Aihe: Clubhouse simulaattorigolf 2004 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 331)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kobo brutto 89 netto 73 (tasuri 16)

Henkka brutto 82 netto 73 (tasuri 9)

Rod brutto 92 netto 87 (tasuri 5)

Golfladyn epävirallinen tulos brutto 149 (vau!) netto 134 (tasuri 15)

Muut pelasivat hienosti, paitsi minä, joka pelasin alusta lähtien sikahuonosti ja 14 väylällä en päässyt edes griinille B_eagle yritti auttaa, mutta Kobo pelasti lopulta. Kiitokset molemmille. Viereinen ryhmä pelasi tosi hyvin (Turtzi, JKO, Z ori ja Spin 6) tulokset tulevat varmaan tänne pian. Aika paljon oli takkuilua toisen koneen kanssa ja lyöntipituudet vaihtelivat simujen välillä noin 10 metriä. Vasemman puoleinen antoi selkeästi pidemmät lyönnit. Vertailukelpoisuus on vähän niin ja näin. Mutta hauskaa oli, sehän on pääasia. Voisihan sitä Loppiaisen huonomminkin viettää ;-).

Joo itseasiassa se olin mä joka teki itsestään naurettavan siinä neljännellätoista yrittäessään auttaa ladygolfia… Pari kertaa koitin Turzin rautaysillä mutta ei vaan mennyt pallo veden yli. Sellasta se on.

Ai sori Tetsa, mä sotkin nyt tyystin henkilöt. Toivottavasti kuitenkin suostut ensi kesänä pelaamaan kanssani Lohjalla. Mä en oo ihan niin huono oikeesti kuin virtuaalisesti ;-). Seli seli….

nimim. nyt hävettää vielä enemmän 🙁

Malmin kuvista näyttää olevan ainakin jotain onnistunut. Laitan niitä Ketulle ja hän siirtää niitä sitten aikanaan mailaverstaan sivuille.

Missä pelasit ? Juuri poikien kanssa ihmettelimme, kun sinusta ei ole kuulunut. Olitko Hyvinkäällä myös ?

Jos se yhtään auttaa niin mulla oli samantapaisia ongelmia sekä 13 että 14 rei’illä. Jonkun laskuopin mukaan lyöntejä olisi tullut 195 mutta tuo brutto olisi toudennäköisesti kivunnut pitkälle yli kahdensadan… on myös mahdollista että reikään saakka pelattuna me tahkottaisiin edelleen Torikadulla :

Olishan se voinut vielä huonomminkin meikäläläiseltä mennä. Tyytyväinen voi olla, muttei ylpeä. Alku ysi meni ihan päin en nyt sano mitä, mutta sisään sujui jo kohtuullisemmin. Outtit löytyivät näköjään samoita paikoista kuin viimeksikin?

Ja sitten viralliset selitykset…. Henkka pääsi valitsemaan simun prkl valitsi sitten just sen mikä lennätti palloa lyhyemmälle ja missä oli syvemmät montut ruffissa ja hiekassa. Tämä tietysti jo murensi ryhmämme selkärangan ja aiheutti osaltaan surkeat tulokset. Sopivan mittaisia tikkuja ei ollut (omat oli liian lyhyitä ja Henkalla jotain järjettömiä halkoja). Se ainut pallo joka oli mukana oli varmasti kiero… en muuten olis millään voinu putata keran neljää puttia. Out paalut oli ihan hanurista ja väärissä paikoissa. Henkkaa en sitten millään saanut psyykattua lyömään veteen, mikä osaltaan sotki tietysti pelini. Rod paukautti 301m avauksen ja sotki pasmani totaalisesti. Sähelleys viereisessä simussa sotki sekin tietysti peliäni ja rytmi oli ihan kateissa. Kuplassa oli liian kylmä, eivätkä apollo varteni päässeet oikeuksiinsa. Tetsan psyykkaus oli sitten se viimeinen niitti tulla nyt tollai paikalle oman 67 tuloksen siivittämänä kettuilemaan toisille… Ja tämä kaikki on totisinta totta 😉

Pyydän siis kaiken tämä huomioiden vähentämään tuloksestani ainakin sen kuusi lyöntiä…

Kiitos, anteeksi ja näkemiin koko ryhmälle Golflady, Henkka ja Rod oli ilo pelata kanssanne. Pidetään sitten se jumbofinaali jossain salassa ettei muut pääse irvimään 🙂

Älähän hättäile. Oletko seurannut tuloksia. Toivo elää, sano…

Mitäs himpskattia sä oikein selostat? Mies lyö neton parin tuntumaan ja parantaa varaslähdöstä 11 lyöntiä… ei jummarra :

JKO

Yhtä tiukka kisa kuin ennakkokisassa joten älä heitä putteria ainakaan sinne.

