. Kommentteja? Mielipiteitä

    #501176 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Minulla on 2 titaaninuppista draiveria, 400cc ja 370cc. Nelisatanen on koko ajan tuntunut aavistuksen ylikokoiselta, se ei ole näyttänyt pallon vieressä mitenkään sopusuhtaiselta ja minulla on ollut myös aavistuksenomaisia vaikeuksia saada siihen riittävää kiihtymistä osuma-alueella.

    370, vaikka se ei numeroiltaan olekaan kovin valtavasti tuota toista pienempi, on merkittävästikin miellyttävämmän oloinen kuin tuo isompi, saattaa johtua myös mm. sen designista – mukana on crownin leikkaus, joka hämää silmää varmaan n. 10% verran pinta-alasta.

    Minulle sopii tällä hetkellä mainiosti tuollainen 370cc, ja uskoisin että oppiessani jatkuvasti osumaan palloon paremmin tulen vielä joskus vaihtamaan pienempään.

    #501177 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Demotilanteissa olen mopontankkeja kokeillut, vaan ei niistä semmoista ahaa-elämystä ole tullut. Pari vuotta olen lätkinyt 198ccm teräslapaisella ’Pingulilla’, sitä voipi väylältäkin käyttää aika helposti. Standardimittainen varsi helpottaa osumista, kun oikein haluaa joskus repiä 🙂

    #501178 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Minäkin tuossa vielä vuosi-kaksi sitten kauhistelin niitä 400 kuutioisia integroja ja muita. Mutta nyt on itsellänikin bägissä 390 kuutioinen TM R510. Antaa mukavasti itseluottamusta lyöntiin ja näyttää yllättävän hyvältä siinä pallon takanakin. Korkean profiilin ansiosta ei ole liian massiivisen näköinen.

    Mutta kun aikaisempi draivi oli mizunon BF 310 kuutiota niin onhan se todella paljon isompi. Osuupahan ainakin varmasti palloon… 🙂

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Driverin koko

Etusivu Foorumit Yleistä Driverin koko