Aihe: Clubhouse simulaattorigolf 2004 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 331)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Olen paikalla.

Terveisin Pallokoira

Olikos tänään joku porukka pelaamassa karsintoja?

EFC

Eikös juuri näillä hetkillä yhden ryhmän pitäisi tiiata. Saattaa olla että nyt on meikäläisen finaalipaikka katkolla…

Eikös se startti Malmilla ole vasta tunnin päästä? Veikkaanpa myös että sun paikkasi on veitsenterällä…

EFC

Jaa, niin taisikin olla 17:30.

Tää ei kohta meinaa enää pysyä housuissaan… Tulokset tulee varmaan jo heti tossa ysin aikoihin? Eiks ni!

Älä nyt housujas revi… Kyllä tässä mulla ja Henkalla puntti vipattaa paljon ennen sua… Tosin pelottaa mitä Tommy saa aikaseksi, menee koko kisasta jännitys jos se tempasee jonkun 58 rutto. Mutta eiköhän sielläkin karmea 14 tee jälkensä tuloksiin…

Onko pallokoira vieny ketun, kun ei nitsarin tulokset ole listalla? Vai pitääkö ottaa uusiksi koko matsi?

Kobon lasku obin mukaan jos kolmelta menee Malmilla viisi tuntia niin neljältä menee neljä tuntia (5+3=4+4, Kobo-MOT). Eli tällöin tulokset tulisi hiukan etuajassa.

Meillä lasgu(l)obbi menee yleensä 14 wed(g)een… ja siitä sitä saadaan hyviä tuloksia. Wanha wiidakon sanonda.

Ykkösprinsiippi on lyödä raspipintaa sametinpehmeästi balataa vasten…

Kyllä niitten tulosten pitäis ysiltä olla saatavilla koska laskujeni mukaan ryhmä on maalissa näillä hetkillä – ellei sitten ole jo.

Siellä ne tulokset on mailaverstaassa… Hyvä kettu 🙂

Tosin Niittari 2:en, mutta tulokset kuitenkin… noita katsellessa saa taas menemään kolme kiduttavaa minuuttia…

Missä ne tulokset taas viipyy!!!?!?!?!? :o)

Tässä epävirallista tietoa malmilta. Tommy Armour iski meille luun kurkkuun, sisään 31 kahdella rankulla. Tulos netto tais olla 64. Mäkisuksi puski muistaakseni 74 ja tuoppi 75. Muut hieman heikommin. Virallista infoa tulee hetken päästä.

Ja hei jätkät, mä olin paikalla kun nää tulokset tehtiin!

Mitäs ihmettä sä olet siellä tehny… surkeeta psyykausta mää olen kauheen pettyny 🙁

Leidiis and gentlemeeeen! … and Tetsa. 😉

Tässä Malmin bruttotulokset:

Oikeanpuoleinen simu:

Tuoppi    | 7 6 3 5 3 3 5 5 4 | 41 | 5 5 4 7 3 5 5 4 5 | 43 | 84 |

Tommy Armour | 5 3 3 4 3 2 6 3 6 | 35 | 3 5 3 4 2 4 3 4 3 | 31 | 66 |

Pallokoira  | 8 4 6 5 4 5 7 4 5 | 48 | 6 6 3 6 7 5 3 4 4 | 44 | 92 |

Mäkisuksi  | 6 5 3 7 3 3 9 3 5 | 44 | 5 3 4 5 4 5 4 4 4 | 38 | 82 | 

Vasen simu:

Tristan   | 9 6 3 5 3 4 4 4 8 | 46 | 5 5 4 4 2 5 7 4 6 | 42 | 88 |

Eli nettona

Tommy Armour 64

Mäkisuksi  74

Tuoppi    79

Tristan   81

Pallokoira  86

Onneksi olkoon Tommy hurjasta kierroksesta, ja Golfladylle iso kiitos kyydistä kotiin!

Wow. Ei paukutellut Tommy turhaan henkseleitä.

Montakos nyt on enää karsimatta. Mä oon jo ihan sekaisin. Tässähän tulee kuset housuun !

🙂 🙂

Kyllä Tommyn peliä oli ilo seurata. On se niin varmaa. Täytyy tulla finaalia seuraamaan. Moneltakos ne pelit nyt sunnuntaina oli?

Onko ammattilaisille oma sarja, Tommy Armour? Onneksi olkoon! Hurjaaaaa!

Onneee Tommy… On se kone 🙂

Nyt ihan oikeesti mä (ja Henkka) halutaan tietää montakos on vielä kiertämättä ekaa kierrosta… HALP!! Nyt iski pelko, että jos sittenkin selvitään….

Laskujeni mukaan karsinnan suorittamattomia kolme. Parti Podri Hoo ja firestick. Tommy meni luonnollisesti kärkeen ja Mäkkäri on kahdeksas, muut pykälällä alaspäin.

Spin 6:sesta ylöspäin varmistanut finaalipaikkansa. Jos Parti ei ota tarjousta vastaan, uudesta kisasuorituksesta, jonka kaikki hänelle varmasti mielellään suomme, niin silloin Kobokin on jo finaalissa.

Eipä tässä oikeastaan enää väliä ole vaikka finaaliin ei pääsisikään. On tämä muiden karsintojen seuraaminen ja tulosten odottelu tässä cut viivan tuntumassa niin jännää.

Rod

Henkka älä luovuta.

Hieno kierros Tommy!

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 331)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #495872 kohteessaClubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004