Aihe: Clubhouse simulaattorigolf 2004 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004

Esillä 25 viestiä, 251 - 275 (kaikkiaan 331)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ajattelin juuri kiittää psyykkaajia että olen edelleen kahdeksan joukossa, hehe. Tarjoan kahvit joskus.

Okei kait se niittarin simu on ihan samanlainen.

Epävirallinen kasin kärki kun karsinnan suorittaneita 21/28

Tulokset netto:Turzi (67),paksupekka (67),Tetsa (67),Spin 6 (68),Kobo(73),Henkka(73),CH-1(79),EFC (80)

Tetsa, sitähän paremmalla syyllä sinunkin kannattaa käväistä Finnkinossa 😉

Tämähän Niittarin tulos tarkoittaa myöskin sitä että ensimmäinen varma finalisti on varmistunut. Onneksi olkoon paksupekka.

Paksupekka veteli palloja avauksissa tyyliin ’nää olis slaissela oikeesti’ ja ’kauheeta’ hukkia lähestyisissä ja kuvissakin pallo oli aina ainaski 50m vasemmalla griinistä, mutta silti kone aina väitti että pallo on griinillä.

Tämä varmaan askarrutti Paksupekkaakin niin paljon, ettei se muistanu psyykata pelitilanteessa;-]

äläpäs selosta. Mun ymmärtääkseni juurikin ja selvästi sun pitäis käydä niitä lippuja hakemassa;)

Ahaa no jos se ei oikeasti ole helpompi, niin… SlimPete onkin sitten se seuraava mikä toudellkin näyttää vaikuttavan tuloksiin… pelaamassa parantaa… katselijana heikentää tuloksia. Miettikääpä sitä…

Nyt näyttää siltä, että seitsemältä pelaajalta on vielä tulos tekemättä, joten ainut paikkansa finaaleihin varmistanut on juurikin Paksupekka… mutta nostampa tässä vaiheessa esiin kysymyksen oikeasta järjestyksestä, mikäli tasatulos, niin eikös sitten viimeisen reiän tulos ole ratkaiseva, joten nostaisin kyllä Tetsan birkullaan kärkeen? Joten mielestäni Tetsa (67 ei riitä jatkoon) ainut jo paikkansa varmistanut.. onnea 🙂

Noh katsellaan nyt alkukarsinnat ensin loppuun. Kovia pelimiehiä on reilut puolitusinaa kiilloittelemassa ajureitaan. Paksu leidi ei ole vielä alkanut avaamaan edes ääntään. Paksupekka tosin jo on 🙂

Käsitin säännöistä että tasatilaanteessa katsotaan ensin takaysi (PP vs Tetsa tasan) sitten viimeiset kuusi (PP vs Tetsa 23 – 24) jolloin PP olisi kärjessä. Mites on ?

Ensi kuussa mä aion kohottaa tuopin huulilleni vasta kun paksupekka on päästänyt äänen…

Pojat pojat. Jos mä olisin pahanilmanlintu, niin ei Tetsakaan olisi menossa finaaliin. Niin ja tuosta järjestyksestä. Se taitaa olla viimeiset 6 reikää minkä ansiosta oon ansiotta kärjessä. Henk.koht. oon sitä mieltä, että tälläiset lapsilisillä hurjastelijat pitäisi tasatuloksissa pudottaa hännille. Eli järjestys olisi Turzi, Tetsa ja mä. Mutta säännöt on sääntöjä ja mä kannan kärkisijani kärsimyksellä 😉

Kattos vaan noin päinhän ne onkin tonne sääntöihin kirjoitetut… pitää opetella lukemaan 🙁

Kyllä se maikka oli oikeassa. Kuules Kobo, jos sinä pitäisit tuloksia niin tuo tän hetkinen tilanne olis käänteisessä järjestyksessä;)

Juu ja onneksi budjettikin on vain paras arvaus tulevasta… muuten tuliskin jo kenkääkin 🙂 Mutta onneksi jos 1+1=3 niin mitään pahaa ei tapahdu ja nollathan oli turhia mutta missä päässä…?

EFC

Sitkeesti näyttää meikäläinen pysyvän tossa cutin oikealla puolella, no varmaan seuraavassa ryhmässä joku jo pääsee alle

Tarjoo paksupekalle kaffet;)

Tosin epäilen pystyykö mäkkäriä psyykkaamaan lainkaan – taitaa tehdä telemarkit no matter what 🙂

Pelaako mäkkäri perinteisellä tyylillä vai voi V:llä? Pitäisköhän tulla seuraamaan!

Mä luulen että Matin lailla mäkkäri tekee puhtaan telemarkin perinteisellä tyylillä – Veen tyylillähän tämä ei ole edes mahdollista. Perskeles että jurppii vieläkin sen hurrin tempaus kun vesitti selvän lajin.

Pitänee lähteä maanantaina psyy.. kannustamaan kavereita hienoihin suorituksiin. Kahvitarjous!

EFC

Eiköhän pyydetä Paksupekka mukaan, jos sillä kerran on psyykkaamisen taito hallussa. Koskas se seuraava ryhmä pelaa?? Ja missä??

Täytyy myöntää, että homma meni simulaattorigolfia opetellessa. Itse ainakin löin aikamoisia neitilyöntejä, ennenkuin rupesin ymmärtämään, että pitää lyödä ihan oikein.

Kiitos kavereille hyvästä peliseurasta.

Vaikka jatkopelit tälläkertaa päättyvät, se hyöty tästä oli, että löysin ihan uuden talvilajin.

Pitäisikö ensi talveksi järjestää vakiosarja kesän viikkokilpailujen tyyliin? Vaikka niin, että osallistujat pelaisivat kerran kuussa kisatuloksen ja kauden lopuksi ynnättäisiin tulokset.

en valitettavasti pääse huomenna malmille… opiskelu kiireet painaa kovasti päälle torstaihin asti..

onko finaali jo ens lauantaina…

pitää varmaan sitten pistää perjantaiksi yksi lähtö missä on kaikki matti myöhäset….

Firestick peruutti maanantaisen pelinsä, niin eiköhän siihen mahtuisi joku teistä mikäli aika sopii.

Olen mukana. Ilmoitatko vielä ajan ja paikan.

Terveisin Pallokoira

Malmi 17,30 alkaen.

Lue lisää: Green Golf

Esillä 25 viestiä, 251 - 275 (kaikkiaan 331)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #495945 kohteessaClubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004