Tosi on että vierekkäisten simujen säädöt ovat erilaiset. Pituuslaskenta ja lyöntialustan erilaisuus olivat merkittäviä.

Teidän ryhmä sai kierroksen pelattua kun me juututtiin väylälle 11. Siis pimeys yllätti ja tauon jälkeen keli oli muuttunut raskaammaksi. Kyllä meitäkin voisi hyvittää ainakin .. no olkoon.

MUTTA KIVAA OLI JA SE JATKUKOON.

Aivan, kun kymmenen kilpailijaa on tuloksensa antanut (ai niin 11 eli Parti) niin neljän kärki on: Tetsa, paksupekka, K O B O ja Henkka;)

Katos kun tarkotuksena oli vetää muille luu kurkkuun ja pelata ruttona toi mikä nyt nettona 🙂 No kuten totesin, ni olis voinu mennä huonomminkin, mutta toisaalta jos olis jättänyt kämmit veke ni olis vastaavasti mennyt jo ihan hyvin… Ehkä ensikerralla sitten onnistun, aina voi parantaa joskus enemmän, joskus vähemmän täydellisyyttä haetaan.

Ainiin parasta antia tais olla se kun pääsin kokeilemaan Henkan mailoja. Ei pahat eikä vaikeat, mielestäni… osumat tuntuivat hyviltä… oliskohan sittenkin mailoissa se suurin vika 🙂 Pitäisköhän ne vaihtaa??

Malmi kakkosesta jatkoon mennee ainakin Turzi ja Spin 6. Z ori ja JKO meni vähän minulta ohi. Tuloksia pojjat pliis.

Juu, jotain tollaista mä epäilinkin. Oliskohan sulle kehittymässä Tetsa -komplexi;) Ei vaineskaan, mutta tosissaan: mailoja kannattaa vaihtaa; mä kävin jus naapurilta kysymässä vaihtaisko se bägin pilkkivehkeisiin…

Ai, niin, JKO: tulikos siitä toisesta simulaattorista teidän ryhmälle tuloksia lainkaan?

Jumaleishöön! Kierros on loppunut jo ajat sitten! Missä ne tulokset viipyy? Pitäsköhän soittaa Turzille? Mä en kohta enää kestä tätä jännitystä!

Pojat on näköjään näissä nettihommeleissa yhtä nopeita kuin kisassakin. Jos simussa pelaa 5 ½ h, niin ei kai voi odottaa että pääsisi kotiin kahdessa tunnissa 😉

JKO

Toisesta eli ensimmäistä simusta loppui henki väylälle 10. Omistaja joutui vaihtamaan koneiston toiseen – ilmeiseti CD vika.

Me jatkoimme 1. ryhmän lopettamisen jälkeen heidän simussa. Onneksi olimme sopineet tulosten manuaalisesta kirjaamisesta.

Heti alkuun jatkui hyvät pituudet: par 3 pituus 190m mailana rauta 4 ja CLUBHOUSE PITUUSENNÄTYS SYNTYI 592m. ( Kun otatte valokuvia älkää käyttäkö salamaa lyöntihetkellä. Salama sotkee tutkan.)

Seliseli, blablabla. Joka jätkä täällä lyö raudalla kuussataametrisiä ja joka jätkän edessä on ryhmä joka pelaa 5 ½h kierroksia.

Tuloksia ?

Niin paitsi minä, joka meinasi aloittaa satametrisen par 3 ajurilla, mutta kun se ei Kobolle ja Rodille kelvannut, niin piti vaihtaa kepukkaa.

Niin ja se olin mä joka aiheutti Z orille järkyttävän pitkän rautalyönnin kameran salamalla. Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi tulee.

Niin ja kuvilla olen tukkinut Ketun sähköpostin. Mitäköhän Kettu tuumaa kun tulee pelaamasta?

Taidan olla aika huono ihminen 🙁 niin huono pelaamaan. Kukahan ostais vasurin mailat 😉

JKO

niin mutta kun 1 simun bunkkeri oli ainakin miehensyvyinen ja vesieste ylettyi ainakin toiselle puolelle rantaa.

Alkuperäisellä kentällä ei ollut rantaa ei hiekkaa – vain komeita eagel ja birdie nimisiä lintuja.

JKO

seli seli

Kenellä ne teidän ryhmän tulokset on? Miksei se jo laita niitä tänne?

Ne on sillä JKO:n kotkalla ja se lensi takaisin sinne mielikuvitusmaailmaan 🙂

JKO

Turzilla ja ilmeisesti mailaverstaan sivuille.

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 331)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #495938 kohteessaClubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004