Aihe: Clubhouse simulaattorigolf 2004 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 331)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • tostaina kiireitä, mutta jos jollekin sopii harjoituskierros perjantai-aamupäivänä (9.1), niin voin lähteä sparraajaksi esim Niittariin.??

Älkää moittiko sitä Malmin 1:stä. Minäkin avasin 592:m yhdellä väylällä. ja kun ottaa huomioon että simut vähentää 30-40% oikeasta lyönnistä!!! YEESS. Ps. Onko tietoa hyvistä kentistä VÄHÄN pitemälle lyöville?

Ai niin,Oli siellä YX tosi hyvän näköinen saarikin, eikä ollut paha. Mitä! Montako? no 17

Kas kummaa kun porukka on muuttamassa Niittykumpuun. Ainoa oikea pelimiehen simu on Malmin 1. (lyöntimattoja ei saa vaihtaa ennen kuin kisa on loppu).

Kyllähän mekin oltais Niittykummussa pelattu vaikka kuinka h…

King Kong, jos mahtuu vielä mukaan, niin ..

Terveisin, pallokoira.

Menkää nyt kaikki sinne niittariin vetämään niillä lasten säädöillä… ihme pupujusseja kaikki. Malmin oikeenpuoleinen on ainu kunnon simu ja se kuka vetää ilman tasotuksia siellä kovimman kiekan on kunkku 😉

Psyykkaus jatkuuuuuu 🙂

Henkka jeesaa nyt vähän…

Eiköhän tehä Kobo sillai että otat ihan rauhassa etkä nyrjäytä ittees.

Kobo luulee että Kutti peikko on sen kannoilla, muttei tajua että jos se osuu Henkan ja itsensä väliin niin vahvoilla on juuri Kobo;)

Jos simulaattoreista pitää muuten jotain mainita (vaikkei mua nyt autakaan) niin Hyvinkään simulaattorissa on OBitä keskellä väylää;)

Kuten niin usein snif 🙁 eivät edes hymiöt auta… vaikenen tai sitten en (^-^) Jännitys tihenee… se on jo astittavissa, kosketelavissa, haistettavissa se maistuu… Tunnelma on kohta katossa kuka voittaa kuka taas on se heikoin lenkki kenet pudotetaan seuraavaksi.

No en enää jatka tästä aiheesta enempää, koska se ei kuitenkaan johda mihinkään hyvään… 🙂

Rod

Sovitaan että kaikki pääsee toiselle kierrokselle. (muuten en pääse mukaan)

Voidaanhan me karsiutuvat järjestää joku ’Hävinneiden vastaisku kisa’ ja siihen pääsee vaan hävinneet! Ja siinä kisassa käytetään vaan mikkihiirisimulaattoria ja putteja saa antaa!

Rod

hyvä idea

Ilmoittaudun mukaan Simulaattorigolf 2004:ään.

– Tasoitus 12

Oliko viikoloppuna tai iltaisin pelaajia?

Niittykumpu on vieressä, mutta ajan kyllä Malmillekin jos on tarvis… =)

Tuletteko mukaan, yritän varata lauantaiksi Niittykummusta mulle ja teille?

Minun HCP on 9.3.

Lähden kyllä matkaan.

Kerro, jos saat ajan varattua…

Niittykummun simulaattori on nyt varattu lauantaiksi 10.1. 13.00-16.00. Kai siihen yksi vielä mahtuisi – Pallokoira?

Kun ehkä aiheellisesti on herännyt kysymys simujen erilaisista virityksistä, voisi ajatella että ensi talvena pelattaisiin karsinnat kolmessa eri simussa ja laskettaisiin tulokset yhteen.

Jos homma saataisiin käyntiin riittävän ajoissa, ehdittäisiin karsinata pelata useampana kierroksena.

Itse olen käynyt säännöllisesti Malmilla sen avaamisesta lähtien ja ykkössimu on se mitä on hakattu ilman muuta eniten. Mitä runsas käyttö vaikuttaa simulaattoreiden oletuksiin, yms., vastakoon se joka tietää.

Selvä. Nähdään lauantaina Golf Centerissä.

En ole ennen simulaatorissa pelannut, mutta eiköhän siihen nopeasti totu.

Moi

Mikäli simu kierrokselle lauantaille Niittykummussa 13-16.00 on vielä tilaa niin ilmoittaudun mukaan.

Tervetuloa! Nyt flight on täynnä. Ilmoita Ketulle tasoituksesi!

Löytyykö ensi viikolle arkipäivälle muutamaa peluria?

Eläkeläistä, opiskelijaa, vapaaherraa tai -rouvaa etsitään. Muutenkin joutilaat tai töistä lusmuilevat kelpaavat seuraksi.

Tasoitus ilmoitettu, 18,6.

Mikähän on oikea lämmittely aika 3 kuukauden jälkeen?

Itse vastaten taitaa 10 min olla ok jos enemmän niin kierroksella hyytynee…

Onko Niittykummussa simulaattori pelaajille lämmittely lyöntipaikkaa vai onko varattava erikseen?

Niitarissa on vain se simulaattori. Siinä voi lyödä ennen pelin aloittamista muutaman lyönnin pressuun. Se riitti mulle lämmittelyksi 2,5 kk tauon jälkeen. Ai niin kävinhän mä diswestissä kokeilemassa mailoja muutaman lyönnin verran pari päivää aikaisemmin.

2,5 kuukauden jälkeen muutama lyönti lämmittelyksi ja netto 67.

Taidat odotella seuraavaa kautta innolla jotta pääset iskemään ennätyksiä?

Joo, tuo muutama lyönti vaikuttaa todella riittävältä.

EFC

Itselläni lämmittely jäi muutamaan lyöntiin pressuun, kesto varmaan viitisen minuuttia sisältäen muutaman putin (taukoa oli ollut reilut 3 kk). Tuskin lämmittelyn tuplaaminen olisi yhtään tulosta parantanut, mutta ’paikallistuntemuksesta’ olisi kyllä ollut apua, sillä muutama outti ’tuntui olevan’ hieman oudossa paikassa, ainakin Hyvinkään simussa. Antilla oli kyllä väyläkartat mukana, joista vielä KIITOS.

Työt haittaavat sen verran, että pääsin vasta nyt koneen ääreen ja ilokseni huomasin, että left on saanut lauantaiksi kerätyksi ryhmän kokoon:

left, Hole-in-ten, Näprääjä ja King Kong.

Pallokoira olisi myös ollut halukas tulemaan mukaan, joten löytyisikö hänelle tilaa maanantaiksi Malmille tai johonkin muuhun ryhmään ?

Nähdään lauantaina Niittykummussa.

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 331)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #495855 kohteessaClubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004